Iconz
Active member
Haar (Belgische) ploeg heeft nochtans goed gereden en een belangrijke rol gespeeld.Als ze niet valt is het binnen. Gewoon wederom veruit de sterkste, dan maakt het niet uit of je ploegmaten hebt of niet.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Haar (Belgische) ploeg heeft nochtans goed gereden en een belangrijke rol gespeeld.Als ze niet valt is het binnen. Gewoon wederom veruit de sterkste, dan maakt het niet uit of je ploegmaten hebt of niet.

Dat is over het algemeen toch niet echt te merken bij de Nederlandse vrouwen o.a.Ik vind dat ploeggevoel bij de vrouwen altijd de max. Is het nu in het wielrennen of in basket, die hangen precies echt veel meer aan elkaar dan bij de mannen.

.niet gezien maar dat is echt beneden alle niveau zo een vraag... Schandalig...Renaat zonet bij Lotte: "Zou je de titel opdragen aan iemand?"
niet gezien maar dat is echt beneden alle niveau zo een vraag... Schandalig...
Niet alleen de kennis is beneden alle professionele peil bij enkele commentatoren, zowel de tact en hier was het frappant.niet gezien maar dat is echt beneden alle niveau zo een vraag... Schandalig...
Dat betwijfel ik.Heb wel meerdere rare dingen gehoord. Was plots bezig over hoe rap de mannen over een bepaald deel gereden met de woorden: Zij rijden hier xx km/h gemiddeld en de profs reden er aan 40 km/h gemiddeld over.
Like what? Precies of die toppers zijn geen profs, er gaan veel prof mannen zweten als ze eens een toertje met Lotte gaan doen.
Niet alleen de kennis is beneden alle professionele peil bij enkele commentatoren, zowel de tact en hier was het frappant.
Kvloekte naar Schotte tegen de tv. De eerste keer dat hij me zo fel ergerde en een klap verdiende.
Uit curiositeit de vorige Belgische WK erbij gehaald en haar tegenstanders.
Op PCS staan alleen maar nationale- en WK-resultaten. Reden die toen alleen maar NK' en WK'?
Dat betwijfel ik.
Heb het enkele jaren geleden eens opgezocht, een RVV bij de elite dames en de mannen junioren.
De winnares van een of andere editie zou niet eens gewonnen hebben bij de junioren mannen.
Zo'n andere manier van koersen is dat nu ook weer niet bij die twee categorieën, denk ik.
Een Valverde kan wel zeggen dat Van Vleuten goed meedraait op training, maar hij zal nog lief geweest zijn.
Zoals @SnakeGodRovinin aanhaalt is dat heel onwaarschijnlijkLike what? Precies of die toppers zijn geen profs, er gaan veel prof mannen zweten als ze eens een toertje met Lotte gaan doen.
Das ook wel een beetje geweten maar ze was eerlijkheidshalve niet alleen, hoeveel kopbeurten heeft Vollering vandaag gedaan waar ze écht niet anders meer kon? Geen denk ik...Ludwig is toch ook een gigantische sleeper. Als ze niet probeert te ontsnappen doet ze nooit kopwerk.
haha, no way Str8_6sé.Heb wel meerdere rare dingen gehoord. Was plots bezig over hoe rap de mannen over een bepaald deel gereden met de woorden: Zij rijden hier xx km/h gemiddeld en de profs reden er aan 40 km/h gemiddeld over.
Like what? Precies of die toppers zijn geen profs, er gaan veel prof mannen zweten als ze eens een toertje met Lotte gaan doen.
Enkele dagen geleden ook wel een schandalig interview gezien van Carl Berteele die Nicky Degrendele met zijn vragen de grond in boort tot ze ontgoocheld vol tranen naar de grond staart.Vas en Kopecky WK. Een betere dag bestaat niet.
Ghekiere, Justine... Damn. Drietal jaar renster en mag Lotte' titel voor een aanzienlijk deel op haar naam schrijven.
Renaat zonet bij Lotte: "Zou je de titel opdragen aan iemand?"
Een vraag eerder over haar moeilijke jaar.
Lotte is dan nuchter genoeg om daar niet op te reageren en datgene privé te houden. Klasse!
Waarom moeten onze journalisten zo geilen op emotionele reacties?
Renaat heeft toch wat afgedaan bij me.
Heb je een link?Enkele dagen geleden ook wel een schandalig interview gezien van Carl Berteele die Nicky Degrendele met zijn vragen de grond in boort tot ze ontgoocheld vol tranen naar de grond staart.
Helaas niet, heb net de site van Sporza en X doorzocht en niets gevonden van fragmenten.Heb je een link?
Amai dan heb je duidelijk de fenomenale beurten van Ghekiere gemist.Als ze niet valt is het binnen. Gewoon wederom veruit de sterkste, dan maakt het niet uit of je ploegmaten hebt of niet.
Om dat onmiddellijk te weerleggen moet je de tijden op de Col d’aspin eens opzoeken.er gaan veel prof mannen zweten als ze eens een toertje met Lotte gaan doen.