Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voor TeunskeHermans die had toch altijd mee naar het WK gemoeten hé...
Hermans die had toch altijd mee naar het WK gemoeten hé...
Wel een compleet ander parcours natuurlijk (dit ligt hem toch veel beter). En moeilijk om op voorhand te weten dat Teuns zo slecht is (ik hoop nog altijd dat het gewoon de warmte is en dat die er wel staat binnen 2 weken).
Goh, ik ken het WK parcours nog niet zo goed, maar verschilt dat nu veel van een Brabantse Pijl? (die Hermans ooit nog won)
Teuns, tja... Dat valt af te wachten. Zijn WK kan idd beter zijn. Laten we hopen. Andere omstandigheden idd.
Want Lampie heeft geen explosiviteit?Ja dat parcours in Leuven zelf is toch echt niet zo zwaar he (eerder voor explosieve renners dan voor Hermans types). Ik vind dat ergens wel logisch dat die niet geselecteerd werd, of ja, Lampaert had voor mij niet geselecteerd moeten worden, maar dan had ik nog eerder Wellens meegenomen.
Ja dat parcours in Leuven zelf is toch echt niet zo zwaar he (eerder voor explosieve renners dan voor Hermans types). Ik vind dat ergens wel logisch dat die niet geselecteerd werd, of ja, Lampaert had voor mij niet geselecteerd moeten worden, maar dan had ik nog eerder Wellens meegenomen.
Maar Benoot heeft dan weer de inhoud voor 250km (volgens Vocsnor, die dat dan mss na minder heeft. Staat zo in de krantKlopt, maar dat heeft een Benoot bijvoorbeeld ook niet hé. In een dienende rol is dat toch minder een probleem.
Maar goed, je kan die selectie nog op 10 andere manieren maken
)Deze vocsnor kan volgens mij heel ver meegaan, die heeft vandaag ook bijna 80 km koers gemaakt. Als hij der maar aan begint na 150km komt hij wel tot aan de meet.Maar Benoot heeft dan weer de inhoud voor 250km (volgens Vocsnor, die dat dan mss na minder heeft. Staat zo in de krant)
Cosnefroy zit er nog voor heToch ook knap van Dewulf dat die daar nog zit
Kopman bij AG2R volgend jaar![]()

Want Lampie heeft geen explosiviteit?