Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alap aan een huzaren stukje bezig

Als hij wacht tot de slotronde wint hij makkelijk kiest voor de moeilijke weg als hij het afmaakt klasbakje
Misschien ook niet hè, want dan verwacht iedereen die aanval.

Die aanval op de St. Antoniusberg was vrij onverwacht en ik denk voor al de rest ook, want op die helling mag je er normaal gezien niet afgereden worden als je 't ziet aankomen.

Snap echt niet waarom VA niet gewoon vol achter Ala is aan gegaan, dan heb je zilver, nu heb je niks... Dat niemand door heeft dat je Ala nooit moogt laten rijden...

Snap echt niet waarom VA niet gewoon vol achter Ala is aan gegaan, dan heb je zilver, nu heb je niks... Dat niemand door heeft dat je Ala nooit moogt laten rijden...
Niemand cared om Zilver... zeker Van Aert wordt hier nog liever 10de dan wéér zilver.

Liever Jappe podium dan.

Mogen we al concluderen dat de strategie alles voor Wout toch niet het beste idee was? Ik ben grote fan van Wout maar dit hadden we slimmer kunnen aanpakken.

edit: wel verdiende winnaar uiteraard. Hopelijk Stuyven nog op het podium.

Niemand cared om Zilver... zeker Van Aert wordt hier nog liever 10de dan wéér zilver.

Liever Jappe podium dan.
Idd en kan de fluppe niet volgen in die aanvalletjes. Hij kan nog terugkomen door hem op te branden in de achtervolging en dat is ie na een paar keer helemaal beu. Jammer maar tis nu zo. Helemaal niet gestolen van de fluppe en verdiend!

Misschien ook niet hè, want dan verwacht iedereen die aanval.

Die aanval op de St. Antoniusberg was vrij onverwacht en ik denk voor al de rest ook, want op die helling mag je er normaal gezien niet afgereden worden als je 't ziet aankomen.
Vrij onverwacht? Heeft al 2x een poging gedaan. Zelfs al is zijn aanval onverwacht, je moet er gewoon korter opzitten.

Vrij onverwacht? Heeft al 2x een poging gedaan. Zelfs al is zijn aanval onverwacht, je moet er gewoon korter opzitten.
Met dat laatste akkoord, maar zijn beslissende aanval was toch eerder aan de onverwachte kant ja. 't Is juist omdat hij het al een paar keer heeft geprobeerd dat ik het daar zeker niet had verwacht. Op die 'berg' alleen wegrijden zou normaal gezien niet mogen, de rest was daar duidelijk niet alert genoeg.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan