Wo Long: Fallen Dynasty

Action PC PS5 PS4 XBOX Wo Long: Fallen Dynasty

Goldrusher

Crew Member
Platinum Trophy
wolong.png


release: 3 maart 2023
genre: action, fantasy
dev: Team Ninja

Van de makers van Nioh, en de producer van Bloodborne.

184 AD, Later Han Dynasty China. The land is overcome by chaos and destruction. The imperial dynasty that prospered for many years is now about to collapse.

Wo Long: Fallen Dynasty is a dramatic, action-packed story of a nameless militia soldier fighting for survival in a dark fantasy version of the Later Han Dynasty where demons plague the Three Kingdoms. Players fight off deadly creatures and enemy soldiers using swordplay based on the Chinese martial arts, attempting to overcome the odds by awakening the true power from within.

Wo Long refers to a crouching dragon, and also refers to a hero or person of greatness who is not yet known. This is the story of officers, who will later become heroes, during their ‘unknown’ period, and also the story of a protagonist’s rise from being a ‘nobody’.

From the depths of darkness, a dragon soars.

 
Trekt hard op Nioh & Nioh 2 beetje wel surprised dat het op xbox komt aangezien Team Ninja meestal exclusives deed op PS en dan jaar later op PC, money talks zeker.
Kijk er wel naar uit in ieder geval voor pc dan.
 
Trekt hard op Nioh & Nioh 2 beetje wel surprised dat het op xbox komt aangezien Team Ninja meestal exclusives deed op PS en dan jaar later op PC, money talks zeker.
Kijk er wel naar uit in ieder geval voor pc dan.
Het ging iets anders zijn dan nioh zeiden ze, moest de titel niet anders noemen zou ik denken dat het nioh 3 was.
 
hebben jullie de gameplay wel bekeken? Lijkt totaal niet op nioh
Ziet er mij toch meer nioh uit hoor de mops de areas de skills straalt allemaal nioh uit voor mij.

Niet dat dat erg is ik vond nioh games wel goed.

geruchten gaan dat vechtstijlen ook terug keren maar dan per wapen in plaats van low medium heavy
 
Mijn eerste indruk was toch ook wel Nioh-achtig, straks de demo eens checken.
Niks mis met Nioh btw, enorm mee geamuseerd.
 
Ik heb dit dan weer totaal niet, want ik vond Nioh er niet leuk uit zien en dit dan weer wel, games zitten wel nog redelijk uit elkaar IMO.
 
Net de demo even gespeeld, er zitten zeer veel gelijkenissen in met nioh. Ik ben wel meer fan van de donkere nioh setting.
 
Net de demo even gespeeld, er zitten zeer veel gelijkenissen in met nioh. Ik ben wel meer fan van de donkere nioh setting.
Net ook de demo geprobeerd, akkoord, duidelijk dat het van dezelfde makers is, maar kvind het toch net verschillend genoeg. Toch in 't oog houden deze.
 
Vraagje is de demo zelf beschikbaar tot 26ste? Of kan je de demo niet meer spelen na de 26ste?

Game trekt idd op Nioh maar is ook een beetje anders, ook geen stamina system wat ik toejuich, en het vechtsysteem is ook wat anders maar niet helemaal anders. En deze gaat denk ik meer over de Chinese mythologie
 
Vraagje is de demo zelf beschikbaar tot 26ste? Of kan je de demo niet meer spelen na de 26ste?

Na de 26ste niet meer speelbaar. Om 9.00u onze tijd is het afgelopen.

Demo period
Friday 16th September 2022 at 11:00am UTC – Monday 26th September 2022 at 06:59am UTC.
*Please note that the demo cannot be downloaded or played beyond the date listed above.

 
Precies mijn ding niet en ga passen voor deze.
Mij lukt het bij deze totaal niet om deftig te deflecten, die timing van de vijand krijg ik maar niet onder de knie.
Heb met veel moeite eindelijk die lvl 20 neer gekregen, bleek dat een gewone vijand dus na een rest, staat die daar weer.
Tegen de baas op het einde maak ik ook geen kans en het is irritant ver terugkeren want ik vind geen banner in de buurt.
Nioh vind ik op dit moment leuker en beter.
 
Terug
Bovenaan