Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als iemand zich verveelt mag je nog altijd wat rode wijnen droppen.
Zou net zoals bij whisky eens wat verschillende rode wijnen willen proeven, ene wat steviger, ene wat droger, ene wat fruitiger etc.
En welke smaakcategorie past deze dan?- Ruminat Primitivo 2021, een €9 in de Carrefour
Zeer lekker!
En welke smaakcategorie past deze dan?
Ge zou deze dan moeten proberen: Château Mouton Rothschild Pauillac (Premier Grand Cru Classé) 1983In de week een Mouton Cadet (2019) gedronken die ik per toeval en op goed geluk gekocht had. Opgezocht en dan was ik een beetje (te?) hyped waardoor hij mij wat is tegengevallen. Ik vond hem helemaal niet zo stevig of zo. Komende dagen eens proberen om mijn favorietje ergens te scoren.

Als iemand zich verveelt mag je nog altijd wat rode wijnen droppen.
Zou net zoals bij whisky eens wat verschillende rode wijnen willen proeven, ene wat steviger, ene wat droger, ene wat fruitiger etc.
Deze moet je dan absoluut eens halenGisteren een Boekenhoutskloof Chocolate Block. Krachtige rode wijn, zoals ik hem graag heb.

En hoe was de wijn?Everzwijnstoofvlees gemaakt en daar straks de 1000 stories BA bij drinken. Staat die nog in afslag?![]()
Uitstekend!En hoe was de wijn?
Vanavond gaat de Grattamacco open, als compagnon bij hazenrug![]()

Ook wel goed op te weten dat die eerst wat moet ademen vooraleer die zijn geheimen prijsgeeft. De meeste flessen die ik drink hebben die tijd niet nodig.Ondanks de leeftijd nog een enorm stevige knaap van een wijn, eigenlijk allemaal wat té kort na het openen. Gelukkig had ik voor kerst een "beluchter" gekregen en die heb ik dus meteen gebruikt, halve fles in een karaf overgegoten. Enkele uren later was het wel een feestje: een prachtig verleidelijke waaier aan aroma's in de neus. In de mond dan enorm veel complexiteit, wat het voor mij wel moeilijk maakte om er afgelijnde "tasting notes" uit te halen. Als totaalplaatje wel top, nog 1/3e fles over, dus vanavond nog wat plezier
Klein minpuntje vond ik dat de pairing met het vlees wat tegenviel, misschien omdat hazenrug nogal mager vlees is?

Waar te koop?Nu de 1000 stories zinfandel aan het degusteren - dank om het aan te raden, lekker glas wijn
Bij de delhaize voor 19,9euro en dat is eigenlijk wel te duur. Maar 1x of 2x jaar doet delhaize 1+1 actie met deze wijn en dan is het wel een correcte prijs.Waar te koop?
Zoals hier al aangegeven- bij delhaize 1+1 gratis en ook nog eens personeelskorting via een vriendinWaar te koop?