Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Straffe prestatie van Vansevenant hoor. Rijdt die al een grote ronde dit jaar?

Voor Cav zal die 2e plaats toch een opsteker zijn. Merlier in ieder geval goed op dreef.

Er staat nochtans letterlijk 'domme renner' in zijn post. Het ging trouwens ook niet over dat sprintduel in de RVV, want daar was VDP inderdaad slimmer. Het ging over dat Wout zijn pijlen richt op RVV & PR. Iets wat Boonen en Cancellara ook jaar na jaar gedaan hebben, wat is daar dom aan? Ik vind het juist logisch dat hij nu van die koersen zijn prioriteit maakt aangezien hij ze nog niet gewonnen heeft.

Ik snap trouwens niet waarom je VDP zijn doelen erbij haalt want daar gaat het niet over. Het zal best zijn dat hij ongeveer dezelfde doelen heeft, maar dat wil niet zeggen dat ze allebei dezelfde koersen moeten rijden. Van Aert heeft bewust gekozen om pas in de Strade te starten, dat zal vast zijn redenen hebben.
Het gaat erom omdat er gezegd wordt dat je niet overal goed kan zijn iets dat ik bestrijd. Ik snap niet waarom nee erbij haalt dat ze allebei dezelfde koersen moeten rijden want dat heb ik niet gezegd.

Zal vast zijn redenen hebben dat Van Aert hier pas start maar ik blijf dit pure voorbereiding noemen voor Van Aert onzin van het hoogste soort vinden, een samyn bv dat misschien wel ja.

Ja waarom haal ik erbij dat VDP tour, os en wk met ambitie rijdt? Omdat van Aert dat ook doet en men dat blijkbaar niet mag vergeten.

Mijn fout over dat dom, ik had dat laatste gemist in zijn post

Cav toch beter dan de voorbije jaren. Die komt er dus weer door. Tour ritten gaat hij niet meer winnen maar nog een keer de handen in de lucht steken zal wel nog lukken. Gaat niet de laatste zijn die dit seizoen Merlier voor zich moet dulden.

Cav toch beter dan de voorbije jaren. Die komt er dus weer door. Tour ritten gaat hij niet meer winnen maar nog een keer de handen in de lucht steken zal wel nog lukken. Gaat niet de laatste zijn die dit seizoen Merlier voor zich moet dulden.
Als er één ploeg is waar Cav nog kan renderen dan is het wel de wolfspack hé. Maar inderdaad tegen de echt snelle mannen zoals Merlier, Bennett ... gaat ie het niet meer kunnen halen. Maar dat is niet meer dan normaal. Die mannen zijn ook gewoon een pak jonger. (7 en 5 jaar)

Sprinten tegen Bennett zou nogal belachelijk zijn :unsure:
Hij moet zijn plek toch opeisen zeker! :P

Ik zie cav nog weinig winnen van niveau. Hij zal dit seizoen wel winnen, maar de vraag is waar natuurlijk. Pas op rijden in de ploeg die je wilt en met de fiets die je wilt is ook wel wat waard.

Sprinten tegen Bennett zou nogal belachelijk zijn :unsure:
Als je spreekt over Cav, mee eens. Als je spreekt over Merlier .. hij moet het nog laten zien / bewijzen .. maar iets in mij zegt dat je die laatste niet moogt onderschatten en dat hij, Bennett af en toe zou kunnen kloppen. Merlier die wordt ook nog sterker met de jaren.

Nu goed, we zullen wel zien in de Tour, véél kans dat Merlier daar dit jaar mee rijdt ..

Merlier won vorig jaar in de Tirreno toch vrij vlot een sprintje tegen een goeie Ackermann, Gaviria, Ballerini en Teunisse. En hoe die de mindere namen echt afmaakt, dat doen een Ewan of Bennet ook niet zomaar.

Zou heel graag Cavendish nog een paar keer zien winnen, dat verdient hij gewoon. In het begin van zijn carrière moest ik er eigenlijk niets van weten, maar met de jaren ben ik er toch meer en meer sympathie voor beginnen te krijgen. Beste sprinter allertijden en dat terwijl hij toch redelijk wat blessureleed heeft gekend. Kun je nagaan...

Straffe prestatie van Vansevenant hoor. Rijdt die al een grote ronde dit jaar?
Is nog niet geweten. Giro en Tour alvast niet. Twee weken Vuelta zal geen kwaad kunnen, hij is dan al 22.
Al zou ik hem liever zien uitpakken in kleine WT-rondes zoals Romandië dit jaar.

Pas op rijden in de ploeg die je wilt en met de fiets die je wilt is ook wel wat waard.
Kijk maar naar een Rebellin. 21e geëindigd en zelfs voor een Ciccone.

Bennet gewoon met zen handen op de hoods in die sprint. Ackermann zwakjes hoor... wat een leadout van Meeus, dan verwacht je dat Ackermann nog aanzet... just niks

Hoe sommige hier toch blijven uitvluchten zoeken, het is ongelofelijk. Vorig jaar ook met de ronde. Nee jongens WVA is fair en square geklopt door iemand die slimmer en beter was. Dat was het mooiste voorbeeld van hoe beide renners in topvorm gewoon op dezelfde lijn staan, maar waar de één gewoon de slimmere en betere renner was.
Not sure if serious dat je vanmarcke in dezelfde adem als Naessen en GVA noemt. Staat in de schaduw van beide, is zelfs niet half de man dat die twee zijn.
Israël heeft hem voor een appel en ei onder gecontract genomen, volledig terecht, en ik zie hem vooral als helper in de rondes en vrije (nietszeggende) rol in de klassiekers.
Are you listening to yourself? Nog nooit zoveel zever gezien van één iemand op zo'n korte tijd...

Mathieu en Wout waren perfect aan elkaar gewaagd in die RvV. Mathieu speelde het gewoon iets koelbloediger. Vergeet trouwens ook voor de gemakkelijkheid effe dat Wout door materiaalpech beneden aan de stationstraat wel een serieus gat moet dichterrijden voor en op de Taaienberg.

En Naesen beter dan Vanmarcke? Please... is gewoon krek hetzelfde niveau, eerder zelfs edge bij Vanmarcke wegens meer podia in monumenten. Naesen heeft nog wa jaren te goed maar gezien het niveau van de concurrentie gaat die niet veel winnen in zijn carriere denk ik.

En Naesen beter dan Vanmarcke? Please... is gewoon krek hetzelfde niveau, eerder zelfs edge bij Vanmarcke wegens meer podia in monumenten. Naesen heeft nog wa jaren te goed maar gezien het niveau van de concurrentie gaat die niet veel winnen in zijn carriere denk ik.
Ereplaatsen is één ding. Integriteit en manier van koersen een ander.
Steeds als ik hem zie flitst 2016 weer voorbij.

Maar zelfs volledig los daarvan kan je toch niet serieus hem gelijk met GVA of Naesen zetten. Zijn dagen dat hij zulke plaatsen kon halen zijn toch voorbij.

Zou heel graag Cavendish nog een paar keer zien winnen, dat verdient hij gewoon. In het begin van zijn carrière moest ik er eigenlijk niets van weten, maar met de jaren ben ik er toch meer en meer sympathie voor beginnen te krijgen. Beste sprinter allertijden en dat terwijl hij toch redelijk wat blessureleed heeft gekend. Kun je nagaan...
Hoe meer renners hij moedwillig deed vallen hoe sympathieker je hem vond, of hij moet ik dat zien?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan