Wo Long: Fallen Dynasty

Action PC PS5 PS4 XBOX Wo Long: Fallen Dynasty

Even gespeeld op gamepass maar toch niets voor mij. Games zoals Seikiro en deze liggen met niet jammer genoeg.

Jammer want games als Demon Souls, Elden Ring, Bloodborne wel.
Ook plantiuim gehaald op deze games.

Denk eerder dat het ligt aan het feit dat je moet deflecten ipv dodgen.

Nu goed zal niet zeggen dat het slecht is maar is gewoon niet voor mijn speelstijl.

Grts
 
Denk eerder dat het ligt aan het feit dat je moet deflecten ipv dodgen.
Toen ik Sekiro de eerste keer speelde was dit ook een hell voor mij. Die aanpassing van speelstijl heeft echt wat uren gekost.
uiteindelijk heb ik het spel wel helemaal gespeeld en geplat en vond ik het een zeer aangename game.
 
Even gespeeld op gamepass maar toch niets voor mij. Games zoals Seikiro en deze liggen met niet jammer genoeg.

Jammer want games als Demon Souls, Elden Ring, Bloodborne wel.
Ook plantiuim gehaald op deze games.

Denk eerder dat het ligt aan het feit dat je moet deflecten ipv dodgen.

Nu goed zal niet zeggen dat het slecht is maar is gewoon niet voor mijn speelstijl.

Grts
Ik vind dat deflecten cooler. Niks zo satisfying als een goeie parry
 
 
Aartsmoelijke combat? Lol Nioh 2 was aartsmoeilijk met verschillende stances, moves en een stamina bar. Deze heeft dat allemaal niet.
 
Aartsmoelijke combat? Lol Nioh 2 was aartsmoeilijk met verschillende stances, moves en een stamina bar. Deze heeft dat allemaal niet.
Kwou het niet zeggen, maar Wo Long is blijkbaar super easy vergeleken met Nioh 2. Denk dat we het buiten Elden Ring niet veel toegankelijker gaan krijgen dan hier wat betreft SoulsLike games. Waar zit jij al? Ik heb nog maar 1 dagje gespeeld en begin deze avond aan de 4de main mission (laatste act 1 )
 
Spel eens opgestart, jeezes christ man, dat is precies een ps2 game 🙈. Hopelijk is het spel de moeite en kan ik door de graphics heen zien. Heb wel zin in een spel a la deze.
 
Kwou het niet zeggen, maar Wo Long is blijkbaar super easy vergeleken met Nioh 2. Denk dat we het buiten Elden Ring niet veel toegankelijker gaan krijgen dan hier wat betreft SoulsLike games. Waar zit jij al? Ik heb nog maar 1 dagje gespeeld en begin deze avond aan de 4de main mission (laatste act 1 )
Kheb het gisteren een half uur kunnen spelen voordat het spel begon te crashen op mijn pc. Dus niet zo ver maar zag al in die half uur dat het spel veel easier is dan Nioh 2 dat pary met die rode gloed is super easy

Speel het spel aan 4k op mijn pc met 120fps gfx vallen toch wat mee vind ik
 
dat is precies een ps2 game
Overdrijver xD

Het is inderdaad niet het meest zotte spel aller tijden grafisch, maar dat moet ook niet altijd. Hij speelt heel goed en is fun, maar idd dit had even goed een PS4 game kunnen zijn. Nu ik was van de grafische stijl van Nioh op PS4 ook nooit fan tho, kvind deze iets beter ookal is het ver hetzelfde.
 
Kheb het gisteren een half uur kunnen spelen voordat het spel begon te crashen op mijn pc. Dus niet zo ver maar zag al in die half uur dat het spel veel easier is dan Nioh 2 dat pary met die rode gloed is super easy

Speel het spel aan 4k op mijn pc met 120fps gfx vallen toch wat mee vind ik
Aah, ik dacht dat jij begonnen was vrijdag op release. Veel plezier in elk geval, ik vind het zeer leuke game so far.
 
Overdrijver xD
Sinds'm die sproeten en dat klein beetje snorhaar van Aloy heeft gezien in 4K, is niks meer goed genoeg voor hem.

Iets wat ik me wel afvraag, Nioh is de shit qua combat, maar nogal barebones qua leveldesign. Enige verbetering hier te vinden?
 
Ik begin aan act 3 nu, in totaal 2 keer gestorven maar geen van beide was tegen een boss :p
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan