Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een heerlijk deelnemersveld ook. Ok, nog niet iedereen gaat top zijn, maar het wordt alvast heel interessant.

Toch al een eerste 'clash' tussen Van Aert, Van der Poel en Alaphilippe.

Dan nog aangevuld met een rits leuke namen als Pidcock, Mollema, Pogacar, Bernal, Fuglsang, Bettiol, Kwiatkowski, Van Avermaet, Bardet, ...
Ben wel benieuwd, VDP en A zijn in orde, nu zien hoe dat VA is. Ik ga er vanuit nog goed maar nog niet top.
Pogacar / bernal doen mee? unk
Verwacht Fulsang en Pidcock zeker.

Ben wel benieuwd, VDP en A zijn in orde, nu zien hoe dat VA is. Ik ga er vanuit nog goed maar nog niet top.
Pogacar / bernal doen mee? unk
Verwacht Fulsang en Pidcock zeker.
Die mannen van Jumbo gaan goed van hun berg afkomen hoor... Roglic gaat er ook meteen staan in Parijs-Nice volgens mij.

Van Aert is vorig jaar uiteindelijk ook super uit de corona break gekomen... en ok, iedereen kwam uit break toen maar dan nog. Die 2 koersen van Mathieu gaan bv niet hét verschil maken imo. Moest Mathieu nu de volledige UAE Tour in de benen hebben zou ik nog zeggen maar dat is niet het geval + Wout heeft ook genoeg volume getrained en als ze met de ploeg hebben gereden zal daar bij momenten ook wel scherp getrained zijn.

Podium vandaag zou al heel erg goed zijn voor Wout imo. Voor de winst verwacht ik toch eerder Alaphilippe en Mathieu, die zijn in goede doen en dan weet ik niet of Wout ze zomaar uit zijn wiel gaat krijgen voor de slotklim.

Er wordt blijkbaar nergens serieus rekening gehouden met de Mol...? Is toch mijn dark horse voor vandaag, zit in absolute topvorm momenteel en moet op dit parcours toch goed uit de voeten kunnen

Nog eens ouderwets sterren geven:
****Alaphilippe
*** Van der Poel, Van Aert
** Pidcock, Mollema, Wellens
* Van Avermaet, Fuglsang, Bardet, Pogacar

Vrouwenwielrennen allemaal goed en wel, maar het zo door ons strot rammen moet echt wel niet hoor Sporza. Het slot van de vrouwen nog eens herhalen en laten uitlopen over het begin van de mannen is echt niet ok.

Vrouwenwielrennen allemaal goed en wel, maar het zo door ons strot rammen moet echt wel niet hoor Sporza. Het slot van de vrouwen nog eens herhalen en laten uitlopen over het begin van de mannen is echt niet ok.
De motoren moeten toch nog terugrijden eerst vrees ik... dus toch geen livebeelden momenteel

Oh nee, Sven Nys. Waarom?? Ik zou nog op Eurosport gaan kijken voor de co-commentaar van Daniel Lloyd, maarja die reclames...

Oh nee, Sven Nys. Waarom?? Ik zou nog op Eurosport gaan kijken voor de co-commentaar van Daniel Lloyd, maarja die reclames...
Onverharde wegen en Van der Poel, Van Aert en Walsleben doen mee, dus eigenlijk is dit gewoon een beetje een veldrit hééé.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan