SomeDude
Banned
2min achter Sep!Stel je voor, alleen de piste opdraaien en week later in de wereldboogtrui.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
2min achter Sep!Stel je voor, alleen de piste opdraaien en week later in de wereldboogtrui.

Nee eerst rijden de mannen en dan de vrouwen.Rijden ze gemengd? Ik heb niet gekeken. Vorige jaren was dat nog een aflossing.
Het verschil bij de vrouwen is zoveel groter dan bij de mannen, dat die mannenploeg ook voor piet snot rondrijdt.
Dan mag België nog Van Aert, Lampaert en Evenepoel, aangevuld met de drie beste tijdrijdsters sturen, binnen de minuut eindigen zullen ze waarschijnlijk niet. Dit is onaantrekkelijk voor de meeste landen. Later op de week (of zelfs een dag later zoals nu) is dan de individuele tijdrit gepland. De enige incentive die de meeste landen hebben om de betere tijdrijders de mixed relay te laten rijden, is dat ze dan eens op snelheid over het parcours kunnen racen, als dat hetzelfde is als dat van de individuele tijdrit tenminste.Geef die 3 belgische vrouwen en het zou geen waar zijn denk ikgrappig dat ItaIië net EK is geworden dankzij het verschil dat de mannen hebben gemaakt in hun tijdrit![]()

Nederland?Is er eigenlijk iemand fan van die mixed relay?

Alaphilippe toch maar niet onderschatten. Verliest gisteren nu wel tegen Van Aert op "zijn terrein" maar ik verwacht toch dat die nog een stapje gaat zetten. Werd in Zwitserland toch ook gedegradeerd door van der Poel maar sloeg in de eerste Tour rit dan wel genadeloos hard toe... om de rest van de Tour er dan wel weer een beetje door te zakken. Nu, als we Merijn Zeeman mogen geloven gaat ook Van Aert nog een stapje zetten tussen nu en het WK. De signalen zijn alleszins goed, Van Aert solo op de Piste in de trui zou idd wel de max zijn maar dan gaat hij wel de 2 belangrijkste koersen van dit najaar moeten winnenWas echt wel sterk nummer van VA. Zaten toch wat echt steile stukken in de laatste 2km. Woods en Alaphilippe ook geen pannekoeken op zulke aankomsten. VA zal sowieso de absolute topfavoriet zijn op het WK. Stel je voor, alleen de piste opdraaien en week later in de wereldboogtrui.

Damn Hel van het Noorden, samen met Strade mooiste koers imo. Wa een geweldig toetje voor dit wielerjaar, wat mij betreft mogen ze die elk jaar als laatste koers programmerenWas echt wel sterk nummer van VA. Zaten toch wat echt steile stukken in de laatste 2km. Woods en Alaphilippe ook geen pannekoeken op zulke aankomsten. VA zal sowieso de absolute topfavoriet zijn op het WK. Stel je voor, alleen de piste opdraaien en week later in de wereldboogtrui.

Ik denk niet dat de fout hier bij Lefevre gaat liggen.Patlef clown
Inderdaad.ALS Bennett effectief weigert om nog te rijden of zelfs degelijk te communiceren maar dan wel doodleuk aan de start van het EK staat kan ik de frustratie wel begrijpen.
Of toch net andersom, het feit dat hij al 4 maand! geen koers meer rijdt maar plots voor zijn eigen land wel?Inderdaad.
Die als is inderdaad wel in drukletters te plaatsen. We zien/horen ook altijd maar 1 kant van het verhaal natuurlijk, die van Patje. Je kan je toch minstens afvragen wat een renner bezielt om plots te stoppen met koersen? Het lijkt mij raar dat je als renner (naar verluid) in februari tekent bij een nieuw team en dat je dan zegt van "bon, en nu pak ik nog 10 maand vakantie". Dat je als gewone werknemer ergens de kantjes eraf loopt in je opzeg is één ding maar in een kleine wereld als het wielrennen waar iedereen iedereen kent lijkt me dat geen solide strategie.
Ik vraag mij wel elke keer af wat Patje denkt te winnen met dit nu voor een 3de (of is het al de 4de keer?) in de media te kletsen? Bennet heeft toch al getekend voor Bora... als Lefevere hier de fout bij Bennet wil leggen maakt hij het wel héél erg makkelijk voor Bennet om voor de rechtbank te zeggen "Burnout door pestgedrag van mijn werkgever is de oorzaak". Als je dan zijn media rants erbij neemt lijkt dat niet eens zo far fetched.
Buiten Bennet & Patje zelf weet denk ik niemand wat de reden is dat Bennet al 4 maand geen koers meer rijdt. Omdat hij zelf niet meer voor Quick-Step wil rijden is hoogstwaarschijnlijk wel de reden maar wat is de achterliggende reden en vooral wat is de aanleiding? Ik zeg het: het lijkt mij zeer vreemd dat je plots zegt "mijn contract voor over 10 maand ligt vast, en nu stop ik met koersen"Of toch net andersom, het feit dat hij al 4 maand! geen koers meer rijdt maar plots voor zijn eigen land wel?
Sparen hun krachten voor eigen land héEDIT: Belgen deden vandaag niet eens mee. Vorige keer hadden ze nog een C team aan voor de relay dit keer konden ze zelfs dat niet meer bij een krijgen.
. Top-vijf moet lukken ginder met Lampaert - Hermans - Campenaerts - Bossuyt - Dhoore en Kopecky.In feite, waarom niet?Damn Hel van het Noorden, samen met Strade mooiste koers imo. Wa een geweldig toetje voor dit wielerjaar, wat mij betreft mogen ze die elk jaar als laatste koers programmeren
. Zijn beter in vorm in oktober dan in april. (Wat boeien die veldritten in september / oktober nu? Begint toch pas op 1/11).kwaliteit over kwantiteit!14 profs aan de start op EK tijdrijden![]()
Dat heb je verkeerd gezien. Sporza lijst alleen de belangrijkste namen op. De renners starten elke minuut vanaf 16:00 tot en met 16:38, 39 stuks in totaal dus.14 profs aan de start op EK tijdrijden![]()
Ow oef, dekselse SporzaDat heb je verkeerd gezien. Sporza lijst alleen de belangrijkste namen op. De renners starten elke minuut vanaf 16:00 tot en met 16:38, 39 stuks in totaal dus.