Worst first dates ever!

Hehe, alles is uiteindelijk goed gekomen. Da's het belangrijkste.

Ik denk trouwens dat ik beelden gevonden hebben van jullie toen :D
Die vind ik goed :p

Beste is dat het inderdaad wel klopt. Sebastiaan zingt in het begin iets van "theres something about her but you don't know what" en da was effectief zo. Ik vond haar enorm interessant en ik was tot haar aangetrokken, ze intrigeerde mij... maar ik wist lang niet wat of waarom...
Tot ik op een nacht droomde dat ik tegen haar zei "ik zie u graag". Ik ben wakkergeschoten, een ware openbaring :p
Die droom kan ik mij zoveel jaren later nog perfect herinneren.

(Iedereen gaat mij hier stillekes aan ne weirdo beginnen vinden geloof ik)
 
superrandom, maar ik ben (ooit) gematcht met u op Tinder! (=

edit: als ik het mij goed herinner Handelswetenschappen gestudeerd, een kat, konijn of kleine hond als huisdier en geen kinderen, maar wel een kinderwens
Ge moet u vergissen. Ik heb geen handelswetenschappen gedaan (TEW ;)) en heb nooit een konijn gehad :p.

Mja ik ben nogal slecht in tinder 😅. Installeer en desinstalleer dat spel en kijk er veel te weinig naar.
 
Ik ken trouwens gevallen waar dat niet bleek te kloppen.
Ik heb het allang opgegeven vrouwen te doorgronden hoor ;)

Ik heb ooit een -neen ik ben niet geinteresseerd- als antwoord verkregen (fair enough), om dan achteraf door diezelfde dame gewoon gestalkt te worden. En dat ging ver. Ze was daarna altijd 'héél toevallig' op identiek dezelfde locaties waar ik ook was (soms zelfs 20km van huis, ik was regelmatig stom verbaasd en dan lachte ze mij vierkant uit)

Ze papte het dan regelmatig aan met een vriend van mij, en wat later was die gast dan 'vriend af'. En zo ben ik quasi al mijn vrienden kwijtgeraakt die allemaal wel een relatie kregen met haar (dewelke nooit lang duurden).

Nu goed, zo heb ik wel het verschil leren kennen tussen valse en echt goeie vrienden. Dus uiteindelijk was het een geluk bij een ongeluk. Maar ik vind dit gedrag tot op heden nog altijd héél bizar (en dat is toch al zeker 25 jaar geleden). Maar misschien genieten bepaalde type vrouwen ervan een man publiek te vernederen of zo.

---
Véél bizarre dates heb ik niet gehad.

Ik heb wel ooit een date gehad met een meisje van 15 (ikzelf was toen net 16 geworden) en tijdens de eerste date (we waren aan het kussen), vroeg ze meteen om condooms te gaan kopen om daarna seks te hebben. Die vroeg daar dus meteen zelf achter en ze was zelf dus nog minderjarig (maar bon 15-16 is niets wereldschokkend). En ahum de rest is privé. :thinking:
 
Laatst bewerkt:
superrandom, maar ik ben (ooit) gematcht met u op Tinder! (=

edit: als ik het mij goed herinner Handelswetenschappen gestudeerd, een kat, konijn of kleine hond als huisdier en geen kinderen, maar wel een kinderwens
Get your facts straight :p

Het was TEW, de foto met haar (donkerbruine) hond, de kinderwens en een voorliefde voor de kust (iets met tweede verblijft als ik het me goed herinner uit die wall of text).

Ik had pas na een paar maanden door dat het eigenlijk Hollywood was. A small world it is indeed. :thinking:
 
Get your facts straight :p

Het was TEW, de foto met haar (donkerbruine) hond, de kinderwens en een voorliefde voor de kust (iets met tweede verblijft als ik het me goed herinner uit die wall of text).

Ik had pas na een paar maanden door dat het eigenlijk Hollywood was. A small world it is indeed. :thinking:
En wat draagt dat bij tot dit topic? Ik heb tinder, net als iedere single in coronatijden, maakt mij dat nu marginaal?

Bij mij weten zijn er geen crazy datestories te melden 🤔. Ik moet al een vree duidelijk beeld van iemand hebben voor ik met iemand afspreek.
 
Coronatijden zijn nu wel de tijden bij uitstek om niet te gaan tinderen imo, maar bon.
Tweede verblijf aan de kust zeg je? :unsure:
 
Coronatijden zijn nu wel de tijden bij uitstek om niet te gaan tinderen imo, maar bon.
Tweede verblijf aan de kust zeg je? :unsure:
Net daarom dat er al zeker geen sappige datingverhalen zijn :p. Ik moet al iemand zeer goed kunnen inschatten alvorens ik er ook maar mee zal gaan wandelen. Maar met af en toe wat sociaal contact zoeken doet een mens niets verkeerd? Merendeel van mijn vrienden zijn gesettled, het is toch veel leuker eens met iemand een afhaalkoffie in het stad buiten te kunnen gaan drinken dan op uw eentje? Niet alles is lust en pleasure :/.

