Wo Long: Fallen Dynasty

Action PC PS5 PS4 XBOX Wo Long: Fallen Dynasty

Precies mijn ding niet en ga passen voor deze.
Mij lukt het bij deze totaal niet om deftig te deflecten, die timing van de vijand krijg ik maar niet onder de knie.
Heb met veel moeite eindelijk die lvl 20 neer gekregen, bleek dat een gewone vijand dus na een rest, staat die daar weer.
Tegen de baas op het einde maak ik ook geen kans en het is irritant ver terugkeren want ik vind geen banner in de buurt.
Nioh vind ik op dit moment leuker en beter.
Er is nochtans een banner niet zo ver van het baasgevecht. Persoonlijk vond ik de baas ook wel wat overdreven, zeker gezien dit vrij vroeg in het spel lijkt te zijn en hij zelfs nog een fase heeft nadat je zijn levensbar voor de eerste keer op nul hebt gebracht. Nuja, met wat hulp te summonen is het gelukkig toch gelukt om hem neer te krijgen.

Hopelijk krijgen we voldoende goede feedback, zodat het ook een topper wordt.
 
Dit is iets heel anders als die black market zeker?

Namen trekken nogal neig op mekaar? Wu kong?

Zo goed is mijn chinees niet om deze uit elkaar te houden
 
Net de demo eens gespeeld. Is wat wennen, zeker de eerste "tutorial" boss LoL.
Boss 2 en 3 gingen dan weer first try neer. Nog iemand die hem gespeeld heeft?

Wat vind je er van? Kvond het wel leuk spelen, ga het int oog houden, mss niet voor day one, maar mss wel later.
 
De nieuwe demo niet gespeeld, maar de vorige wel, maar het is gewoon Nioh met wat andere mechanismes en een andere setting, dus mij ga je niet horen klagen.

Gezien hij op Game Pass komt, speel ik hem zo wel. :D

Nieuwe trailer trouwens:

.
 
Net de demo eens gespeeld. Is wat wennen, zeker de eerste "tutorial" boss LoL.
Boss 2 en 3 gingen dan weer first try neer. Nog iemand die hem gespeeld heeft?

Wat vind je er van? Kvond het wel leuk spelen, ga het int oog houden, mss niet voor day one, maar mss wel later.
En moeilijker of makkelijker dan Nioh?
 
Naar het schijnt, bij de demo op PC de steam versie kon maar tot 60fps gaan en de resolutie was ook locked, maar via de MS store kon je de FPS en resolutie hoger zetten....
 
En moeilijker of makkelijker dan Nioh?
Kan het moeilijk zeggen, kheb Nioh nooit gespeeld, ik was niet zo voor die loot based shizle in dat spel. Khoorde wel van andere streamers dat ze het makkelijker vonden dan Nioh ( die het wel gespeeld hadden ). De eerste boss van de demo vond ik zeer pittig, de twee andere waren dan weer zware pushovers aangezien ik ze beide first try neer had.

Naar het schijnt, bij de demo op PC de steam versie kon maar tot 60fps gaan en de resolutie was ook locked, maar via de MS store kon je de FPS en resolutie hoger zetten....
Mijn PC demo runde zoals bij heel veel mensen zelf gewoon niet. Spel liep vast on load of in char creation...
 
Nioh 2 nooit gespeeld? daar kwam je ook al een soort "mini" baas tegen na 5min...
Ik weet dat het vaak voor valt hoor. Ook in souls games, alleen was het hier anders. Veel van die bosses zijn vaak niet super moeilijk of net bedoeld om tegen te sterven. Bij deze demo vond ik het verschil heel groot, je komt mss 7-8 kleine vijanden tegen waar je denk ik niet kan tegen verliezen en dan in eens die eerste boss die toch wil pittig was, maar vooral omdat je de kans nog niet gehad hebt het spel eigenlijk al te leren. En in tegenstelling tot vele andere games en ervaringen da tik er al mee had. Moest je voor deze eerste boss echt wel al goed de kneepjes onder de knie hebben. Niet dat hij suuuuper zot moeilijk was, maar het was hier toch wel net iets meer gid gud en maakt dat get leert of hier stopt het. Terwijl in andere games kan je je er meestal echt easy door brute forcen. Op zicht was dit perfect doenbaar hoor, alleen was het contract groter dan anders.
 
Ik weet dat het vaak voor valt hoor. Ook in souls games, alleen was het hier anders. Veel van die bosses zijn vaak niet super moeilijk of net bedoeld om tegen te sterven. Bij deze demo vond ik het verschil heel groot, je komt mss 7-8 kleine vijanden tegen waar je denk ik niet kan tegen verliezen en dan in eens die eerste boss die toch wil pittig was, maar vooral omdat je de kans nog niet gehad hebt het spel eigenlijk al te leren. En in tegenstelling tot vele andere games en ervaringen da tik er al mee had. Moest je voor deze eerste boss echt wel al goed de kneepjes onder de knie hebben. Niet dat hij suuuuper zot moeilijk was, maar het was hier toch wel net iets meer gid gud en maakt dat get leert of hier stopt het. Terwijl in andere games kan je je er meestal echt easy door brute forcen. Op zicht was dit perfect doenbaar hoor, alleen was het contract groter dan anders.
Is voor mij al een reden om deze game niet eens te proberen.. leercurve moet systematisch omhooggaan en niet direct boem pats gedaan van int begin.
 
Terug
Bovenaan