Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar goed weer een goed voorbeeld van hoe de media de boel opklopt :p
VTM... what did you expect?

Edward Theuns it is... de enige DNF Belg in Parijs-Roubaix die nog tot 2023 onder contract. (Buiten Aimé De Gendt maar die is het imo nooit van zen leven). Ligt ook in lijn met voorgaande posts die aangaven dat we iets van Stuyven mogen verwachten omdat die er heel goed uit zag...

Edward Theuns it is... de enige DNF Belg in Parijs-Roubaix die nog tot 2023 onder contract. (Buiten Aimé De Gendt maar die is het imo nooit van zen leven). Ligt ook in lijn met voorgaande posts die aangaven dat we iets van Stuyven mogen verwachten omdat die er heel goed uit zag...
Ook mijn gedacht en Aimé reed niet mee in Besseges

Stoeft dan graag met zijn eigen vormpeil :unsure:

Theuns is er één van, maar het zijn inderdaad overduidelijk verschillende renners. Zou ook niet slim zijn als één renner dat deed. Zou meteen uitkomen.

VTM... what did you expect?

Welke koersen heeft Theuns dan gewonnen de afgelopen jaren op het einde van het seizoen? Beetje rare uitspraak.
Maar als je de opgevers in Roubaix ziet is hij de enigste die er voor in aanmerking komt.

Laatst bewerkt:
DQS is in orde voor Lombardije 😉👍
Ja hebben een mooi ploegje voor dit soort wedstrijden. LBL waren ze ook sterk.

Blijkbaar zou er wind hebben gestaan en zijn er daardoor een groep weggereden. UAE en Jumbo ook met meerdere mee. Valverde ook mee. Sterke bezetting weer in deze wedstrijd. Knap van Pogocar en Roglic dat ze na hun winst in Tour en Vuelta nog blijven rijden en dit allemaal meepikken.

Welke koersen heeft Theuns dan gewonnen de afgelopen jaren op het einde van het seizoen? Beetje rare uitspraak.
Maar als je de opgevers in Roubaix ziet is hij de enigste die er voor in aanmerking komt.
Uit het hoofd: de Primus Classic 2 jaar geleden als ik me niet vergis. Kermiskoers maar goed...

Allé, Greg staat nog eens op het podium :unsure:

Aan zijn kop te zien beseft hij zelf ook net de ironie :rofl:

hehe Vansevenant, jongen gaat geen schoonheidsprijzen winnen maar het gaat wel vooruit
Is echt wel een heel goeie renner. Is ook nog niet zo oud en heeft nog veel potentieel om te groeien ook.

Als ik de startlijst van Lombardije zie dan kan het daar wel eens spektakel worden.

Is echt wel een heel goeie renner. Is ook nog niet zo oud en heeft nog veel potentieel om te groeien ook.

Als ik de startlijst van Lombardije zie dan kan het daar wel eens spektakel worden.
Ik moet altijd spontaan aan Daffy Duck denken als ik diej zie rijden :unsure:

Als je de startlijst bekijkt is Lombardije op papier alvast inderdaad één van de sterkst bezette koersen van dit hele seizoen. In praktijk zit daar wel een heel pak volk tussen die met hun hoofd al in het tussenseizoen zitten... dat gezegd zijnde wel een pak mannen die duidelijk wél nog gemotiveerd zijn. Roglic is goed zoals altijd, Adam Yates lijkt ook in orde. Voor Pogacar lijkt dit wel een beetje het seizoensdeel teveel... tis eigenlijk al zot dat de Slovenen na zo'n seizoen ook hier nog komen meedoen en niet gewoon om den hoop wat te vergroten.

Quick-Step, Bahrein en UAE staan hier op papier alvast met stevige blokken aan de start. En ook Jumbo, Ineos, DSM en BikeExchange stellen toch stevige ploegen op.

Ik moet altijd spontaan aan Daffy Duck denken als ik diej zie rijden :unsure:

Als je de startlijst bekijkt is Lombardije op papier alvast inderdaad één van de sterkst bezette koersen van dit hele seizoen. In praktijk zit daar wel een heel pak volk tussen die met hun hoofd al in het tussenseizoen zitten... dat gezegd zijnde wel een pak mannen die duidelijk wél nog gemotiveerd zijn. Roglic is goed zoals altijd, Adam Yates lijkt ook in orde. Voor Pogacar lijkt dit wel een beetje het seizoensdeel teveel... tis eigenlijk al zot dat de Slovenen na zo'n seizoen ook hier nog komen meedoen en niet gewoon om den hoop wat te vergroten.

Quick-Step, Bahrein en UAE staan hier op papier alvast met stevige blokken aan de start. En ook Jumbo, Ineos, DSM en BikeExchange stellen toch stevige ploegen op.
eindeseizoenskoers, altijd een speciaal koersverloop, en vaak een atypische winnaar die daar zijn eerste monument pakt... Mollema, Chaves, Pinto...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan