Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goeie situatie nu, maar Remco moet ook wel niet te vol doorrijden. Minder sterke groep als daarstraks, maar mannen als Van Baarle en Bagioli zou ik toch niet in mijn wiel willen hebben.

Remco zou nu wel niet meer vol mogen meedraaien vind ik… tijd voor de tactiek “Jan Raas” vanaf nu
Hij rijdt stevig door op de puistjes, maar laat zich voor het overige nu af en toe toch even uitzakken. Spaart zich nu iets meer dan tijdens zijn eerste aanval. Zijn jeugdig enthousiasme moet hij wel nog leren iets meer te temperen. Want als het vandaag daardoor fout loopt, krijgt ie alle shit over zich (en terecht dan).

Als ik Remco was, ik deed gene klop meer en laat de rest rondrijden. Hij is de sterkste bergop (op papier), en Wout is de kopman. Dus waarom één scheet mee rondrijden?

Hij rijdt stevig door op de puistjes, maar laat zich voor het overige nu af en toe toch even uitzakken. Spaart zich nu iets meer dan tijdens zijn eerste aanval. Zijn jeugdig enthousiasme moet hij wel nog leren iets meer te temperen. Want als het vandaag daardoor fout loopt, krijgt ie alle shit over zich (en terecht dan).

Als ik Remco was, ik deed gene klop meer en laat de rest rondrijden. Hij is de sterkste bergop (op papier), en Wout is de kopman. Dus waarom één scheet mee rondrijden?
Meer kans om zelf te winnen natuurlijk :p

Remco er alleen vandoor vanop de moskesstraat op 66km van de finish ? Of daar peren, en dan iedereen eraf tegen de smeysberg

Meer kans om zelf te winnen natuurlijk :p
Ja maar het is nog 80km. De kans is bijna onbestaande dat ze voorop blijven. En als ze toch voorop blijven? 20km van de meet stevig doortrekken en alleen een tijdritje rijden hé.

Dus neen ik zie het nut er nog steeds niet van in.

Ja maar het is nog 80km. De kans is bijna onbestaande dat ze voorop blijven. En als ze toch voorop blijven? 20km van de meet stevig doortrekken en alleen een tijdritje rijden hé.

Dus neen ik zie het nut er nog steeds niet van in.
Veel landen zijn mee in de kopgroep dus kan zijn dat de samenwerking in het peloton vermindert.

Als Remco er sebiet een lap op geeft haalt niemand hem van het achtervolgend peloton dat nu op 1 minuut zit hem nog bij.
Maar dat is het nu net. Paar keer stevig doortrekken en meewerken met de groep en dan die cartouch niet meer kunnen verwezelijken ???
Beter stoorzender spelen, gokken dat de groep voldoende voorsprong neemt en als ze voorop blijven: Aanvallen, iedereen eraf, en solo aankomen hé ;)

Tim nu weg, taak volbracht ..

Beklimming is er ... Remco even doortrekken en dan weer loeren ... goed zo ..

Victor heeft de opdracht gekregen: Op alles springen ! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan