Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat stemtimbre van Lieselot *rugrilling*

Voorts in afwachting van de demonstratie van de onvermijdelijke VDP morgen, met de vingers in de neus zou een mens durven verwachten.

Staat er groot scherm op de wijnpers en is het daar nu druk?
Sta aan keizersberg, geen scherm wel rustig en zo kan ik ze 3 keer zien op die anderhalve ronde :p

Vond het zeer bizar dat ze de sprint afwachtte. Elke bocht nam ze 3 fietslengtes, in plaats van dan proberen solo aan te komen ga je sprinten tegen iemand die 3 koppen groter is en 20kg meer weegt.
Toch gewoon een duidelijk geval van niet beter kunnen? Die was volgens mij al lang blij dat ze minstens zilver had. Ik denk niet dat ze nog de kracht had om Backstedt ergens te lossen. Plus in een sprint met twee kan er veel, het is nu ook niet dat ze op lengten werd gesprint uiteindelijk.

Staat er groot scherm op de wijnpers en is het daar nu druk?
Sta aan keizersberg, geen scherm wel rustig en zo kan ik ze 3 keer zien op die anderhalve ronde :p
Geen scherm. Staan nu in het bruulpark. Straks terug naar de wijnpers.
De wijnpers stond wel overal volk aan de nadar. Net iets drukker als gisteren maar niet overdreven.

Toch gewoon een duidelijk geval van niet beter kunnen? Die was volgens mij al lang blij dat ze minstens zilver had. Ik denk niet dat ze nog de kracht had om Backstedt ergens te lossen. Plus in een sprint met twee kan er veel, het is nu ook niet dat ze op lengten werd gesprint uiteindelijk.
Kan wel dat ze niet beter kon. Maar als ik de aanloop zag dan zag ik haar toch meermaals voorsprong nemen en even kijken en half inhouden om haar terug te laten komen.
Maar vooral het verschil in lichaamsbouw en ontwikkeling vond ik straf. Toch iets wat bij de elite vrouwen een heel pak minder is.

Alle respect voor de kwaliteiten van Van Vleuten, maar hoeveel kansloze aanvalletjes heeft die nu gedaan? Accepteer gewoon dat dit je parcours niet is en ga in dienst van Vos rijden. :rolleyes:

Sowieso snap ik niet waarom ze nu niet gewoon met z'n allen op kop gaan rijden met Vos in het wiel om ze af te zetten op 200m.

edit: Ale hup weer 2 kansloze aanvallen. Als bondscoach trek je toch al je haren uit als je dit ziet...

Die Hollandse ploeg is toch een bende ego's bij elkaar. Nog geen kilometer als ploeg gereden.
Dit dus

echt de 1ne kansloze aanval na de andere. Straks heb je niemand die nog voldoende jus heeft om de sprint aan te trekken.
Maar goed meer kans voor Kopecky dus niet perse negatief.

Doodzonde voor Vos dit.

Als die gewoon met z'n allen op kop gaan rijden voor haar wordt ze hier altijd wereldkampioen. Echt onbegrijpelijk dat ze haar eigen weg moet zoeken in de sprint als er nog 4 of 5 vrouwen bij zitten.

En Kopecky 16e dat is toch echt behoorlijk zwak op dit parcours met alle respect...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan