Worst first dates ever!

Als een internetdate de deur opent in marcelleke met boxershort zou ik allesbehalve ‘bingo’ denken. Ik zou maken dat ik terug in mijn wagen zit 😅.
Da's gewoon omdat vrouwen de macht hebben in seksuele situaties en mannen niet.
Als 1 vrouw tegen 100 verschillende mannen zegt van "let's go", hoeveel zouden er nee zeggen?
Omgekeerd zouden de cijfers helemaal anders zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: Lint
Als een internetdate de deur opent in marcelleke met boxershort zou ik allesbehalve ‘bingo’ denken. Ik zou maken dat ik terug in mijn wagen zit 😅.
Vandaar dat vrouwen zot lopen van magic mike/fifty shades of grey en wat nog allemaal :thinking:
Wees blij dat er hier nog geen elektricien of loodgieter zo'n typisch verhaal heeft meegemaakt zoals in de bekende filmpjes 😂
 
Vandaar dat vrouwen zot lopen van magic mike/fifty shades of grey en wat nog allemaal :thinking:
Wees blij dat er hier nog geen elektricien of loodgieter zo'n typisch verhaal heeft meegemaakt zoals in de bekende filmpjes 😂
Christian Grey zijn algemeen voorkomen is wel wat anders dan den eerste den beste marginaal in marcelleke en boxershort 🤔. Die eerste indruk is toch een niveau hoger 😅.
 
Da's gewoon omdat vrouwen de macht hebben in seksuele situaties en mannen niet.
Als 1 vrouw tegen 100 verschillende mannen zegt van "let's go", hoeveel zouden er nee zeggen?
Omgekeerd zouden de cijfers helemaal anders zijn
Niet echt. Vrouwen moeten rekening houden met de mogelijkheid dat ze in een situatie kunnen geraken die (fysiek) onveilig is voor hen. Een man niet (gemiddeld gezien hé).
Daarnaast ook nog steeds het maatschappelijk beeld over losse seks en hoe mannen of vrouwen zich daar tegenover moeten gedragen.
Maar absoluut ook dat mannen gemiddeld een hogere drive hebben om in te gaan op seks.

Kzou alleen niet gaan beweren dat vrouwen dus 'de macht' hebben in zo'n scenario's want voor vrouwen is er vooral veel machteloosheid of onveilig voelen aan.
 
Vandaar dat vrouwen zot lopen van magic mike/fifty shades of grey en wat nog allemaal :thinking:
Wees blij dat er hier nog geen elektricien of loodgieter zo'n typisch verhaal heeft meegemaakt zoals in de bekende filmpjes 😂
Fantasie en het echte leven is ook nog iets heel anders?
 
Man ik heb precies toch iets gemist in mijn leven.
ik denk dat ik ondertussen al 22 jaar samen ben met mijn madam. Van in mijn studententijd.
God behelpe dat ik nu nog zou moeten daten. :eek:
 
Vandaar dat vrouwen zot lopen van magic mike/fifty shades of grey en wat nog allemaal :thinking:
Wees blij dat er hier nog geen elektricien of loodgieter zo'n typisch verhaal heeft meegemaakt zoals in de bekende filmpjes 😂
Da gebeurt Nie met jonge deernes, just me oudere jammergenoeg 😅 vandaag Nog ene die zei van kzou moeten 30j jonger zijn kzou het wel weten, en die mij keppe begon te noemen 😑
 
  • Haha
Waarderingen: jvc
Christian Grey zijn algemeen voorkomen is wel wat anders dan den eerste den beste marginaal in marcelleke en boxershort 🤔. Die eerste indruk is toch een niveau hoger 😅.
Het is maar te zien hoe ge het bekijkt he 😆
Mijn zoekgeschiedenis ziet er ook mooi uit nu...

depositphotos_71395601-stock-photo-woman-in-white-tank-top.jpg

Woman-Shares-Graphic-Photos-to-Show-Addiction.jpg
 
  • Haha
Waarderingen: Lint
Als een internetdate de deur opent in marcelleke met boxershort zou ik allesbehalve ‘bingo’ denken. Ik zou maken dat ik terug in mijn wagen zit 😅.
Ah zo op die manier, welleuh ... ja dan 🤷‍♂️. Basically wat Monkytiger zegt in deze post:

Het is maar te zien hoe ge het bekijkt he 😆
Mijn zoekgeschiedenis ziet er ook mooi uit nu...

depositphotos_71395601-stock-photo-woman-in-white-tank-top.jpg

Woman-Shares-Graphic-Photos-to-Show-Addiction.jpg
Die 2e heeft wel al hare mond open, just saying ...
 
Na een paar maand chatten eens afgesproken met een vrouw op haar appartement. Tijdens de film valt die als een bok in slaap. Ikke dan maar stillekes terug naar huis vertrokken. Wou ze toch nog eens afspreken. Volgende date identiek scenario. :cautious:

We zijn binnenkort 2 jaar samen.
En weet ze dat al, of slaapt ze nog?
 
Na een paar maand chatten eens afgesproken met een vrouw op haar appartement. Tijdens de film valt die als een bok in slaap. Ikke dan maar stillekes terug naar huis vertrokken. Wou ze toch nog eens afspreken. Volgende date identiek scenario. :cautious:

We zijn binnenkort 2 jaar samen.
Wat is dat zo “als een bok in slaap vallen”? 😀
 
Eens een date gehad met een meisje dat een reus bleek te zijn, zeker 5cm groter als ik. Ik was toen al geen kleintje, zij was zeker 1m90. Dan had ze nog zo'n stem. Jup, was via Tinder. Wel een heel plezante moet ik zeggen.

Eens met een meisje aan het praten dat een vrij luide scheet liet, ff awkward stil ''ah oeps dat was ik''. Toen bleef 't iets langer stil.
 
  • Haha
Waarderingen: Ebel
Nu enkele maanden geleden (dus meer dan 6 jaar later!) zegt ze zo... "weet ge nog die keer savonds op strand? Ik was toen eigenlijk aant wachten tot ge mij zou kussen..."

Dan heb ik ook wel efkens gevloekt ze...

Het heeft mij toendertijd tot juni geduurd voor ik genoeg moed bijeen geraapt heb om ze ne keer ne kus te geven... haar reactie toen "eindelijk"
En de rest is prive... :p

Ze had ook zelf initiatief kunnen nemen natuurlijk :p
Ooit gevraagd waarom ze dat niet gedaan heeft?

Ik lees dat mensen zeiden dat het obvious was dat ze je zag zitten maar dat vind ik makkelijk praten achteraf.
Als je zoals mij bent dan dacht je wsl dat je dat aan het inbeelden was.
En zij had dan mss net hetzelfde?

Ik ken trouwens gevallen waar dat niet bleek te kloppen.
 
Ze had ook zelf initiatief kunnen nemen natuurlijk :p
Ooit gevraagd waarom ze dat niet gedaan heeft?

Ik lees dat mensen zeiden dat het obvious was dat ze je zag zitten maar dat vind ik makkelijk praten achteraf.
Als je zoals mij bent dan dacht je wsl dat je dat aan het inbeelden was.
En zij had dan mss net hetzelfde?

Ik ken trouwens gevallen waar dat niet bleek te kloppen.
Omdat zij verschrikkelijk koppig kan zijn en van mening was "ik heb de eerste stap gezet met u uit te vragen, gij doet de rest" :p

En uiteindelijk werd dat niet achteraf gezegd maar echt op de moment zelf. De 9lives Eve online groep heeft mij echt zitten pushen toen
 
Wat is dat zo “als een bok in slaap vallen”? 😀
Ken ik ook niet.
We zeggen wel soms: die zit zo vol stress als ne bok vol keutels.

Eens een date gehad met een meisje dat een reus bleek te zijn, zeker 5cm groter als ik. Ik was toen al geen kleintje, zij was zeker 1m90. Dan had ze nog zo'n stem. Jup, was via Tinder. Wel een heel plezante moet ik zeggen.

Eens met een meisje aan het praten dat een vrij luide scheet liet, ff awkward stil ''ah oeps dat was ik''. Toen bleef 't iets langer stil.
Toch alletwee absoluut niet erg?
 
Als een internetdate de deur opent in marcelleke met boxershort zou ik allesbehalve ‘bingo’ denken. Ik zou maken dat ik terug in mijn wagen zit 😅.
superrandom, maar ik ben (ooit) gematcht met u op Tinder! (=

edit: als ik het mij goed herinner Handelswetenschappen gestudeerd, een kat, konijn of kleine hond als huisdier en geen kinderen, maar wel een kinderwens
 
Terug
Bovenaan