Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Masnada gaat niet (vol) meerijden hè, dat lijkt me de logica zelve aangezien Alaphilippe achterop is

Enfin ja, logica is soms ver te zoeken dus je weet nooit.

Masnada gaat nu geen enkele kopbeurt meer doen.
Gaat in het wiel blijven en Tadej alles laten doen. Als de groep erbij komt dan maakt Alaphillipe veel kans om te winnen.

Heb al lang een nieuwe post gezet. Op het moment dat ik het poste ging hij nog gewoon naar de kop.

Maar als Quick Step fanboy zou ge toch moet weten dat Masnada nog nooit in zijn leven een zak heeft gegeven om ploegtactiek (wat hem een zeer interessante renners maakt). Als die meerijdt is dat gewoon zijn eigen keuze, niet omdat een ploegleider "wel vertrouwt in de man op kop". Dat was een loze steek naar de Belgische WK ploeg.

Voor een eerste keer doet Bert Debacker dat meer dan behoorlijk!

Meeh ik vind die een beetje te droog. Al heel de dag het gevoel alsof er eerder in de wedstrijd iemand gestorven is ofzo.

Maar als Quick Step fanboy zou ge toch moet weten dat Masnada nog nooit in zijn leven een zak heeft gegeven om ploegtactiek. Als die meerijdt is dat gewoon zijn eigen keuze, niet omdat een ploegleider "wel vertrouwt in de man op kop". Dat was een loze steek naar de Belgische WK ploeg.
? Ik had het over bv Asgreen in de RVV. Of in de jaren 90 in een GW waar ze voor Peeters gingen en niet voor Museeuw of VDB.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan