Obi Wan Kenobi
Well-known member
Blij dat die oude VTM (Merijn dacht ik dat hij noemde) commentator weg is.
Bert doet dat goed.
Bert doet dat goed.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat artikel mag bij deze dus ook de vuilbak in.![]()
Van "bijna dood" naar beter dan ooit: hoe Remco Evenepoel uit het diepste dal klom | sporza
Lombardije zal zelfs bij ontelbare zeges voor eeuwig aan zijn carrière kleven. Remco Evenepoel rijdt vandaag de koers die hem ruim een jaar geleden bijna zijn carrière kostte. Letterlijk en figuurlijk diep gevallen, nadien met vallen en opstaan herrezen. Van "bijna dood" naar beter dan ooit in...sporza.be
Ik heb mij laten vangen en het artikel eens gelezen.
Afgezien van het intrieste artikel staan onder "9. De topvorm" Evenepoels overwinningen in de de Brussels Cycling Classic, de Druivenkoers, Denemarken en wat ritten in de ronde van België. Dat is toch bijlange niet zo impressionant als de overwinningen in 2020.
Hoe is dat beter dan ooit? Hoe is dat de topvorm?
Daarnaast vonden ze het weer nodig om die tussensprint in de Giro ("Nu al hét moment van de Giro?!") te vermelden. Absoluut non-event.
De koninginnenrit was de koninginnenrit niet eens. Enkel de Giau beklommen.
![]()
Als je tireno, LBL, tdf en dan mogelijk nu lombardije wint, dan is het wel duidelijk wie de beste van dit seizoen is.Pogocar wat een renner. En dan durft de Belgische media nog doen alsof VA de beste renner ter wereld is. Deze week nog in Extra Time.
Pogacar toch eventjes getoond wie de beste is van dit seizoen.gat is te klein, de rest (+ Evenepoel) komt nog terug

ja Eurosport :'(Man man waar kijken jullie ? Heb hier Eurosport opstaan, effe 5 min reclame in volle finale.