Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
AGR en LBL een weekje naar voor schuiven. Voorjaar gewoon een week vroeger gedaan ;)

Het is wel eens leuk dat het nu in het najaar gereden wordt, maar of dat nu voor herhaling vatbaar gaat zijn... Het past nu eenmaal goed bij de RVV hé. Vele renners moeten dan eigenlijk maar voor één koers pieken naar het najaar. Ik weet niet of je dan mooiere koersen gaat krijgen.

AGR en LBL een weekje naar voor schuiven. Voorjaar gewoon een week vroeger gedaan ;)

Het is wel eens leuk dat het nu in het najaar gereden wordt, maar of dat nu voor herhaling vatbaar gaat zijn... Het past nu eenmaal goed bij de RVV hé. Vele renners moeten dan eigenlijk maar voor één koers pieken naar het najaar. Ik weet niet of je dan mooiere koersen gaat krijgen.
Dat zou de logische dubbel Baskenland-Amstel al onmogelijk maken. De Ronde van het Baskenland kan ook moeilijk naar voor omdat die dan daags na Catalonië zou beginnen, en er ook in normale omstandigheden veel overlap tussen die deelnemersvelden zit.

"AGR en LBL gewoon een week naar voor" "Gewoon wisselen met AGR"...

Ik hoop dat jullie beseffen dat men zo'n koers niet begint voor te bereiden 2 weken van tevoren.
Als die fransozen dit communiceren een jaar van te voren is dat minder een probleem maar het is niet omdat die fransen hun prioriteiten niet kennen dat de organisatie van de AGR hier de dupe van moet zijn en nu kosten moet maken om van alles te schuiven.

Eigenlijk zou de UCI hier moeten ingrijpen en zeggen: we hebben nog een dagje in oktober. Dat bleek dit jaar ook geen probleem, in 2023 kunnen ze dan terug april doen. Maar het is ASO en die wanen zich Lodewijk XIV...

Het lijkt me hoe dan ook kiezen tussen de pest of de cholera.
Amstel en P-R in hetzelfde weekend is wel om van te huiveren. Dan gaan veel renners gewoon moeten kiezen en dat gaat voor geen van beide koersen iets positief zijn.

Ik maak mij net nog de bedenking... waarom kan PR niet gewoon naar zaterdag, as in 9 april? Mogen ze dan heel het weekend niks doen omdat het zondag een paar uur verkiezing is? Zet alles nen dag vroeger klaar... probleem opgelost. Maar dat zal te moeilijk zijn...

Frankrijk... schoon land, just die Fransen... :unsure:

De "gewiekste" rookgordijnen van MVDP (en entourage) rond (de ernst) van blessures/valpartijen beginnen zo stilaan te getuigen van tenenkrullende (~schaamteloze) fantasieloosheid.
Het huidige "back-gate", dat al weken de media teistert, doet een mens namelijk al eens mijmerend terugdenken aan verschillende "verontrustende/zware" valpartijen in het veld waar hij een dag later alweer fluitend met de overwinning aan de haal ging.
Hij zal er in Leuven maw. niet ver naast schieten.

Dat. "VDP is aan het rondrijden, maar traint niet, we weten zelfs niet of hij op het appèl zal verschijnen". Geloof mij, die traint al sinds de OS in de luwte juist voor het WK. En hij doet dat op zijn eentje, omdat hij niemand van Alpecin-Fenix in zijn kaarten wil laten kijken.

Tuurlijk, hij heeft expres het wk mountainbike laten schieten, voorbereidingswedstrijden a la Benelux tour. Die val in Tokio was ook opgezet spel met het oog op het wk.

Kunnen we er geen ultrawedstrijd van maken? De RvV en PR aan elkaar knopen, dan weten we meteen wie (na Roger natuurlijk) de uber flandrien is! :unsure:

die traint al sinds de OS in de luwte juist voor het WK. En hij doet dat op zijn eentje, omdat hij niemand van Alpecin-Fenix in zijn kaarten wil laten kijken.

Dit gegeven verbinden met het feit dat hij vervolgens met enigszins gezwollen kop aan de start van Antwerp Port Epic verschijnt, zou dan weer een speculatieve brug te ver zijn
:unsure:

Wat doen ze toch weer moeilijk, wissel die 2 gewoon van datum probleem opgelost!
"Voor potentiële dubbelmannen als Wout van Aert en Mathieu van der Poel zal een keuze zich dus opdringen, maar het paasmenu wordt hoe dan ook copieus."

Lol... Ja, die gaan heel lang moeten nadenken wat ze gaan kiezen tussen een Monument en een andere koers :biglaugh:

"Voor potentiële dubbelmannen als Wout van Aert en Mathieu van der Poel zal een keuze zich dus opdringen, maar het paasmenu wordt hoe dan ook copieus."

Lol... Ja, die gaan heel lang moeten nadenken wat ze gaan kiezen tussen een Monument en een andere koers :biglaugh:
Tja nen Hollander en een Hollandse ploeg daar is Amstel ook belangrijk voor :unsure:

Dat. "VDP is aan het rondrijden, maar traint niet, we weten zelfs niet of hij op het appèl zal verschijnen". Geloof mij, die traint al sinds de OS in de luwte juist voor het WK. En hij doet dat op zijn eentje, omdat hij niemand van Alpecin-Fenix in zijn kaarten wil laten kijken.

Ik ben hem vorig weekend nog tegengekomen langs het Albertkanaal. Hij was gewoon aan het trainen hoor 😂

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan