Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Benieuwd of de Lotto ploeg dit overleefd. Gaan toch een dikke sponsor moeten zoeken om te kunnen blijven meedraaien op WT niveau en met de huidige prestaties gaat dat niet makkelijk zijn om die in België te vinden.

Misschien kan Coucke nog eens opnieuw in het wielrennen stappen :unsure:

Voordeel voor Lotto is dat ze het wel ruim op voorhand weten. Ze hebben nu nog 1,5 jaar om met een goede oplossing te komen.

Voordeel voor Lotto is dat ze het wel ruim op voorhand weten. Ze hebben nu nog 1,5 jaar om met een goede oplossing te komen.

Klopt zeker, relatief veel tijd om iemand nieuw te zoeken, maar in het verleden is toch al gebleken dat de onzekerheid voor de toekomst het moeilijk maakt om nieuwe renners aan te trekken of belangrijke contracten te verlengen. Enkel Van Moer en (nu net) De Lie liggen daar vast voor 2023. Ik neem aan dat Degenkolb moet vertrekken, maar een vervanger voor hem zoeken wordt zo toch nog iets moeilijker. Nu, er is op dit moment eigenlijk toch weinig goeds vrij op de markt dat ook nog eens in dat team past en haalbaar is, dus misschien is het allemaal niet zo dramatisch.

On another note, Soudal - Quick Step gaat toch maar lelijk klinken imo.

Deceuninck stop wel eind dit jaar, niet? Dat betekent dat Lefevere eigenlijk 1 jaar zonder échte hoofdsponsor zit? Of zou Quickstep een effort doen gedurende 1 jaar?

Deceuninck stop wel eind dit jaar, niet? Dat betekent dat Lefevere eigenlijk 1 jaar zonder échte hoofdsponsor zit? Of zou Quickstep een effort doen gedurende 1 jaar?
Niet vergeten dat Bakala nog altijd eigenaar is van de ploeg. MIsschien dat hij volgend jaar wel eens een centje wil bijleggen, zoals hij enkele jaren geleden al deed.

gelezen dat QS het budget van 3 jaar ineens volstort voor volgend jaar (HLN bron) en dat ze dan gratis reclame krijgen op Y+1 en Y+2 (beetje vestzak broekzak dus)

Laatst bewerkt:

Ilan van wilder en DSM uit elkaar.

Ze gaan daar toch eens moeten kuis houden bij hun ploegleiding, want het lijstje begint eindeloos te worden. Kan niet meer alleen aan de renners liggen imho

Djezus, dat is toch ongelofelijk daar. Moet je als ploegleiding toch eens dringend naar jezelf kijken.
Aan een ploeg geraken zal wel geen probleem zijn, ga ervoor Patrick :tongue:

Misschien moeten die jonge Belgen ook gewoon eens stoppen met te kiezen voor DSM meteen. Ik snap dat je als Lotto u23 renner, klimmer zijnde niet naar hun WT ploeg wilt gaan aangezien ze daar toch niet echt ervaring hebben met klimmers/klassementsrenners (tenzij je echt meteen eigen kans wilt gaan), maar DSM? Nooit gesnapt eerlijk gezegd.

Ik gok op Jumbo Visma of Quick Step (maar wil hij weer in de schaduw van Remco gaan fietsen?), maar ergens ook wel echt een gouden kans voor Lotto om Belgisch talent te contracteren. Nu, ik verwacht het niet aangezien Ilan al een keer hun aanbod naast zich heeft neergelegd omwille van bovenstaande reden. En de onzekerheid over de toekomst van die ploeg zal ook niet helpen.

Ilan van wilder en DSM uit elkaar.

Ze gaan daar toch eens moeten kuis houden bij hun ploegleiding, want het lijstje begint eindeloos te worden. Kan niet meer alleen aan de renners liggen imho
Moet daar heel tof zijn bij DSM!

Hebben ook nog niet zoveel gewonnen of in de buurt geweest dit jaar.

Wat is het parkoers van de olympische tijdrit eigenlijk ?

edit: Zeker niet biljart vlak, Wout toch wel dik medaille kandidaat me dunkt inderdaad :woohoo:

Laatst bewerkt:
Ik gok op Jumbo Visma of Quick Step
Bahrain. Padun-style naar bergrit-winst rijden. Dat meerdere dagen op een rij :biglaugh:.

Sagan zou met zekerheid naar TotalEnergies gaan, met zijn omkadering.
Hij - Terpstra - Turgis.
Benieuwd of ze kunnen wedijveren met de drietand van Trek (Stuyven - Theuns - Pedersen) :unsure:.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan