Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sjonge wat zijn Vlamingen zo laag in hun verlies. Dat boegeroep en met bier gooien, hoe laag kan je vallen.
Hierboven niet veel beter…

Met dat laatste akkoord, maar zijn beslissende aanval was toch eerder aan de onverwachte kant ja. 't Is juist omdat hij het al een paar keer heeft geprobeerd dat ik het daar zeker niet had verwacht. Op die 'berg' alleen wegrijden zou normaal gezien niet mogen, de rest was daar duidelijk niet alert genoeg.
Maar hoe kan je op een WK in de laatste 25km niet alert zijn?
Je moet er daar ook geen 8 in de gaten houden die je zeker niet mag laten gaan en 50meter gunnen.

Verdiende winnaar wel. Proficiat

Ze hebben er een fantastisch harde koers van gemaakt en dan wint de sterkste. De beste heeft gewonnen. Punt.

Serieuze ant-climax voor de Belgen met Jasper die net naast een medaille grijpt...

Pidcock gaat toch een beetje vloeken. Niet dat die het gehaald had Van Julian, maar er zat meer in voor hem.

De rest allemaal op hun tandvlees...

Van Aert echt niet goed voor zijn doen. Stoort zich precies toch ook te hard aan een passieve VdP.

Misschien zat er meer in als Stuyven van achter zat maar dan hadden de Italianen mss weer niet mee gereden…

Sjonge wat zijn Vlamingen zo laag in hun verlies. Dat boegeroep en met bier gooien, hoe laag kan je vallen.
Hierboven niet veel beter…
Moest ik daarbij zijn ik klets hem de grond in denk ik. Typisch van dat margi volk dat je ook ziet in het rode duivels publiek.

Als Wout teleursteld kan je dat ook zeggen over Matje en co. Wout zal te veel gegeven hebben in de TT ;)
Maar die had zijn rugblessure ;)
VA heeft nog altijd maar 1 monument op zijn palamres hé. We moeten toch ook niet doen alsof hij zo makkelijk wint. Alsof hij wint waar hij wil.
En dan nog een monument op ander moment van het seizoen dan normaal zonder normale aanloop qua wedstrijden

Achteraf gezien, geweldig dwaas gereden als ploeg imo. Veel te veel werk opgeknapt, maar onafhankelijk, voor de eerste plek had het weinig uitgemaakt lijkt me, Julian stak er zwaar bovenuit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan