Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Campenaerts heeft toch echt wel de boodschap begrepen en is zich stevig aan het diversifiëren.

Wel slecht commentaar vandaag zien dingen heel laat en weten amper wie waar zit. Zoals denken dat vanmarcke lost en denken dat dat redelijk is aangezien hij al wat in de aanval was geweest. Ook wiznoksiki niet zien terwijl die bekend stond als een talent voor dit werk.

Is echt wel sterk, alleen snap ik niet goed dat hij vanuit het groepje niet probeert te demarreren. VDP liet het af en toe helemaal stil vallen, was echt wel het ideale moment.
Mss zelfde opdracht als mvdp dat zijn ploeggenoot hofstetter mocht sprinten (met dan in het achterhoofd dat hij in Parijs-Roubaix alles opoffert)

Deze namiddag de radio uitgezet. Gsm op vliegtuigmodus. Alle (sport)nieuws ontweken. En dan kom ik thuis om te zien dat mijn opname mislukt is. :wallbash:

Deze namiddag de radio uitgezet. Gsm op vliegtuigmodus. Alle (sport)nieuws ontweken. En dan kom ik thuis om te zien dat mijn opname mislukt is. :wallbash:
Twas maar Le Samyn, niet Parijs-Roubaix.

Belangrijke zege alleszins voor Alpecin vermoed ik. Dit zal wel meetellen voor Europe Tour en zolang ze geen WT ploeg zijn moeten ze elk jaar dat klassement veilig stellen.

Ai, das wel balen.

Ik heb het niet gezien, maar aan de samenvatting te zien is Van Marcke wel dik in orde.
Heb al spijt dat ik hem niet in al mijn prono's heb opgenomen.

Klopt. Zijn rechtershifter zat los, en niet zoals je leest dat zijn stuur is afgebroken.
Ook vreemd dat niemand van de commentatoren dat opmerkt, terwijl je de shifter gewoon ziet bengelen.
Ik vraag me wel af of hij nog kon schakelen. Met Di2 zou het nog mogelijk moeten zijn, maar aan die snelheden weet ik niet of je voldoende balans hebt om die handeling nog uit te voeren.

vdp zijn stuur breekt af wtf :p
Bij een Canyon altijd oppassen als je aan je stuur trekt hé 😁
tapatalk_gif_1569161491241.gif

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan