Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik vind het wel straf dat ze het bij Kopecky hebben over haar lekke band en de te grote fiets. Wat een criminele actie was dat om je collega's zo om ver te kegelen. Moest Moscon zoiets doen dan stond het forum in brand.

Heeft Kopecky anderen omver gekegeld? Heb dat precies gemist/niet gehoord dan. Ik moet wel zeggen dat het de eerste keer is dat ik een volledige uitzending van de vrouwen heb meegepakt en ik heb er toch van genoten

Ik vind het wel straf dat ze het bij Kopecky hebben over haar lekke band en de te grote fiets. Wat een criminele actie was dat om je collega's zo om ver te kegelen. Moest Moscon zoiets doen dan stond het forum in brand.
Leek mij dat ze controle kwijt was op haar lekke band en daardoor over de weg schoot? Toch geen bewuste actie volgens mij…

Ze steekt haar hand op haalt haar voet uit de klikpedaal en lijkt dan de controle over haar fiets te verliezen en dan recht in die groep aan de andere kant van de weg te rijden. Lijkt me eerder onhandig geklungel dan opzettelijk. Zou maar heel vreemd zijn om zo expres je collega's onderuit te rijden.

Ze heeft na de wedstrijd gezegd dat ze zo snel mogelijk aan de rechterkant van de weg wou voor een fietswissel en niet door had dat er nog achter kwamen. Heeft dus niks te maken met onhandig zijn.

De nieuwe canyon aeroad is qua géométrie zo goed als hetzelfde als de vroegere ultimate. Is een heel pak minder agressief dan de vorige versie. Ik zie eigenlijk niemand nog met een ultimate rijden die gesponsord wordt door canyon.
Ultimate is lichter nee? Lijkt me dat de klimmers die dus wel zullen gebruiken

Ultimate is lichter nee? Lijkt me dat de klimmers die dus wel zullen gebruiken
Ook niet meer nee of toch verwaaeloosbaar. Met de aeroad zitten ze op de limiet die toegestaan is van de uci. De vorige modellen was de ultimate inderdaad lichter. Daarom zie je in de tour ook de aeroad in de klimritten.

Denk trouwens dat dat niet alleen voor canyon zo is. Tegenwoordig zijn die aero fietsen ook niet meer zo zwaar als in het begin.

Regen zou stoppen tussen 12 en 2u. Nu valt het wel in regio kortrijk met bakken uit de lucht. En het regent al langdurig. Nu is de intensiteit een stuk hoger.

Ze steekt haar hand op haalt haar voet uit de klikpedaal en lijkt dan de controle over haar fiets te verliezen en dan recht in die groep aan de andere kant van de weg te rijden. Lijkt me eerder onhandig geklungel dan opzettelijk. Zou maar heel vreemd zijn om zo expres je collega's onderuit te rijden.
Of het motortje in de fiets sloeg aan ?

De zware regen lijkt gelukkig gepasseerd te zijn voor het vertrek, worden ze op dat vlak toch nog wat gespaard 😛

mijn eerste PR die ik ga kijken, sinds ik 2jaar geleden via de cross naar het wegwielrennen ben beginnen kijken :D

Je hebt net 90% van de koersen beschreven.
90% van de koersen zijn de perfecte aanloop naar Lombardije?
Allez goed om weten!

Vraag me af of VDP deze ochtend zijn vreugdegebaar al eens geoefend heeft. Dat hij toch wat deftig op de finishfoto staat eh!

mijn eerste PR die ik ga kijken, sinds ik 2jaar geleden via de cross naar het wegwielrennen ben beginnen kijken :D
Nu nog 100 auto's en motoren voor de koers en het is een mooi modderbadje. Hopelijk worden er geen sectoren geschrapt

VDP zal nog enkele procentjes beter zijn dan vorige week dus hij is voor mij de favoriet voor vandaag. Maar ik zie ook nog een buitenstaander winnen door miraculeus gespaard te blijven van pech.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan