Worst first dates ever!

Is misschien een (incorrect?) vooroordeel. Maar ik zou inderdaad denken dat er een groot verschil zit tussen mannen en vrouwen op dit vlak. En dat vrouwen, over het algemeen, meer slechte ervaringen hebben op het vlak van "onbekende mannen", dan mannen met "onbekende vrouwen".
 
Mja doorheen de jaren wordt je voorzichtiger I guess. Ik alvast :).

En ergens laat je ook gewoon uw buikgevoel spreken. Bij de ene zal je al nieuwgieriger zijn dan de andere en sneller geneigd zijn die stap te zetten.
Waarom heb je h4r zijn naam veranderd in de mijne? :thinking:

Is misschien een (incorrect?) vooroordeel. Maar ik zou inderdaad denken dat er een groot verschil zit tussen mannen en vrouwen op dit vlak. En dat vrouwen, over het algemeen, meer slechte ervaringen hebben op het vlak van "onbekende mannen", dan mannen met "onbekende vrouwen".
Dat kan. Ik zou denken dat een ietwat verstandige en volwassen vrouw in staat moet zijn om de absolute creeps er op voorhand uit te halen. Uiteindelijk neem je altijd een risico, hoe goed je iemand ook denkt te kennen. De bakker om de hoek kan ook een lijk of drie in zijn diepvries hebben maar toch vertrouw ik die genoeg om daar mijn brood te gaan kopen. Wat het grote risico dan is om in het centrum van een stad in de openlucht een koffie te gaan afhalen, geen idee.
 
Waarom heb je h4r zijn naam veranderd in de mijne? :thinking:


Dat kan. Ik zou denken dat een ietwat verstandige en volwassen vrouw in staat moet zijn om de absolute creeps er op voorhand uit te halen. Uiteindelijk neem je altijd een risico, hoe goed je iemand ook denkt te kennen. De bakker om de hoek kan ook een lijk of drie in zijn diepvries hebben maar toch vertrouw ik die genoeg om daar mijn brood te gaan kopen. Wat het grote risico dan is om in het centrum van een stad in de openlucht een koffie te gaan afhalen, geen idee.
Aan het begin van de discussie had ik er ook niet rekening mee gehouden, maar "corona" is inderdaad wel een niet te onderschatten factor. Die het inderdaad wel een stuk moeilijker maakt. Want waar spreek je nu af? Je kunt gaan wandelen en ?
 
Aan het begin van de discussie had ik er ook niet rekening mee gehouden, maar "corona" is inderdaad wel een niet te onderschatten factor. Die het inderdaad wel een stuk moeilijker maakt. Want waar spreek je nu af? Je kunt gaan wandelen en ?
Dat klopt, bij mij staat het daten dan ook on hold sinds de herfst. Wandelen doe ik wel met de hond, die ziet dat zitten zonder dat ik er eerst een paar weken mee moet chatten.
 
Waarom heb je h4r zijn naam veranderd in de mijne? :thinking:


Dat kan. Ik zou denken dat een ietwat verstandige en volwassen vrouw in staat moet zijn om de absolute creeps er op voorhand uit te halen. Uiteindelijk neem je altijd een risico, hoe goed je iemand ook denkt te kennen. De bakker om de hoek kan ook een lijk of drie in zijn diepvries hebben maar toch vertrouw ik die genoeg om daar mijn brood te gaan kopen. Wat het grote risico dan is om in het centrum van een stad in de openlucht een koffie te gaan afhalen, geen idee.
Ah oei :p, dat moet per ongeluk geweest zijn :p. Die quotes verspringen soms bij het nieuwe forum.

En je zou er nog van verschieten :). Ik heb 10 maand gedate met iemand die op het eerste zicht perfect normaal lijkt. Strategy consultant, intelligent, eigen huis, meermaals zijn vrienden/familie ontmoet. Bleek echt een pyscho te zijn waar je als vrouw best zo ver mogelijk van weg blijft. En hij weet het maar al te goed, net daarom dat hij in depressies valt omdat hij beseft dat hij een gevaar vormt voor zijn omgeving. Munipulatief en kickt op macht. Maar dat zie je aan de buitenkant niet. En met lang te chatten ga je dat ook niet merken, je kan alleen maar doorvragen op vorige relaties, wat ook maar akward is om steeds over een ex te moeten praten. Maar als ik vandaag het gevoel heb dat iemand mij probeert te manipuleren zal het snel gedaan zijn.
 
Het enige wat mij op voorhand interesseert is uw uiterlijk, uw intelligentie en uw gevoel voor humor. Als ik daar op hooguit 10 zinnen heen en weer geen duidelijk beeld over heb, categoriseer ik dat in de "geen koffie" stapel en life goes on.
Ik struikel altijd over dat woordje humor. Bij 100% is dat blijkbaar een must, maar niet iedereen kan meteen humoristisch zijn bij een eerste koffietje. Dan is je kans om blijkbaar ooit van straat te geraken 0% en ben je op je 90ste nog steeds vrijgezel. :geek:
 
In het kader van de discussie over eerst een hele tijd chatten of snel afspreken, ben ik destijds toch ook wel meer van het eerste naar het tweede gegaan. Er zijn veel zaken die je met chatten niet gaat opmerken, zoals inderdaad gewoon de fysieke uitstraling (uiterlijk maar ook non-verbale communicatie enzo). Meestal stelde ik dan ook na enkele (positieve) chatgesprekken voor om iets te gaan drinken. Over het algemeen vonden veel vrouwen dat wel ok, maar één keer echt een reactie gehad van "neen ik wil eerst toch nog wat praten om je te leren kennen".
 
In het kader van de discussie over eerst een hele tijd chatten of snel afspreken, ben ik destijds toch ook wel meer van het eerste naar het tweede gegaan. Er zijn veel zaken die je met chatten niet gaat opmerken, zoals inderdaad gewoon de fysieke uitstraling (uiterlijk maar ook non-verbale communicatie enzo). Meestal stelde ik dan ook na enkele (positieve) chatgesprekken voor om iets te gaan drinken. Over het algemeen vonden veel vrouwen dat wel ok, maar één keer echt een reactie gehad van "neen ik wil eerst toch nog wat praten om je te leren kennen".
Ook de geur niet vergeten. Die was voor mij ooit bepalend om niet verder te gaan.
 
Hoe een topic kan gaan van ongevraagd spuwen op een butthole en hem er daar dan in rammen op een eerste Date naar saaie conversaties over koffie drinken..

Geef mij het eerste maar. (om te lezen natuurlijk)
 
Uit eigen ervaring: oeverloos gechat, laat maar.
Afspreken is inderdaad een hogere drempel dan heen en waar sturen, maar niks boven face2face.

En eerst heel mijn leven moeten vertellen en een afspraak “moeten verdienen”, neen laat maar.
 
Hoe een topic kan gaan van ongevraagd spuwen op een butthole en hem er daar dan in rammen op een eerste Date naar saaie conversaties over koffie drinken..

Geef mij het eerste maar. (om te lezen natuurlijk)
Gelukkig van je laatste zin. Dacht efkes dat je graag in je hol gespuwd werd op een eerste date.
 
Ik probeer ook steeds zo snel mogelijk voor te stellen van gewoon eens casual eens af te spreken, nu dus wandelen, vroeger iets gaan drinken.
Is eigenlijk nog nooit gelukt, valt dan altijd gewoon compleet stil.
Ik snap het toch ook niet goed, en zou dat ook niet als tijdverspilling zien.
Maar ik krijg het er van om enkele dagen op die gsm over en weer te praten om daar niets uit te halen.
Zoals hierboven gezegd is weet je op een half uurtje face2face al veel meer of er een bepaalde klik kan zijn of hoe een persoon is in het omgaan.
Gelukkig snak ik niet naar een relatie en ben ik compleet gelukkig alleen want anders zou het toch een probleemsituatie zijn 😂
 
[MODROOD] Ik verwijs jullie graag door naar de heb jij een lief topic.

Hier wil ik funny en memorabele verhalen zien.
Casual wandelen en koffie drinken hoort daar niet bij.[\MODROOD]
 
Terug
Bovenaan