Nattefrost
Well-known member
Ja ja dat had ik wel door.Ik ben er ook maar mee aan het zwanzen. Ik denk dat ze bij de vrt gewoon dikke vriendjes zijn met Nys. Zie ook het circle jerk programma rond Nys junior.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja ja dat had ik wel door.Ik ben er ook maar mee aan het zwanzen. Ik denk dat ze bij de vrt gewoon dikke vriendjes zijn met Nys. Zie ook het circle jerk programma rond Nys junior.

Leek me toch ook iets aan de hand, zit ook niet meer in die achtervolgende groep heEn onze commentatoren die niet kunnen geloven dat hij zo moet lossen
Die simmons kejde ik niet is blijkbaar 19 piddock niet de enige jongeren dus en ook pogacar is nog jong natuurlijk
Ik kende hem vooral door die schorsing.Quinn Simmons is de wereldkampioen bij de junioren van 2019. Ging dan rechtstreeks over naar de profs (Evenepoel trend) maar werd vorig jaar geschorst door Trek voor wat pro Trump en ietwat "racistiche" uitspraken.

Leek me toch ook iets aan de hand, zit ook niet meer in die achtervolgende groep he
Wellens leek me ook even in de kant te zitten op fout moment en daardoor initiële achterstand aan de broek
Ja en dan was er net de kopgroep die ook nog ingelopen werd op dat moment.GvA had wel degelijk een leegloper denk ik hoor.
Wellens idd in de kant geduwd door Roosen (?) toen die van de kop afging. Daar wat terrein verloren en als je niet Alaphilippe, VdP of Van Aert bent, is het dan natuurlijk moeilijk om dat terug goed te maken. In ieder geval lijkt hij al beter dan vorig weekend.
Bij lsrf gehoord dat hij zijn seizoensdebuut al 2x heeft uitgesteld. Toch mss wat stront aan de knikker?GVA helemaal geparkeerd...
Waarom doet een Hirschi hier eigenlijk niet mee? Rijdt dit Parijs-Nice?