Bij de laatste winnaars in Velje: Van Aert, Pedersen, Valgren Andersen. Als je dat geen klassieke types noemt weet ik het ook niet meer.Welke klassieke types zouden dat dan zijn?
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bij de laatste winnaars in Velje: Van Aert, Pedersen, Valgren Andersen. Als je dat geen klassieke types noemt weet ik het ook niet meer.Welke klassieke types zouden dat dan zijn?
Hij bedoelde: welke van niveau die dit jaar meeredenBij de laatste winnaars in Velje: Van Aert, Pedersen, Valgren Andersen. Als je dat geen klassieke types noemt weet ik het ook niet meer.

Daar ben ik het toch niet mee eens. De Remco van voor de valpartij hebben we toch nog niet gezien hoor. Zoals hij won in San Sebastian, Burgos, Polen, ... daar zijn we toch nog niet. Toen had je de indruk dat hij die Ronde van Lombardije wel op zijn naam ging schrijven.
Ronde van België en Denemarken zijn leuk, maar daarvoor is hij geen prof geworden. Of hij een grote ronde kan/kon winnen, dat valt altijd af te wachten. Hij heeft voor zijn val wel bewezen dat hij ook bij de profs een sterke TT heeft en bergop meer dan zijn mannetje kon staan, dan is het niet zo vreemd dat er wel wat van verwacht wordt. Temeer omdat hij die ambitie ook zelf volop uitspreekt.
Op naar volgend jaar.
Dat is ook wat ik er van denk. Ontegensprekelijk is hij een talent. Maar momenteel is de hype groter dan de renner, men zet hem te veel op een piëdestal waardoor hij naast zijn schoenen loopt.Het ding is, als (en dat is natuurlijk een grote als, wat weet ik ervan) ik gelijk heb, is hij die gigantische hype gewoon niet waard imo.
Daar heb ik alvast nergens naar verwezen. Omdat Pedersen enorme ups and downs heeft is hij plots al geen fatsoenlijk klassiek renner meer?Hij bedoelde: welke van niveau die dit jaar meereden![]()
Ik zie hem ook niet zo vlot de benelux tour winnen. Want in tegenstelling tot Denemarken is dat een WT wedstrijd waar toch niet de minste mannen op afkomen. Een Dumoulin met herwonnen krachten of een VDP die zijn titel wilt verlengen.
Als VDP iets wilt rechtzetten gaat hem dat eerder paar dagen ervoor moeten doen op het WK MTB heIk was eerlijk gezegd al vergeten dat Vanderpoel daar aan de start zal staan. Die zal wel iets willen rechtzetten na het OS debacle. Nu, Evenepoel zal meedoen voor de winst, dat zal hij altijd doen in koersen van een week met een tijdrit in.
Als VDP iets wilt rechtzetten gaat hem dat eerder paar dagen ervoor moeten doen op het WK MTB he
Naar het schijnt doen ze een lus op het oude WB- parcours MTB!Het zal er vooral van afhangen hoe zwaar die etappe naar Houffalize is. De laatste jaren is het 'Waalse luik' toch wat afgezwakt om telkens tot een allesbeslissende etappe in Geraardsbergen te komen.
Het zal er vooral van afhangen hoe zwaar die etappe naar Houffalize is. De laatste jaren is het 'Waalse luik' toch wat afgezwakt om telkens tot een allesbeslissende etappe in Geraardsbergen te komen.
Dat is dan uw mening.. en duidelijk dat u er niet veel van kent. Dat gebaar is voor al die kritikasters die hem continu afbreken.. zoals jij nu weeral.. Enkel hij weet van hoever hij komt en wat hij ervoor heeft moeten doen. Winnen is winnen trouwens.. Dit geeft moed en vertrouwen voor de verdere toekomst.Ja hij wint maar een etappe in de ronde van Denemarken en komt dan met een belachelijk gebaar af
Teveel emo, hij gedraagt zich als een puber
Trek het nog meer in het belachelijke.. Hij wint idd geen topkoers maar dat was ook nooit de bedoeling nu. Zoveel mogelijk koersen.. en vertrouwen winnen. Top gereden.. Volgend jaar zal hij er staan.. zonder enige twijfel.Hij doet het opnieuw, wat een prestatie van de koning van Schepdaal!
Jaren geleden dat er nog eens iemand zo dominant een meerdaagse rittenkoers won en al helemaal een op dit topniveau van de mondiale wielersport!
Zo beter?
Sommige renners mogen blijkbaar meer en dan zijn die gebaren "geweldig".. zo werkt het niet volgens mijn mening... in welke koers dan ook. En u laatste zinnen zeggen alles.. Wat shit die kerel op 21 jaar al te verwerken heeft gekregen de afgelopen maanden, je zou voor minder dat gebaar maken.. Achja.. veel goed zal hij niet kunnen doen voor sommigen hier aanwezig ook al wint hij bij wijze van spreke de TDF dan nog zal het niet voldoende zijn.. triest..Het verschil is dat vdP zijn "vuistenshow" zoals jij het toen noemde, opvoerde op de Piazza del Campo als winnaar van een koers die kwa aanzien en deelnemers meer en meer de ambitie mag koesteren om als 6de monument beschouwd te worden.
Remco doet dit in een koers waar je met Pedersen, Groenewegen, Theunissen en Cavendish de bekende namen op één hand kan tellen en dat zijn dan nog allemaal sprinters ook. Het mag dan toch geen verassing zijn dat je iedereen los gooit op een stijl puistje? Is een beetje alsof pakweg Bayern Munchen hier met 1-0 tegen een ploeg uit de Belgische 2de klasse komt winnen en dan gaan zeggen "ziede wel dat we het nog kunnen?!" beetje flauw wel...
Als je met ambitie naar de spelen trekt en daar eigenlijk niet kan brengen wat je toch duidelijk ook zelf vooraf ambieert dan zet je dat niet recht door een koers te winnen van het niveau Ronde van Wallonië... dan zet je dat recht in een koers van niveau. Maar goed, ik ga niet beweren dat ik de reactie niet helemaal begrijp. De druk die al op die jongen zijn schouders rust van zelfs op het WK in Bergen moet gigantisch zijn. Het zou alleen enorm helpen als hij zelf den boel ook niet altijd mee verder op stookt. Je moet niet gevat/bijdehands proberen doen tegen journalisten als je het eigenlijk niet kan. Zeker niet als je weet dat diezelfde journalisten elke woord 5 keer binnenstebuiten draaien.
Idd maar blijkbaar telt dat niet een koers als San Sebastian.. is maar een veredelde klassieker volgens sommige "kenners".. Het steeds minimaliseren van zijn wielerprestaties heeft stilaan een hoogtepunt bereikt.. om kotsmisselijk van te worden. Die kerel kan niets goed meer doen heb ik de indruk. En ja, dan krijg je zo een gebaren.. niet meer dan logisch.. mondjes toe idd.. ook al is het maar de Ronde van Denemarkenoh nee die paardenkop weer
Evenepoel won op zijn 19e San Sebastian. Was 100 jaar geleden dat iemand op die leeftijd dat nog deed maar toch vergelijken met andere 19 jarigen die lagere verwachtingen hebben. Jongens toch. De verwachtingen bij Evenepoel liggen zo hoog door zijn prestaties hé. Denemarken was al zijn 7e ronde die hij won maar nee we gaan hem even vergelijken met anderen die al blij zijn als ze een ronde uit rijden.
Als er een plank ligt op de juiste plaats want anders wordt het weer een groot probleem vrees ik...Als VDP iets wilt rechtzetten gaat hem dat eerder paar dagen ervoor moeten doen op het WK MTB he

Dat is dan uw mening.. en duidelijk Dit geeft moed en vertrouwen voor de verdere toekomst.
Trek het nog meer in het belachelijke.. . zonder enige twijfel.
Sommige renners mogen blijkbaar meer en dan zijn die gebaren "geweldig".. zo werkt het niet volgens triest..
Moatje. Multi-quote.Idd maar blijkbaar telt dat niet een koers als San Sebastian.. is maar een veredelde
?? Hoezo ?? Ik quote toch verschillende personen met aparte berichten?Moatje. Multi-quote.
MULTI
En ja dat is net het probleem. Leer eens met de Multi quote werken.?? Hoezo ?? Ik quote toch verschillende personen met aparte berichten?