Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wil je dan geen topwijn uit het jaar 2021 kopen? Dan moet je wel nog een paar jaar wachten..
Indien je het gewoon nu wil kopen en het jaar niet uitmaakt, een van de bekende Bordeaux/Bourgogne is wel een goede optie als je zo lang wil bewaren.

Er zijn weinig wijnen die met zekerheid 20 jaar kunnen bewaren. Hierbij enkele tips:Kwam misschien niet zo over, maar dat is wel de bedoeling. Het zou een wijntje moeten zijn uit 2021
Streek/land maakt minder uit, al gaat onze voorkeur vaak naar een franse of italiaanse wijn.
Niks hatelijker dan een 25 euro fles te openen en een boer op bezoek die dat gewoon uitkegelt of laat staan...Die kraak ik dan wel op een speciale gelegenheid en enkel voor mensen die het kunnen appreciëren.
Parels voor de zwijnen! Nee, dan geef ik de niet-appreciërenden liever een fles Château Migraine van €3,99.Niks hatelijker dan een 25 euro fles te openen en een boer op bezoek die dat gewoon uitkegelt of laat staan...
Gewoon zo een duc de lerme van 2.50 voor degenen die je niet graag hebt. Of Hardys of Tarapaca als je ze een beetje graag hebt...Parels voor de zwijnen! Nee, dan geef ik de niet-appreciërenden liever een fles Château Migraine van €3,99.
Hoe zou je deze beschrijven of vergelijken?Gisteren een Meursault gedronken. Dat is iets lekker.
Ik heb die specifieke fles niet gedronken, maar hier een woordje uitleg:Hoe zou je deze beschrijven of vergelijken?
Een Yquem is altijd mooi om te bewaren en kan je ook heel lang bewaren. Wij hebben er nog eentje van beide onze geboortejaren gedronken met een beetje foie en dat was heerlijk.Ons zoontje is dit jaar geboren. Als herdenking aan 2021 zou ik graag een topwijntje aanschaffen om te laten rijpen voor de komende jaren en tot zijn 18de verjaardag bv.
Iemand met kennis van wijnen die mij tips kan geven welke topwijnen er te vinden zijn qua streek?
Ook al een paar keer gedronken, is ook niet voor elke portefeuille he (250€+)Een Yquem is altijd mooi om te bewaren en kan je ook heel lang bewaren. Wij hebben er nog eentje van beide onze geboortejaren gedronken met een beetje foie en dat was heerlijk.

Mooie keuze, ben ook fanVorige week op restaurant een zeer lekkere Sauvignon Blanc uit Nieuw-Zeeland gedronken van Cloudy Bay.
Toevallig deze week in de lokale drankenhandel was dat de eerste fles die ik zag in het paseren.
Dan maar een doos meegenomen ook![]()