Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Gisteren in Extra Time Koers ook, al die nutteloze analyses waar Florian Roubaix mogelijks verloren heeft, die jongen was verdomme tweedes.
Maar dan wel continu zeggen dat ze de jongelingen niet mogen opbranden? Horen De Wolf en Van Gucht wel wat ze zelf zeggen? De Wolf was ook heel storend, want zat iedereen continu te onderbreken. Vermeersch was zichtbaar geïrriteerd.

De enige reden waarom VA geen WK werd is omdat VA niet goed genoeg was. Dit blijven op Evenepoel proberen te steken begint toch wel belachelijk te worden.
Ja maar goed als je de teamorders tot driemaal toe niet opvolgt dan snap je toch ook dat je u niet echt als een teamplayer opstelt en dat je niet bijdraagt tot een potentiële overwinning.
Wat Remco deed op de OS en dit WK heeft niet echt geleid dat de man waarvoor hij moest rijden in een meer comfortabele positie zat, en dat is waar het om draait.

Dat Remco geen man is om te knechten dat kan allemaal goed zijn. Maar dan is koers niet de sport voor u. Elke groot wielrenner heeft al in zijn carrière in dienst moeten rijden voor iemand anders.
Als dat uw taak is dan probeer je die zo goed als mogelijk te vervullen en daarmee klaar. Dat is nu eenmaal teamplay en hoort inherent bij een teamsport.
Wat je met fratsen als deze krijgt is dat wanneer renners voor u moeten rijden men ook gaat zeggen "ja maar jongen voor u rij ik niet hoor".
Wollongong zal misschien meer iets voor Remco worden, maar als hij daar geen steun krijgt van de ploeg of ze selecteren hem gewoon niet dan staat hij daar mooi.

Remco heeft op het WK Wout in een zetel gezet tot Wout beslist om het gat te laten dicht te rijden door de andere Belgen. Dus daar heeft ie Wout alvast geholpen indien Wout het ploegenspel normaal speelt. Daarna rijdt ie zich kapot op kop in opdracht van Wout dus opnieuw zet hij daar zijn kopman in de zetel

Ja maar goed als je de teamorders tot driemaal toe niet opvolgt dan snap je toch ook dat je u niet echt als een teamplayer opstelt en dat je niet bijdraagt tot een potentiële overwinning.
Wat Remco deed op de OS en dit WK heeft niet echt geleid dat de man waarvoor hij moest rijden in een meer comfortabele positie zat, en dat is waar het om draait.

Dat Remco geen man is om te knechten dat kan allemaal goed zijn. Maar dan is koers niet de sport voor u. Elke groot wielrenner heeft al in zijn carrière in dienst moeten rijden voor iemand anders.
Als dat uw taak is dan probeer je die zo goed als mogelijk te vervullen en daarmee klaar. Dat is nu eenmaal teamplay en hoort inherent bij een teamsport.
Wat je met fratsen als deze krijgt is dat wanneer renners voor u moeten rijden men ook gaat zeggen "ja maar jongen voor u rij ik niet hoor".
Wollongong zal misschien meer iets voor Remco worden, maar als hij daar geen steun krijgt van de ploeg of ze selecteren hem gewoon niet dan staat hij daar mooi.
Of Remco heeft miss gewoon geen goesting om te knechten voor niet-ploegmaten waar hij geen enkele vriendschappelijke band mee heeft. Persoonlijk zou ik ook geen goesting hebben om me leeg te rijden voor iemand anders waar je geen enkele connectie mee hebt en voor een "werkgever" die je daarvoor niet betaalt. Enigste voordeel dat je er miss uit haalt is dat je in de toekomst miss zelf de gunst nodig hebt van andere niet-ploegmaten die voor jou willen rijden.

