Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is echt wel sterk, alleen snap ik niet goed dat hij vanuit het groepje niet probeert te demarreren. VDP liet het af en toe helemaal stil vallen, was echt wel het ideale moment.Sterke Sep. Gun hem zo hard een zege in PR
Een sprint van B-coureurs . Zeer eigenaardig![]()
Mss zelfde opdracht als mvdp dat zijn ploeggenoot hofstetter mocht sprinten (met dan in het achterhoofd dat hij in Parijs-Roubaix alles opoffert)Is echt wel sterk, alleen snap ik niet goed dat hij vanuit het groepje niet probeert te demarreren. VDP liet het af en toe helemaal stil vallen, was echt wel het ideale moment.

Twas maar Le Samyn, niet Parijs-Roubaix.Deze namiddag de radio uitgezet. Gsm op vliegtuigmodus. Alle (sport)nieuws ontweken. En dan kom ik thuis om te zien dat mijn opname mislukt is.![]()
Ai, das wel balen.Deze namiddag de radio uitgezet. Gsm op vliegtuigmodus. Alle (sport)nieuws ontweken. En dan kom ik thuis om te zien dat mijn opname mislukt is.![]()
I know. Maar toch. Voor ge 't weet beginnen ze weer koersen af te gelasten.Twas maar Le Samyn, niet Parijs-Roubaix.

Zie ik het nu niet goed of is dat gewoon zijn shifter die los is gekomen?vdp zijn stuur breekt af wtf![]()
Bij een Canyon altijd oppassen als je aan je stuur trekt hévdp zijn stuur breekt af wtf![]()