Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
'Een rit in de Tour is een klassieker', had ik hier ooit eens gelezen.Het wordt wel een beetje belachelijk als je VA zijn 2e plaatsen in touretappes er bij haalt om je punt te maken. Vdp wint één ritje en is voor de rest nooit meer in de buurt geweest van een zege. En dat is plots positief ofzo?
Zoals vorig jaar waar hij Tirreno en Baskenland reed? In de Tirreno 11de (na de anderen) en in Baskenland 4de (maar voor Roglic en Vignegaard)Pogacar reed geen Baskenland omdat hij in België was waar hij oa 2de eindigde in de RVV.Ik zou Remco wel graag eens zien starten in de Tirreno of Parijs-Nice om het daar al eens op te nemen tegen de andere Tour grootheden. Door tegen die mannen te rijden kan hij toch enkel maar groeien.
VDP weet wat hij wil in de Tour. In zijn eerste wou hij een rit winnen om grootvader te eren en eens proberen in de TT.
Tweede Tour was werken voor Philipsen en klaarstomen voor het WK. Wordt dan WK, is redelijk positief, peins ik.
Scheelden heel wat plaatsen op het WK zelf ook gewoon. Als je kunt zeggen 'ik werd zevende' of 'ik werd elfde' op het WK. (het was iets in die aard) Dan ga ik niet bewust 11de worden hoor. Dan kies ik wel voor 7de.Punten voor de OS hé... die 10 punten schelen mss nog een paar plaatsen voor Polen.
Heerlijk dat baanwielrennen. Toch die punten-/omnium nummers. Die achtervolgings- en sprint/keirin nummers voel ik weinig voor. Gisteren mooie madison gezien met een pijnlijke laatste 100m... vandaag sterke Kopecky en goeie Vandenbossche gezien.
En Sagan?MVDP Zou op de 5de rij mogen starten ipv op de laatste rij waar hij normaal moet staan.
De UCI wilde hem zelf op de eerste rij zetten blijkbaar , maar daar is protest opgekomen.
Mooi voor ons , maar toch helemaal fout en niet correct.
En Sagan?
Ik zie dat Jay Vine een beetje als 'vreemde eend' daar tussen Pogacar en Ganna start. Dat vind ik toch een beetje vreemd, daar gaat Ganna toch een serieus voordeel aan hebben want ik veronderstel dat Ganna die gaat inhalen...Morgen starten om de 1'20 vreemde tijd normaal toch om de 1'30. Het moet vooruit gaan blijkbaar.
Ik zie dat Jay Vine een beetje als 'vreemde eend' daar tussen Pogacar en Ganna start. Dat vind ik toch een beetje vreemd, daar gaat Ganna toch een serieus voordeel aan hebben want ik veronderstel dat Ganna die gaat inhalen...
Je moet keuzes maken ook natuurlijk.Ben ik enige die denkt 'verdomme Kopecky had WK TT kunnen winnen'?
hoewel ik het superWK als concept heel tof vind, is dit wel een van de gevolgen.Ben ik enige die denkt 'verdomme Kopecky had WK TT kunnen winnen'?
Uiteraard maar deel de mening van LandtlordJe moet keuzes maken ook natuurlijk.
En zondag is nog een grote afspraak voor haar.
Maar ja ze had hier veel kans om WK op de tijdrit te worden.
hoewel ik het superWK als concept heel tof vind, is dit wel een van de gevolgen
Pogi eindigde vierde in die sprint-à-deux.Zoals vorig jaar waar hij Tirreno en Baskenland reed? In de Tirreno 11de (na de anderen) en in Baskenland 4de (maar voor Roglic en Vignegaard)Pogacar reed geen Baskenland omdat hij in België was waar hij oa 2de eindigde in de RVV.