Worst first dates ever!

Na ongeveer 7 jaar elkaar te 'kennen' via Facebook, bijna dagelijks wel chatten met elkaar, dan toch eens afgesproken...
De klik die we online hadden, was er totaal niet in het echte leven.
Nu horen we elkaar niet meer.

Al van enkele jaren geleden dit.
 
Na ongeveer 7 jaar elkaar te 'kennen' via Facebook, bijna dagelijks wel chatten met elkaar, dan toch eens afgesproken...
De klik die we online hadden, was er totaal niet in het echte leven.
Nu horen we elkaar niet meer.

Al van enkele jaren geleden dit.
Euh Jah.. 👍 En wat was het gênante? Had ze een penis? Een baard? Was je ladderzat en heb je gekotst in haar handtas? Zat je naast haar op café en heb je random een andere binnen gedaan?

Zulke verhalen zoeken we.
 
Ben je ook aan het visualiseren hoe de nutella achter zijn eikelrand hangt op het moment dat hij hem uit een harige anus trekt?
Nu heb ik even ging honger meer.

Heteromannen heb toch echt een marginaal idee van homoseks tbh.
Ach ja vroeger (Bijna 30 jaar geleden) dan zei ne (gedrogeerde/dronken) maat toch ook eens luidop tegen een griet die voorbij wandelde: Mag ik mijne boom eens in uw oerwoud planten! Die kon er wel niet mee lachen. :unsure:

Besluit: marginaal zijn heeft dus niks met homo zijn te maken. Als hetero kan je ook marginale dingen zeggen of doen, zoals hierboven.
 
Besluit: marginaal zijn heeft dus niks met homo zijn te maken. Als hetero kan je ook marginale dingen zeggen of doen, zoals hierboven.
:unsure:

Bedoel eerder van die stereotype cliche's als dat anale seks vuil is en enorm veel pijn doet, etc
Precies of wij in een pot stoverij liggen te roeren en liggen te bleiten van de pijn :sop:
 
:unsure: Precies of wij in een pot stoverij liggen te roeren en liggen te bleiten van de pijn :sop:
Ik zal eerlijk zijn. ik heb (als man) nooit een vriend gehad, maar toen ik jong was, heb ik wel even getwijfeld of ik homo was of hetero. Ik was een jaar of 12 denk ik en dat is zo'n leeftijd waar je nog op zoek bent naar je seksuele identiteit / gerichtheid (zoals iedereen denk ik?).

Uiteindelijk bleken de gevoelens voor vrouwen véél groter. Maar inderdaad, ik heb zeker geëxperimenteerd en neen ik moet toegeven, dat deed nooit enige pijn. Voila I have said it. :unsure:
 
Ik zal eerlijk zijn. ik heb (als man) nooit een vriend gehad, maar toen ik jong was, heb ik wel even getwijfeld of ik homo was of hetero. Ik was een jaar of 12 denk ik en dat is zo'n leeftijd waar je nog op zoek bent naar je seksuele identiteit / gerichtheid (zoals iedereen denk ik?).

Uiteindelijk bleken de gevoelens voor vrouwen véél groter. Maar inderdaad, ik heb zeker geëxperimenteerd en neen ik moet toegeven, dat deed nooit enige pijn. Voila I have said it. :unsure:
Duh, tuurlijk doet dat geen pijn.
De mannelijke G-spot zit in uw kont, heeft eigenlijk geen hol (pun not intended) te maken met homo of hetero.
You're missing out, guys :p


Ik heb wel nog een verhaal dat misschien voor één keer aansluit bij de cliché's van @Remake MAAR het is enorm vettig en het was geen first date :p
 
Duh, tuurlijk doet dat geen pijn.
De mannelijke G-spot zit in uw kont, heeft eigenlijk geen hol (pun not intended) te maken met homo of hetero.
You're missing out, guys :p


Ik heb wel nog een verhaal dat misschien voor één keer aansluit bij de cliché's van @Remake MAAR het is enorm vettig en het was geen first date :p

Als ze mij vroeger een suppositoire staken dan voelde dat niet bepaald aan alsof het mijn G-spot was..

En als ik ervaringen hoor van prostaatonderzoeken, darmonderzoeken dan kwamen die precies ook niet ter plaatse klaar.

Veel plekken kunnen bij mij tellen als g spot, maar als er iemand in de buurt van mijn hol komt dan heb ik de reflex om lappen te geven. En ik zeg reflex omdat dat in 1/10de van een seconde gebeurt.
 
Als ze mij vroeger een suppositoire staken dan voelde dat niet bepaald aan alsof het mijn G-spot was..

En als ik ervaringen hoor van prostaatonderzoeken, darmonderzoeken dan kwamen die precies ook niet ter plaatse klaar.

Veel plekken kunnen bij mij tellen als g spot, maar als er iemand in de buurt van mijn hol komt dan heb ik de reflex om lappen te geven. En ik zeg reflex omdat dat in 1/10de van een seconde gebeurt.
tja context is alles natuurlijk :p
 
Als ze mij vroeger een suppositoire staken dan voelde dat niet bepaald aan alsof het mijn G-spot was..

En als ik ervaringen hoor van prostaatonderzoeken, darmonderzoeken dan kwamen die precies ook niet ter plaatse klaar.

Veel plekken kunnen bij mij tellen als g spot, maar als er iemand in de buurt van mijn hol komt dan heb ik de reflex om lappen te geven. En ik zeg reflex omdat dat in 1/10de van een seconde gebeurt.
Uw prostaat zit dan ook niet 1cm in uw kont he :unsure:
Denk sowieso ook niet dat uw vrienden gaan zeggen: Amai, toen die dokter aan mijn prostaat kwam, zalig jong.
 
Als ze mij vroeger een suppositoire staken dan voelde dat niet bepaald aan alsof het mijn G-spot was..

En als ik ervaringen hoor van prostaatonderzoeken, darmonderzoeken dan kwamen die precies ook niet ter plaatse klaar.
Denkt gij dat een vrouw geniet van een gynaecologisch onderzoek?
 
Uw prostaat zit dan ook niet 1cm in uw kont he :unsure:
Denk sowieso ook niet dat uw vrienden gaan zeggen: Amai, toen die dokter aan mijn prostaat kwam, zalig jong.
Dat zou idd heel raar zijn moesten mijn vrienden dat plots random zeggen.

Het was dan ook om te lachen, maar ik ben me nu aan het laten gaan om nu zelf het 2de topic over anale seks te laten gaan tegen mijn eigen regels.

Maar toch zit mijn G spot ergens anders. Nah!
 
Terug
Bovenaan