En dat buitenverblijf staat in het persoonlijke ambitie-gedeelte :p.
 
En wat draagt dat bij tot dit topic? Ik heb tinder, net als iedere single in coronatijden, maakt mij dat nu marginaal?

Bij mij weten zijn er geen crazy datestories te melden 🤔. Ik moet al een vree duidelijk beeld van iemand hebben voor ik met iemand afspreek.
Het sloeg eerder op mezelf dat ik het zo laat door had ;)
No harsh feelings. Ik vond het gewoon frappant dat jij het was, that's it :)
 
Net daarom dat er al zeker geen sappige datingverhalen zijn :p. Ik moet al iemand zeer goed kunnen inschatten alvorens ik er ook maar mee zal gaan wandelen. Maar met af en toe wat sociaal contact zoeken doet een mens niets verkeerd? Merendeel van mijn vrienden zijn gesettled, het is toch veel leuker eens met iemand een afhaalkoffie in het stad buiten te kunnen gaan drinken dan op uw eentje? Niet alles is lust en pleasure :/.
Ik vind dat een vreemde paradox. "Het is maar een koffie en zeker niets meer, maar je moet eerst vijfendertig selectierondes doorstaan voordat ik u een kans geef om uw tijd te verspillen door met mij een koffie te gaan drinken?" :thinking:
 
Ik vind dat een vreemde paradox. "Het is maar een koffie en zeker niets meer, maar je moet eerst vijfendertig selectierondes doorstaan voordat ik u een kans geef om uw tijd te verspillen door met mij een koffie te gaan drinken?" :thinking:
Ik wacht anders nog altijd op die koffie die ge mij beloofd had?
 
Ik vind dat een vreemde paradox. "Het is maar een koffie en zeker niets meer, maar je moet eerst vijfendertig selectierondes doorstaan voordat ik u een kans geef om uw tijd te verspillen door met mij een koffie te gaan drinken?" :thinking:
Want van elke date komt meer en moet meer komen? :/ Je leert elkaar kennen vanuit een gezonde nieuwsgierigheid. Ik heb nooit enige verwachtingen, en voor mij is een leuke babbel soms ook al voldoende ja. Je kan iemand oprecht leuk vinden als persoon maar er niet tot aangetrokken zijn en het puur vriendschappelijk houden.

Als je schrik hebt dat het bij 1 afspraakje blijft en dat tijdverspilling vindt, njah dan moet je al zeker geen tinder installeren feit :p.
Ik geef toe dat ik net om 'tijdverspilling' te mijden enkel met mensen afspreek met wie het echt online lijkt te klikken. Maar dan nog ga ik het niet als tijdverspilling zien als daar geen relatie uit komt. Een leuke vriendschap is ook fijn. Ik heb tot op vandaag nog goede vrienden die ik 12 jaar geleden op een netlog of okcupid heb leren kennen.
 
Want van elke date komt meer en moet meer komen? :/ Je leert elkaar kennen vanuit een gezonde nieuwsgierigheid. Ik heb nooit enige verwachtingen, en voor mij is een leuke babbel soms ook al voldoende ja. Je kan iemand oprecht leuk vinden als persoon maar er niet tot aangetrokken zijn en het puur vriendschappelijk houden.
Dat lijkt me niet waar Nahrrie op doelde. Eerder op het feit dat 'gewoon koffieke drinken' ook prima kan zonder eerst 20 gesprekken en pre-selecties door te gaan. En als daar niks meer van komt, prima toch?
 
Dat lijkt me niet waar Nahrrie op doelde. Eerder op het feit dat 'gewoon koffieke drinken' ook prima kan zonder eerst 20 gesprekken en pre-selecties door te gaan. En als daar niks meer van komt, prima toch?
Leek me ook zo. Maar is maar een kwestie van hoe iemands tijdsindeling en voorkeuren zijn natuurlijk.

Voor iamhollywood is de tijd van afspreken waardevol, en lijkt het mij, dat het contact op voorhand voor haar maar een kleine tijdsbesteding te zijn.
Maar ik ben ook iemand die bv. het waardevoller vind om sneller af te spreken, omdat je dan juist veel sneller iemand beter leert kennen, en minder tijd "verliest" met de gesprekken via Tinder of andere wegen. Een chatgesprek blijft een chatgesprek, hoe uitgebreid ook. En dan zelfs zonder rekening te houden met catfishing, kun je vaak een heel ander beeld krijgen van een persoon via chat dan in het echt.

