Wo Long: Fallen Dynasty

Action PC PS5 PS4 XBOX Wo Long: Fallen Dynasty

Doe geen moeite. Dat is hier dezelfde @Bunkerbudy die Returnal in één trek van begin tot eind uitspeelt. That shit cray 🤪
Fun fact, ik heb sinds dit weekend platinum op returnal en ben maar 2 keer gestroven van begin tot plat xD

Edit: Was vergeten dat ik een print screen genomen had toen.

332430875_754594109318888_8549508546370693457_n.jpg
 
Laatst bewerkt:
diene eerste baas wasda jong :unsure:
Ik had het nochtans op u toen ik sprak over nog straffere kerels hier op het forum!!

To be fair, die eerste boss is wel beetje kak als ge net start en het nog moet gewoon worden. In den demo heeft die mij ook paar keer goe int stof doen bijten, maar nadien was alles super smooth. Toen ik dan de week nadien begon aan de full game was ook hij vrij easy meteen neer. Tis meer gewoon wording aan de speelstijl dan dat het echt moeilijk is IMO, dus geef het wat tijd, tis makkelijker dan Sekiro IMO.
 
Sekiro was fantastisch, deze ziet eruit als Nioh 2.5 ofzo. Ik ga wachten op een sale/free plus game.
Heb een van de eerste demo's gespeeld en toen zat voor mij de parry timing verkeerd, benieuwd of dit nog steeds het geval is?
 
Sekiro was fantastisch, deze ziet eruit als Nioh 2.5 ofzo. Ik ga wachten op een sale/free plus game.
Heb een van de eerste demo's gespeeld en toen zat voor mij de parry timing verkeerd, benieuwd of dit nog steeds het geval is?
Der is wel veel veranderd aan de parry timing sinds de eerste demo, het lijkt wat op Sekiro, maar ook niet heel veel. Tis vooral nioh met de stijl van Sekiro gameplay, maar de Sekiro gameplay zelf is wel nog steeds veeel strakker en beter.

Enige wat ik jammer vind is dat 80% van de bosses zware pushovers zijn en er gewoon een paar zijn die legit sterk zijn en dat komt dan precies uit het niks omdat je tot op dat punt eigenlijk nooit zwaar uitgedaagd bent. Hetzelfde dus als wat er met de eerste intro boss het geval is, super easy level en dan in eens nen boss die verwacht dat je alles al goed onder de knie hebt, om dan nadien weer alles heel easy te maken zelf de bosses.

Des al niet te min speelt het wel leuk allemaal, maar geen Sekiro jammer genoeg.
 
Sebiet komt er hier nog éne af dat em dieje Boss verslagen heeft terwijl em op zijn blokfluit zat te spelen, verdikke, straffe gasten hier! 😜
 
Ik heb gisteren voor het eerst een boss meer dan 3-4 keer moeten herdoen, eigenlijk de eerste keer een boss moeten herdoen (buiten in de demo)

Aoye - de boss na general of heaven, dat was de eerste keer dat ik echt een spike voelde in de difficulty, ironisch wel want het level zelf was heel kort en simpel.
 
Terug
Bovenaan