Of Remco heeft miss gewoon geen goesting om te knechten voor niet-ploegmaten waar hij geen enkele vriendschappelijke band mee heeft. Persoonlijk zou ik ook geen goesting hebben om me leeg te rijden voor iemand anders waar je geen enkele connectie mee hebt en voor een "werkgever" die je daarvoor niet betaalt. Enigste voordeel dat je er miss uit haalt is dat je in de toekomst miss zelf de gunst nodig hebt van andere niet-ploegmaten die voor jou willen rijden.
Dan moet je niet meegaan naar een WK en eerlijk zijn zoals Dries Devenyns vorig jaar

Remco heeft op het WK Wout in een zetel gezet tot Wout beslist om het gat te laten dicht te rijden door de andere Belgen. Dus daar heeft ie Wout alvast geholpen indien Wout het ploegenspel normaal speelt. Daarna rijdt ie zich kapot op kop in opdracht van Wout dus opnieuw zet hij daar zijn kopman in de zetel
Jama, hij heeft wel de tactiek niet gevolgd eh! Nee, idd. Wout zat in een zetel toen de Italianen moesten rijden, toen Remco een 2de keer in de kopgroep zat én toen Remco zich volledig leeg reed in opdracht van.
Als je niet wil knechten moet je natuurlijk niet geselecteerd worden. (Zie Devenyns). Remco heeft echter wel geknecht, als Wout de benen had en de aanval van Allaphillipe kon volgen zou Remco de perfecte koers gereden hebben.

De Wolf die daar even aan Vermeersch ging uitleggen hoe hij het beter had moeten doen, is zowat van het meest storende wat ik dit jaar in dat soort programma's heb gezien.

Gaat daar die gast even vertellen dat hij kleiner moet trappen. Jezus man, hou je bek. Vermeersch was duidelijk ook geïrriteerd.

Het enige wat hij misschien anders had kunnen doen was niet zolang vooruit gaan rijden met Eekhof, maar dat haalde hij zelf al aan.

Als je niet wil knechten moet je natuurlijk niet geselecteerd worden. (Zie Devenyns). Remco heeft echter wel geknecht, als Wout de benen had en de aanval van Allaphillipe kon volgen zou Remco de perfecte koers gereden hebben.
Ik vond het wel straf dat in 'Alles voor goud' Vth na het telefoontje met Devenyns zei. Ja we wisten dat dat de moeilijkste ging zijn.
Devenyns wil al jaren niet naar wk's maar als het dan Os zijn is meneer het meest verontwaardigd dat hij niet mee mag 😅

Ik vond het wel straf dat in 'Alles voor goud' Vth na het telefoontje met Devenyns zei. Ja we wisten dat dat de moeilijkste ging zijn.
Devenyns wil al jaren niet naar wk's maar als het dan Os zijn is meneer het meest verontwaardigd dat hij niet mee mag 😅
Julian deed niet mee dan wilt hem wel meedoen idd terecht thuisgelaten.

Door daar te gaan sleuren zet Remco mijns inziens vooral de Fransen en de Italianen in een zetel, want daarna hebben zij namelijk een overtal tegenover de Belgen. Ik blijf erbij: daar moest niet gereden worden door Remco. Of dat nu zijn eigen keuze was of in opdracht van Wout of Sven maakt me niet uit. Of wel draaien de Italianen/Fransen mee, of wel rijd je gewoon niet. Als er één van die drie landen baat had bij het achterop houden van de achterliggende groep waren het toch wel de Fransen zeker. Colbrelli en Van Aert kunnen gokken op het sprint, Alaphilippe niet.

Gaat daar die gast even vertellen dat hij kleiner moet trappen. Jezus man, hou je bek. Vermeersch was duidelijk ook geïrriteerd.
Dat was inderdaad het toppunt, ik kan Dirk meestal wel smaken, zelfs z'n anekdotes uit Tenerife maar komaan he, alsof Gert Verheyen aan Lukaku gaat uitleggen hoe hij op een bal moet trappen.

Zelfs Bert De Backer keek een paar keer zeer bedenkelijk, die zal geen spijt hebben dat hij eens bij de VTM gaat kijken..

