Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Op 60km van de meet moet een renner als Wellens toch nog kunnen overnemen van Remco in godbetert de Druivenkoers?

Maar het is duidelijk dat Remco in heel goede doen is.

Wel volledig akkoord dat hij bepaalde streken gewoon wat moet minderen, is nergens voor nodig en werkt contraproductief.

Op 60km van de meet moet een renner als Wellens toch nog kunnen overnemen van Remco in godbetert de Druivenkoers?

Maar het is duidelijk dat Remco in heel goede doen is.

Wel volledig akkoord dat hij bepaalde streken gewoon wat moet minderen, is nergens voor nodig en werkt contraproductief.

Goh heeft weinig te maken met dat dit de Druivenkoers is, in een betere koers wacht iedereen gewoon langer, maar nu was het ook iedereen vol kaarten op tafel. En Evenepoel en Alaphilippe hebben gewoon betere kaarten. Alaphilippe heeft daar iedereen compleet genekt, ook Wellens en Asgreen zaten tussen hun kader. Evenepoel was de enige die wel vlot meekon en dan krijg je dit. Hij is gewoon te goed op dit soort parcoursen.

Ik heb het al eens gezegd en ik blijf het herhalen, Remco pushen naar het winnen van die Tour is een fout, die kan monumenten winnen, zelfs zonder een sprint te hebben.

Btw, ik betwijfel of Wellens top is. Die is toch vrij lang uit geweest en ook in Polen was die zeker nog niet in topvorm. Wel groeiende.

Met Lotto, UAE en Alpecin zijn nu toch de 3 beste ploegen (achter Quick-Step uiteraard) vol aan het rijden en het is nog ver. Wordt een moeilijke klus hoor.

Met Lotto, UAE en Alpecin zijn nu toch de 3 beste ploegen (achter Quick-Step uiteraard) vol aan het rijden en het is nog ver. Wordt een moeilijke klus hoor.

Klopt betere organisatie dan ik had gedacht. Is Remco nog niet echt tegengekomen. Het vlakke stuk zit er nu wel bijna op. Maar inderdaad moeilijker dan zijn vorige solo's.

Ge moet het hem wel nageven, hij is er op gebrand om z'n plaats te verdienen in de WK ploeg. Dat siert hem wel, niet gewoon opgeven en kijken naar volgend jaar, maar gewoon vol blijven proberen

Ge moet het hem wel nageven, hij is er op gebrand om z'n plaats te verdienen in de WK ploeg. Dat siert hem wel, niet gewoon opgeven en kijken naar volgend jaar, maar gewoon vol blijven proberen

Ma die moet/gaat toch sowieso mee? Ik denk dat daar veel gedoe rond is voor niets.

Spijtige zaak. Hij was weer wat aan het uitlopen, het ging ook weer meer bergop. Was echt benieuwd hoe het ging uitdraaien. En nu? Ritme gebroken? Helpers weer wat gerecupereerd?

ik neem aan van wel, dat hebben ze in het verleden (Dwars door vlaanderen met renaat die een renner nog ff voortrak bv) ook nog gedaan
Want dat lukte toen goed. Ze moesten daar pakweg 30 seconden wachten en na 10 seconden stond het halve peloton al 20 meter voorbij de koersdirectie :rofl:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan