Worst first dates ever!

Bwa, "worst date" is relatief natuurlijk maar onderstaande was toch awkward en ne serieuze afgang dus het kwalificeert er wel voor. En ik moet het jaren later nog om de zoveel tijd horen.

Beetje informatie om te beginnen: ik ben ooit aangevallen door een hond toen ik 4 jaar ofzo was en heb een doodse schrik voor honden die ik niet ken.

En het is een redelijke uitleg om tot aan de date te komen... so bear with me...

Er was een meiske bij ons op het werk waar ik een serieuze boon voor had, maar ik kende ze amper. Toen ik op dat bedrijf begon, werkte zij mee aan de opstart van een andere vestiging en was dus meestal daar. De eerste keer dat ik haar zag... ik was alleen aant werk en zij kwam binnen gewandeld door de poort... mijn ogen vielen uit hun kassen en mijn onderkaak tegen de grond...
Ik compleet van slag en verliefd op het eerste zicht.
Maar ze was dus bijna nooit in ons gebouw... tot op een dag het bericht komt dat de andere vesting ok is en zij terug komt... maar dan in mijn team.
Zo enkele maanden elkaar redelijk goed leren kennen en het klikte wel maar ik durfde haar niet uit te vragen. Ik was toen serieus verlegen en zij was 7 jaar ouder (maar dat merkt ge niet) dus ik dacht dat ze zich niet verder interesseerde in mij. (De mensen van de 9lives eve online groep zullen zich dit nog wel herrineren).
Ik had 2 weken verlof gepland en de week ervoor liep ik ambetant omdat ik haar dan niet ging zien.
Zij had dit gemerkt en was eigenlijk al heel de week aant wachten tot ik haar uit vroeg... maar ik durfde dus niet.
Op vrijdag komt zij zelf naar mij "willen we anders morgen samen naar de cinema gaan"?
Super gelukkig :D

Ik had nog geen rijbewijs dus zij komt mij halen en zegt onder het rijden "ik ben mijn bril vergeten dus ik ga rap even thuis stoppen, dat is toch op de weg naar de ugc in mechelen"

Eenmaal bij haar thuis vraagt ze of ik mee binnen kom. Ze had haar eigen apartement aan het huis van haar Ma, maar we moesten wel langs daar. En ik wist dat haar Ma en haar 3 jongere zussen daar ik gingen zijn. Ik dus alle moed in mijn verlegen schoenen bijeen geraapt en gezegd dat ik mee ging.

Waarna zij direct zegt: "Maar mijn Ma heeft wel een grote wolfshond in huis zitten"

*slik* "ik zal wel blijven zitten..."

Al mijn zelfvertrouwen gesmolten als sneeuw voor de zon... Totale afgang...

Soit, ondertussen toch al 7 jaar samen, 2 jaar getrouwd en de kleine is een jaar geworden.

En eeuwige dank aan @EvilSwordfish en de andere van 9lives Eve Online die altijd klaar stonden voor mij te steunen en mijn gezaag te ondergaan \o/
 
Laatst bewerkt:
Ah, good times. Ik herinner me nog goe hoe hard wij u hebbe moete pushe over da hele gedoe. She was obviously into you and it took forever!

Ma hey, zo slecht was den date allesinds ni want ge zijt nog same dermee ;)

Date was op zich nie slecht nee, gewoon afgegaan als ne gieter :p

Een van de volgende dates was ook goed... krijg ineens savonds een sms van haar "verveel mij, kom ik u halen? Verder niks info...
Ja ok, doe maar
Dus zij komt toe, ik stap in, beginnen onder het rijden te babbelen maar ze zegt niet wat ze van plan is.
Na een 10tal minuten heb ik het door: "gij zijt naar de zee aant rijden he"... ja dus

Wij in de pikkendonker op het strand gaan wandelen ergens in maart...
Alles plezant, verder niks gebeurd...

Nu enkele maanden geleden (dus meer dan 6 jaar later!) zegt ze zo... "weet ge nog die keer savonds op strand? Ik was toen eigenlijk aant wachten tot ge mij zou kussen..."

Dan heb ik ook wel efkens gevloekt ze...

Het heeft mij toendertijd tot juni geduurd voor ik genoeg moed bijeen geraapt heb om ze ne keer ne kus te geven... haar reactie toen "eindelijk"
En de rest is prive... :p
 
Ach troost u, mijn vrouw moest mij ook uit mijn kot lokken. Zij komt uit een cultuur waar mannen veel opdringeriger zijn dus ze was continue onzeker of ze nu zag zitten of niet.
 
Date was op zich nie slecht nee, gewoon afgegaan als ne gieter :p

Een van de volgende dates was ook goed... krijg ineens savonds een sms van haar "verveel mij, kom ik u halen? Verder niks info...
Ja ok, doe maar
Dus zij komt toe, ik stap in, beginnen onder het rijden te babbelen maar ze zegt niet wat ze van plan is.
Na een 10tal minuten heb ik het door: "gij zijt naar de zee aant rijden he"... ja dus

Wij in de pikkendonker op het strand gaan wandelen ergens in maart...
Alles plezant, verder niks gebeurd...

Nu enkele maanden geleden (dus meer dan 6 jaar later!) zegt ze zo... "weet ge nog die keer savonds op strand? Ik was toen eigenlijk aant wachten tot ge mij zou kussen..."