Door daar te gaan sleuren zet Remco mijns inziens vooral de Fransen en de Italianen in een zetel, want daarna hebben zij namelijk een overtal tegenover de Belgen. Ik blijf erbij: daar moest niet gereden worden door Remco. Of dat nu zijn eigen keuze was of in opdracht van Wout of Sven maakt me niet uit. Of wel draaien de Italianen/Fransen mee, of wel rijd je gewoon niet. Als er één van die drie landen baat had bij het achterop houden van de achterliggende groep waren het toch wel de Fransen zeker. Colbrelli en Van Aert kunnen gokken op het sprint, Alaphilippe niet.
Idd daar moest hij niet rijden. Maar als de kopman zegt rijden dan rijdt de knecht en schikt die zich naar zijn rol en zet hij zijn kopman in een spreekwoordelijke zetel want dit is wat de kopman wil

De enige reden waarom VA geen WK werd is omdat VA niet goed genoeg was. Dit blijven op Evenepoel proberen te steken begint toch wel belachelijk te worden.
Het gaat niet over Van Aert, het gaat over Remco. Er is ook niemand die zegt dat Wout de koers verliest hierdoor, er wordt alleen gezegd door afzonderlijke en vrij betrouwbare bronnen, dat Remco er (alweer) niet in slaagt van de opdracht te volgen. De enige reden om Van Aert daarbij te sleuren is om aandacht af te leiden van een ander probleem.

In dit concreet geval maakte het weinig uit want Flupke wint die koers waarschijnlijk altijd met die benen maar dat is resultaatsgerorienteerd denken en dus fout.
In een vacuum waar er een hoop andere scenario's mogelijk zijn en je mogelijks in een finale kan belanden in overtal als je de kaarten goed speelt kan zulk cowboy gedrag de wereldtitel kosten aan DE BELGEN.

Remco hier blijven afschilderen als slachtoffer in deze afaire steekt evengoed dik tegen.
Juist :ROFLMAO:, zit daar 3x per jaar zoiets en rijdt daar dan met verschillende profrenners elke dag.. klapkes doen enzovoorts..
Ja om dan op nationale TV te gaan stoefen over wie hij allemaal op speed dail heeft. Wat... een... eikel. De Cauwer weet 3 keer meer van wat er in het peloton allemaal speelt. Die ga je nooit betrappen op name dropping gewoon om zichzelf wat interessant te maken.

Nee, zit daar dan een Vermeersch die net de koers van zijn nog jonge leven gereden heeft de les te spellen en dan verschieten dat er op den duur niemand nog naar die studio wil komen...
hoe kan het zijn dat ze bij Sporza niet kunnen zien dat de andere gasten daar absoluut niet mee gediend zijn?

Maar dan wel continu zeggen dat ze de jongelingen niet mogen opbranden? Horen De Wolf en Van Gucht wel wat ze zelf zeggen? De Wolf was ook heel storend, want zat iedereen continu te onderbreken. Vermeersch was zichtbaar geïrriteerd.
De Wolf komt idd vrij vaak ertussen tijdens gesprekken.. tegen Vermeersch zo van: "ahja.. dat heb ik gemerkt je moest kleiner trappen.. ist niet?" "In Tenerife nog gereden met... "... ;-)

Ik heb mij laten vangen en het artikel eens gelezen.

Afgezien van het intrieste artikel staan onder "9. De topvorm" Evenepoels overwinningen in de de Brussels Cycling Classic, de Druivenkoers, Denemarken en wat ritten in de ronde van België. Dat is toch bijlange niet zo impressionant als de overwinningen in 2020.
Hoe is dat beter dan ooit? Hoe is dat de topvorm?

Daarnaast vonden ze het weer nodig om die tussensprint in de Giro ("Nu al hét moment van de Giro?!") te vermelden. Absoluut non-event.
De koninginnenrit was de koninginnenrit niet eens. Enkel de Giau beklommen.
Bij de finish van rit 6 meent gans België zelfs even dat Evenepoel het roze pakt
🤦‍♂️

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan