Worst first dates ever!

Ooit eens bij een meisje (16) dat ik via via kende thuis mogen komen. Ze had drie kwaliteiten, twee lichamelijke om niet U maar D tegen te zeggen en de andere was cocktails maken. Eigenlijk allemaal wel gezellig en ik had best wel zin in meer. Komt er bij toeval net op tijd ter sprake dat ze geen klok kan lezen. Duurde niet lang voor ik daar ben vertrokken... never stick your cock in stupid.

Vraag me tot op de dag van vandaag af of ze door heeft gehad dat het daarop afgeknapt is :sop:
Een analoge klok niet kunnen lezen komt anders wel regelmatig voor bij dyslexie. Dat doet voor de rest niet per se afbreuk aan iemands intelligentie

(Ja, ik heb er zelf moeite mee :v)
 
Mijn worst first date ever heb ik me eeuwig beklaagd. De date op zich was niet erg, de dag nadien was dat wel.

Afspraakje met een superkip (roxanne, ga ze nooit vergeten, wat een babe), gaan eten in de Smile in aalst, superleuk avondje uit erna, en vlak voor we naar huis gaan draait ze mij daar binnen.

dag nadien staat een ex aan mijn deur, pak ik die toch niet terug in huis zeker? :( heb nooit meer iets van me laten horen bij die schat van de dag ervoor.
da's zo een eternal regret.
 
Mijn worst first date ever heb ik me eeuwig beklaagd. De date op zich was niet erg, de dag nadien was dat wel.

Afspraakje met een superkip (roxanne, ga ze nooit vergeten, wat een babe), gaan eten in de Smile in aalst, superleuk avondje uit erna, en vlak voor we naar huis gaan draait ze mij daar binnen.

dag nadien staat een ex aan mijn deur, pak ik die toch niet terug in huis zeker? :( heb nooit meer iets van me laten horen bij die schat van de dag ervoor.
da's zo een eternal regret.
Wat was er dan zo goed aan die ex dat je die terug in huis hebt gepakt? En is die ex je huidige madam? :unsure:
 
Wat was er dan zo goed aan die ex dat je die terug in huis hebt gepakt? En is die ex je huidige madam? :unsure:

Nee, die ex heeft me nadien nog es bedrogen (waarom ze al een ex was in de eerste plek)

waarom teruggenomen: I do not know. macht der gewoonte zeker? :(

Ik spreek hier over meer dan 25 jaar terug, van de huidige madam was er toen nog geen sprake.
 
Een analoge klok niet kunnen lezen komt anders wel regelmatig voor bij dyslexie. Dat doet voor de rest niet per se afbreuk aan iemands intelligentie

(Ja, ik heb er zelf moeite mee :v)
Zeker die met maar 4 cijfers (3, 6, 9, 12) of al helemaal geen cijfers :sop:, daar heb ik met bepaalde tijdstippen ook moeite mee.
Heb zo een designklok in de living hangen zonder enige cijfers, onbewust kijk je daar wel regelmatig naar (als de batterijtjes plat zijn stoor ik er mij aan dat ze niet werkt) maar als ik echt ergens moet zijn zal ik toch dubbelchecken op mijn horloge.
 
Onthou voor volgende keer:
"Confetti. Voor jou! 🥳"

(En anderzijds: als ze niet weet wat toiletpapier is...mss maar best dat je niet all the way bent gegaan?)

Kan ook zijn ze héél goed weet dat het toiletpapier is maar zichzelf dan de vraag stelt waarom er in godsnaam een stukje papier van tussen zijn buttcheecks weg fladdert en dan gaat ze zich automatisch afgraven hoe proper die kont is op schaal 0 tot 10.
Dat is toch waarmee ik me op dat moment bezig zou houden.:frown:

Anyway
Een voorval niet van mezelf maar van een vriendin;
Een paar jaar geleden leerde ze via een gemeenschappelijk vriend iemand kennen waarmee ze een aardige klik had.
Na de 3de date (dus geen first dus whatever) was die man flink aangeschoten toen ze bij haar thuis tussen de lakens belandden maar die kerel kreeg zijn jongeheer maar niet omhoog.:frown:
Hij bleef maar roepen dat alles oké was tot grote ergernis van haar want ondertussen was haar zin in sexen ver onder het vriespunt gedaald en hij was niet eens straalbezopen ofzo.
Hij maar trekken aan dat ding, smeken, lachen, strelen maar dus zonder enig resultaat. Opeens viel hij in een diepe slaap met zijn jongeheer in zijn hand.:laugh:


De ochtend erop begon hij tegen haar op te scheppen over de wilde nacht die ze hadden beleefd maar die belevenis vond enkel plaats in zijn droom en hij was er heilig van overtuigd dat het echte seks was.
Ze liet het uiteindelijk zo en paar weken later liep de relatie door andere zaken op de klippen.
 
De ochtend erop begon hij tegen haar op te scheppen over de wilde nacht die ze hadden beleefd maar die belevenis vond enkel plaats in zijn droom en hij was er heilig van overtuigd dat het echte seks was.
Ze liet het uiteindelijk zo en paar weken later liep de relatie door andere zaken op de klippen.
Maar enfin... Wie gaat nu liggen stoefen na een one (of first) night stand. Hoe gaat dat dan aan het ontbijt? 'Amai, ik heb u nogal 's gepakt vannacht he! De poes 's een goei pap gegeven. En gij hebt me daar gezogen, precies nen Dyson...'. Dat zou bij mij vallen onder worst morning afters :)
 
Maar enfin... Wie gaat nu liggen stoefen na een one (of first) night stand. Hoe gaat dat dan aan het ontbijt? 'Amai, ik heb u nogal 's gepakt vannacht he! De poes 's een goei pap gegeven. En gij hebt me daar gezogen, precies nen Dyson...'. Dat zou bij mij vallen onder worst morning afters :)
Ik zie een nieuw topic geboren worden!
 
Deze zomer op vakantie. Kerel in de jacuzzi stuurt van "Mijn vent gaat zometeen alleen naar het strand, kom je mee op de kamer rampetampen?"
Ik van sure. Ik krijg dan een berichtje van "Ik denk dat hij weg is, kamer nummer is 69". Ik ga naar die kamer en daar ligt die kerel op bed.
Mid fuck wil hij verder doen in de badkamer, sure. We doen de badkamer deur open om in de douche te springen en...

die zijn vriend zit daar op de pot te schijten :unsure:

Was nu wel geen romantische first date maar bon
 
Nee, die ex heeft me nadien nog es bedrogen (waarom ze al een ex was in de eerste plek)

waarom teruggenomen: I do not know. macht der gewoonte zeker? :(

Ik spreek hier over meer dan 25 jaar terug, van de huidige madam was er toen nog geen sprake.
die ken ik niet? roxanne?

ergste hier (akkoord geen first date maar first intiem moment) die mij out of the blue begint te wurgen. I know im bad but not that bad....
 
die ken ik niet? roxanne?

ergste hier (akkoord geen first date maar first intiem moment) die mij out of the blue begint te wurgen. I know im bad but not that bad....

heb ze dan ook nooit officieel kunnen voorstellen.

Da wurgmomentje herinner ik mij precies wel :laugh:
 
Terug
Bovenaan