Maar iedereen heeft hier zijn eigen voorkeuren in, alsook eigen mate van "comfort-level". Ik kan er gerust inkomen dat vele mensen, en dan eerder vrouwen, niet comfortabel zijn met snel afspreken.
 
Want van elke date komt meer en moet meer komen? :/ Je leert elkaar kennen vanuit een gezonde nieuwsgierigheid. Ik heb nooit enige verwachtingen, en voor mij is een leuke babbel soms ook al voldoende ja. Je kan iemand oprecht leuk vinden als persoon maar er niet tot aangetrokken zijn en het puur vriendschappelijk houden.

Als je schrik hebt dat het bij 1 afspraakje blijft en dat tijdverspilling vindt, njah dan moet je al zeker geen tinder installeren feit :p.
Ik geef toe dat ik net om 'tijdverspilling' te mijden enkel met mensen afspreek met wie het echt online lijkt te klikken. Maar dan nog ga ik het niet als tijdverspilling zien als daar geen relatie uit komt. Een leuke vriendschap is ook fijn. Ik heb tot op vandaag nog goede vrienden die ik 12 jaar geleden op een netlog of okcupid heb leren kennen.
Je begrijpt me compleet verkeerd.

Je mag hoge eisen stellen, maar daar creëer je ook hogere verwachtingen mee, en dus een grotere kans op teleurstellingen.
Als je echter geen verwachtingen hebt, is er ook geen behoefte aan al te hoge eisen.

Als ik eerst heel mijn levensverhaal moet doen en dat van u moet aanhoren (hoe interessant of oninteressant het ook kan zijn), vind ik dat al een serieuze investering voor een koffie. Been there done that, en dat is echt tijdsverspilling van jewelste. Terwijl ik evengoed gewoon die koffie kan gaan drinken, en dan ter plekke kan beslissen hoeveel tijd en aandacht ik verder wil investeren in die persoon. In het allerslechtste geval heb ik de koffie getrakteerd en ben ik een halfuur kwijt.

Het enige wat mij op voorhand interesseert is uw uiterlijk, uw intelligentie en uw gevoel voor humor. Als ik daar op hooguit 10 zinnen heen en weer geen duidelijk beeld over heb, categoriseer ik dat in de "geen koffie" stapel en life goes on.
 
Dat lijkt me niet waar Nahrrie op doelde. Eerder op het feit dat 'gewoon koffieke drinken' ook prima kan zonder eerst 20 gesprekken en pre-selecties door te gaan. En als daar niks meer van komt, prima toch?
Als dat uurtje koffieklets aanvoelt als een opoffering waarbij jij hopeloos het gesprek moet proberen op gang te brengen en er weinig zinnigs gezegd wordt, dan is dat inderdaad total waste of time ;).
Daarnaast hoor ik soms mensen die echt nog teveel fysiek contact met vrienden/familie hebben en de maatregelen eigenlijk weinig respecteren. Dan ga ik sowieso ook niet afspreken, zelf niet voor een koffie in de buitenlucht. Maar zoiets verneem je niet na 1 avondje chatten, dat hoor je gaandeweg doorheen de weken :).
 
Als dat uurtje koffieklets aanvoelt als een opoffering waarbij jij hopeloos het gesprek moet proberen op gang te brengen en er weinig zinnigs gezegd wordt, dan is dat inderdaad total waste of time ;).
Daarnaast hoor ik soms mensen die echt nog teveel fysiek contact met vrienden/familie hebben en de maatregelen eigenlijk weinig respecteren. Dan ga ik sowieso ook niet afspreken, zelf niet voor een koffie in de buitenlucht. Maar zoiets verneem je niet na 1 avondje chatten, dat hoor je gaandeweg doorheen de weken :).
Maar is dan een avondje chatten (lees: meermaals doorheen de weken) niet veel meer tijdverlies dan 1 keer een koffietje gaan drinken? Kan ook gewoon gezellig zijn dan, al is er geen connectie.
 
Maar is dan een avondje chatten (lees: meermaals doorheen de weken) niet veel meer tijdverlies dan 1 keer een koffietje gaan drinken? Kan ook gewoon gezellig zijn dan, al is er geen connectie.
Mja doorheen de jaren wordt je voorzichtiger I guess. Ik alvast :).

En ergens laat je ook gewoon uw buikgevoel spreken. Bij de ene zal je al nieuwgieriger zijn dan de andere en sneller geneigd zijn die stap te zetten.
 
Terug
Bovenaan