Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helpt ook niet dat Evenepoel daar zo op die mechanicien staat te roepen natuurlijk.
Verder had hij in plaats van zijn fiets zo nonchalant met 1 hand vast te houden beter die mechanicien wat geholpen door zijn wiel recht en stabiel te houden.

Dat 'moeten wachten' is toch wel quatsch. Als iemand van die 7 daar lek rijdt, gaan ze ook niet wachten. Als iemand van die 7 ten val komt door de schuld van een toeschouwer gaan ze ook niet wachten. Het is allemaal leuk en sportief om te wachten op 140 km van de aankomst, maar toch niet in volle finale.

De organisatie kon daar absoluut beter gedaan hebben en dat geldt evenzeer voor de ploegleiders in de volgwagen.
2048x1152.jpg

Helpt ook niet dat Evenepoel daar zo op die mechanicien staat te roepen natuurlijk.
Verder had hij in plaats van zijn fiets zo nonchalant met 1 hand vast te houden beter die mechanicien wat geholpen door zijn wiel recht en stabiel te houden.
Inderdaad. Mij lijkt dat je niet zo acteert tegen een ploegmecanicien...
En de neutrale mecaniciens kunnen via de radio niet vernemen als het het voor-of achterwiel is. En met de verschillende systemen die op zo'n kunnen zitten, zal dat ook extra seconden kosten om het juiste materiaal uit de wagen te nemen.

Sagan had toch ook serieus zijn zinnen gezet op iets te tonen hier, anders zie je zo'n reactie ook nooit ibj hem.

idem voor Evenepoel. ik denk dat hij echt hoopt op die WK selectie (wat er wss niet gaat komen omdat hij dan ook kopman wil zijn en er is al beslist om met 1 kopman te werken)

schone koers, maar die ene cameraman moet z'n lens eens afkuisen

Sagan had toch ook serieus zijn zinnen gezet op iets te tonen hier, anders zie je zo'n reactie ook nooit ibj hem.

idem voor Evenepoel. ik denk dat hij echt hoopt op die WK selectie (wat er wss niet gaat komen omdat hij dan ook kopman wil zijn en er is al beslist om met 1 kopman te werken)

Sagan zat al in waaier 2 bij zijn val.

Wie is de co-commentator? Echt sterk, haal die binnen Sporza!

Evenepoel is een fantastische coureur, maar een triestige mens.

evenepoel gaat altijd mee naar wk hoor.

wat deed remco daar bij gianni?
Die anderlecht streken gaan er nooit uit gaan vrees ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan