Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie is de co-commentator? Echt sterk, haal die binnen Sporza!

Evenepoel is een fantastische coureur, maar een triestige mens.
Ik vermoed dat ditzelfde commentaar duo ook te horen is op de NL TV? Ik vond het eerst vreemd dat daar een Nederlander zat maar voor een Benelux koers lijkt mij dit eigenlijk niet onlogisch.
Ik denk dat Gianny Vermeersch niet te veel zal moeten proberen wegrijden de volgende dagen. 😀
Het beste moment was dat hij zich gewoon om draait en weg loopt en den andere blijft brullen :rofl:
Die mannen van Alpecin gaan lachen van den avond aan tafel
Als ik Gianni was pakte ik mijn telefoon en belde de bondscoach om af te melden voor EK
Hij kan ook meegaan en euhm "anticiperen" op een willekeurig vlak stuk zodat het vat zeker af is op het moment dat hij nog had kunnen knechten :unsure: :tongue:

Geen idee wat er juist gebeurd is, maar Vermeersch kan wel een smeerlapke zijn op de fiets. Remco was duidelijk geagiteerd, maar leek mij niet te brullen. Om dan gewoon uw rug te draaien vind ik wel respectloos.

Geen idee wat er juist gebeurd is, maar Vermeersch kan wel een smeerlapke zijn op de fiets. Remco was duidelijk geagiteerd, maar leek mij niet te brullen. Om dan gewoon uw rug te draaien vind ik wel respectloos.
Theo Bos ging er van uit dat Evenepoel met zijn voorwiel in het achterwiel van Vermeersch is gereden (wat mij logisch lijkt gezien de scenario). Wat daaraan vooraf gaat of hoe dat precies gebeurd is weten we (nog) niet. Zullen we misschien nog te horen krijgen van andere renners?

maar leek mij niet te brullen.
Alé nu? Die zit hier gewoon vol in beeld te schreeuwen tegen Vermeersch.
Moet hij gewoon dringend mee stoppen, 't is elke koers iemand anders. Hou u eens in, doe da een tijd na de koers op een respectvolle manier.
Gewoon terecht dat Vermeersch zich daar omdraait na 20 seconden.

Kan me moeilijk voorstellen dat die jongen bij de buitenlandse wielerfans graag gezien is, in't peloton gaan zo'n dingen ook na een tijd tegen hem keren.

Die reactie van Vermeersch. Zo van: "Whatever gast. I dont give a shit " .. (en hij heeft gelijk, ongelukjes horen erbij)

Alé nu? Die zit hier gewoon vol in beeld te schreeuwen tegen Vermeersch.
Moet hij gewoon dringend mee stoppen, 't is elke koers iemand anders. Hou u eens in, doe da een tijd na de koers op een respectvolle manier.
Gewoon terecht dat Vermeersch zich daar omdraait na 20 seconden.

Kan me moeilijk voorstellen dat die jongen bij de buitenlandse wielerfans graag gezien is, in't peloton gaan zo'n dingen ook na een tijd tegen hem keren.

Dat was nu niet echt roepen he maar bon of het allemaal nut heeft heb ik ook mijn twijfels over.

Ik had het maar met een half oog meegepikt en net de beelden eens gaan opzoeken. Ik versta toch helemaal iets anders onder brullen.

Dat was nu niet echt roepen he maar bon of het allemaal nut heeft heb ik ook mijn twijfels over.

Ik vind dat toch een vrij luide toon. Bon, maakt niet veel uit ook, het gaat mij meer over de manier waarop hij het zegt, 't is alleszins niet rustig en/of respectvol. Moet het gewoon laten. Nog eens, laat het wat bezinken en doe het morgenvroeg voor de start op een rustige manier.

Ik vind het alleszins een heel normale reactie van Vermeersch om gewoon weg te stappen. Wat moet die daar nu naar gaan luisteren op dat moment, hij heeft net zijn ploegmaat aan een zege geholpen.

Ik zou me ook gewoon omdraaien, wat denkt hij daar te winnen? Als hij reageert draait het alleen op verder rellen uit.

Best wel zielig, zulke dingen gebeuren in koers en moet je maar mee kunnen omgaan je kan niet altijd alles perfect hebben

Best wel zielig, zulke dingen gebeuren in koers en moet je maar mee kunnen omgaan je kan niet altijd alles perfect hebben

Kan je dan even zeggen wat er juist gebeurd is? Het enige wat ik heb gezien is dat Remco plots met pech aan de kant stond en na de finish verhaal ging halen bij Vermeersch.

"Zulke dingen gebeuren in de koers" is wel een echt dooddoener. Er gebeuren veel zaken in de koers die je inderdaad gewoon moet ondergaan, net zoals er veel zaken zijn die effectief aangekaart mogen en moeten worden.

Schreeuwen? Komaan seg, de kunst van het overdrijven zeker. Vermeersch kan zich ook gewoon excuseren als die effectief gedaan heeft wat Remco zegt ipv zich om te draaien en te lachen?

Het moeten hier precies allemaal makke lammetjes zijn die gewoon meerijden, geen ambities tonen en vooral hun mond nooit open doen. Af en toe zal er is een renner zijn met wat meer temperament maar alsof de buitenlandse pers of renners gaan wakker liggen van dit?

Kan je dan even zeggen wat er juist gebeurd is? Het enige wat ik heb gezien is dat Remco plots met pech aan de kant stond en na de finish verhaal ging halen bij Vermeersch.

"Zulke dingen gebeuren in de koers" is wel een echt dooddoener. Er gebeuren veel zaken in de koers die je inderdaad gewoon moet ondergaan, net zoals er veel zaken zijn die effectief aangekaart mogen en moeten worden.
Effectief dingen aankaarten doe je niet door net na de finish verhaal te proberen halen, da's nog maar weinig gelukt. In de betere gevallen worden de wielen eruitgehaald worden om erop te slaan (oh wacht, lukt minder goed met schijfremmen)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan