Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Veel (terechte) kritiek op Lotto dit jaar en het ziet er naaruit dat die na volgend jaar geen WT meer zullen zijn, maar het mag wel gezegd worden dat die een dijk van een wedstrijd rijden. Hebben nog altijd een man in de drie eerste groepjes. Enkel de "kopmannen" falen natuurlijk weer (al heeft Degenkolb wel heel veel pech de laatste weken).

Hetzelfde geldt voor Israel.

6 Belgen bij de eerste 12 renners ofzo. Buiten Planckaert wel allemaal uit de eerste groep natuurlijk.

Vermeersch, 22 jaar in zijn eerse Roubaix. Toch wel heel straf. En zeker in deze omstandigheden. Beetje Boonen 2002 gevoel.

Hij is niet explosief genoeg om een veelwinnaar te worden. Parijs Roubaix past hem perfect. Zelfde geldt voor Van Moer eigenlijk.

Veel (terechte) kritiek op Lotto dit jaar en het ziet er naaruit dat die na volgend jaar geen WT meer zullen zijn, maar het mag wel gezegd worden dat die een dijk van een wedstrijd rijden. Hebben nog altijd een man in de drie eerste groepjes. Enkel de "kopmannen" falen natuurlijk weer (al heeft Degenkolb wel heel veel pech de laatste weken).

Hetzelfde geldt voor Israel.
Waneer was Lotto voor de laatste keer relevant?

Ik gooi het al even in de groep, misschien voorbarig, maar toch ga ik het doen.
VDP kwam, zag en overwon!!

Vdp wint.. zie je nu al
Ik zeg het nogmaals: VDP woekert met zijn krachten, .. niemand werkt mee ... want ze zien nu allemaal hoe sterk ie is hé.
Als hij wint straks chapeau! Maar had ik VDP geweest ik had iets zuiniger met zijn krachten omgesprongen. T'is nog 50+ km hé.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan