Intussen staat mijn appartement ook op Immoweb, en het valt mij op dat het bezoekersaantal alsook de aanvragen daar toch frequenter zijn.
Gisteren kreeg ik één aanvraag waar ik mee zit. Het is het standaardbericht van Immoweb (bij een contactaanvraag), maar dan vertaald in het Engels, maar de naam in het e-mailadres is wel een typisch Vlaamse 60+'er voor+achternaam en hotmail als domeinnaam. Een gsm-nummer staat er ook bij (Belgisch). Als ik die naam google kom ik dan ook op "veilige" resultaten en heb misschien een vermoeden over welke persoon het zou
kunnen gaan (buiten één letter in de naam die een andere schrijfwijze heeft), maar doordat het bericht in het Engels vertaald is vertrouw ik het toch niet helemaal.
Iemand ervaring hiermee?
Ook liet de syndicus mij weten dat mijn verkoopbord blijkbaar op de grond is gevallen.

We hadden gewoon de instructies gevolgd: vriend had het raam gepoetst en we hadden het bord zo goed mogelijk aangedrukt. Blijkbaar niet goed genoeg?
Morgen gaan we er sowieso terug naartoe met mijn papa om nog wat zaken te verhuizen en misschien heeft hij een goede methode, maar misschien heeft iemand hier ook tips om het beter te doen plakken?