Dan heb ik ook wel efkens gevloekt ze...

Het heeft mij toendertijd tot juni geduurd voor ik genoeg moed bijeen geraapt heb om ze ne keer ne kus te geven... haar reactie toen "eindelijk"
En de rest is prive... :p
Gij hebt toch veel geluk gehad dat er geen ander ermee gaan lopen is hoor.
 
Ooit eens met een Date naar een feestje geweest, wist niet waar het precies was, maar blijkbaar was dat dus een feestje van de sossen in Kortrijk in hun sossenkot, stond ik daar als redelijke anti sos op da feestje te draaien :') hare neef had dat georganiseerd ofzo. Daarna nooit meer contact mee gehad :unsure:
 
Gij hebt toch veel geluk gehad dat er geen ander ermee gaan lopen is hoor.
Ach, die kans was klein. Ik kende haar voorgeschiedenis en wist dat ze eigenlijk niet zat te wachten op een relatie. Maar ik ben er blijkbaar dan toch wel stillekens in geslaagd haar te overtuigen... al wist ik het dus zelf niet toen.
Ze kan dus niet ontkennen dat ze voor mij gevallen is voor wie ik echt ben
 
Wat mij altijd bij gebleven is hoe een Leuvens verpleegster mij na twee uurtjes verleiden mij liet strippen, mij in bed lokte om nadien droog te zeggen : nu hebt ge wat ge wilt hé, mee half zuur bakkes...

Ik had zo iets van...ja duhhh
 
Wat mij altijd bij gebleven is hoe een Leuvens verpleegster mij na twee uurtjes verleiden mij liet strippen, mij in bed lokte om nadien droog te zeggen : nu hebt ge wat ge wilt hé, mee half zuur bakkes...

Ik had zo iets van...ja duhhh
Na leuvense verpleegster te lezen dacht ik direct, da kan hier 2 kanten uit...
Of hij heeft tijdens een opname int ziekenhuis een verpleegster in zijn bed proberen krijgen...
Of er kwamen ineens allerhande medische hulpmiddelen/toestellen mee int spel...

Kmoet zeggen, kheb tijdje geleden een operatie laten doen en sommige van die verpleegsters die dan daarna langs kwamen waren toch fameuze stoten ze
 
De laatste verpleegster die mij kwam bezoeken toen ik in hôtel hôpital lag, die heeft mij de hele tijd zitten uitlachen met mijn dikke neus en lelijk gezicht.

Heel mijn gezicht zag blauw en mijn neus(omgeving) gezwollen. Ik had pas een neusbreuk opgelopen.

De date is verder gegaan dat ik haar elk half uur van haar nachtshift oproepte voor pietluttigheden. En dat we elkaar uitmaakten op de meest banale zaken en uiterlijk. Beste ziekenhuisnacht ooit.
 
Laatst bewerkt:
Ik moet eigenlijk zeggen dat ik nog nooit een first date heb gehad zonder dat we van beide kanten al wisten dat er iets meer was.
Ik kwam eigenlijk de meeste dames tegen op feestjes/vriendengroep en speelde er al heel veel mee of was er al wat gebeurd alvorens die eerste date er kwam.

Als ik zo nadenk heb ik dus nog nooit een date gehad zonder dat er al gevoelens waren of iets voorheen is gebeurd, laat staan blind dates.
Ik heb ook nog nooit datingwebsites/apps gebruikt, zelfs niet toen ik tussen maart en december 2013 single was (ja, ik weet dat vanbuiten) 🙃
 
Toen ik nog op tinder zat , had ik een match met een Franse brunette uit Rijsel.
Nu is mijn frans redelijk slecht maar toch slaagde ik erin om haar facebook te krijgen. Dan een tijdje zitten babbelen en van het een kwam het ander. Ik kreeg haar adres om samen een "filmpje" te gaan kijken bij haar thuis.
Ik kom daar toe en ze deed de deur open in een marcelleke met een turqoise kanten slipje. Ik dacht dat is hier mijn lucky day.
Dan ging ik naar binnen en deed ze een kastje open waarin het vol met films zat. Ik koos er vlug lukraak eentje uit. Er niet vanuit gaan dat ik het einde van de film gingen halen. Ze woonde op een klein studiootje en je kon eigenlijk niet anders dan op haar bed liggen om naar het scherm te kijken. Dus belanden we in haar bed. Dan dacht ik bij mezelf , ik zal eerst nog eventjes ermee babbelen anders is het precies ook zo erop en erover.
Na ongeveer 10 minuutjes te babbelen krijgt ze opeens telefoon. Ze zegt me dat een kennis niet meer binnen kan in haar woning en zij de sleutel heeft. Ze zegt me dat ze binnen een 20tal minuutjes terug zal zijn.
Ik zit daar te wachten en te wachten en de tijd passeert. Het was ondertussen al een klein half uurtje later en ik stuur haar een berichtje of ze nog terug komt. Ze zei dat ze niet meer terug kwam en dat ik beter naar huis zou gaan. Dan ben ik maar naar huis gegaan.
Dit moet zowat mijn meest awkwarde date geweest zijn ooit. Toen ik thuis kwam kreeg ik nog een berichtje met excuses en daarna direct geblokkeerd zonder dat ik kon antwoorden. Al bij al heb ik me er toch efkes niet goed van gevoeld.
 
Terug
Bovenaan