Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.

Erlaitz is officieel 9.6km lang.

Greg reed vooral in Canada ipv Lombardije
Bedoel je deze?
Dus nooit 10km

Canada is begin September en Lombardije is begin oktober. Dus het 1 sluit het ander niet uit.

Maar agree to disagree? En hopelijk bewijst hij mij het tegendeel en zorgt hij ervoor dat de ploeg een medaille pakt :-)

Bedoel je deze?
Dus nooit 10km

Canada is begin September en Lombardije is begin oktober. Dus het 1 sluit het ander niet uit.

Maar agree to disagree? En hopelijk bewijst hij mij het tegendeel en zorgt hij ervoor dat de ploeg een medaille pakt :)

Daar staat 'een klim van zo een 13km lang' :p

Michel is toch gewoon nummertje 1 en 7 van Nibali en Stuyven aan het verwisselen hé?

Edit: sorry voor de foute topic!

Vanthourenhout flauw over Greg in Villa Sporza. "hij is tegen de grond gegaan in't begin en ging dan nog eens een keer in de aanval. Hij is er duidelijk nog niet van gerecupereerd." 🥱

Wout is op zijn gemak binnen gekomen. Greg heeft zich te pletter moeten rijden om op tijd binnen te komen. En dan nog amper sneller dan Wout :unsure:

Wout is op zijn gemak binnen gekomen. Greg heeft zich te pletter moeten rijden om op tijd binnen te komen. En dan nog amper sneller dan Wout :unsure:
Ofwel hebben ze in de groep van Greg beter gerekend dan Cav en hebben ze zo wat meer energie kunnen sparen. Het enige dat telt in zo een rit is op tijd binnen komen. 5 sec of 5 min voor de limiet maakt niets uit.

idd dat is van niet beter kunnen. Maar Greg is nu eenmaal geen slecht weer coureur en presteert beter bij warm weer

Ofwel hebben ze in de groep van Greg beter gerekend dan Cav en hebben ze zo wat meer energie kunnen sparen. Het enige dat telt in zo een rit is op tijd binnen komen. 5 sec of 5 min voor de limiet maakt niets uit.
Was niet echt een groep, was 4 man :p

Greg is gewoon absoluut niet in goeie doen dat is idd duidelijk. Die val kan wel deels de oorzaak zijn (Peeters is ook al gestopt bv), samen met dat kakweer. Dacht dat ik foto had gezien waarin hij toekwam met 2 jasjes extra aan

Edit:
8345e6f0-dce5-11eb-b07d-02b7b76bf47f.jpg

Laatst bewerkt:
Was niet echt een groep, was 4 man :p

Greg is gewoon absoluut niet in goeie doen dat is idd duidelijk. Die val kan wel deels de oorzaak zijn (Peeters is ook al gestopt bv), samen met dat kakweer. Dacht dat ik foto had gezien waarin hij toekwam met 2 jasjes extra aan
Ik heb de laatste bus wat gevolgd op de tracking en ik denk dat ze samen gebleven zijn tot aan de voet van de slotklim. Toen werd het spannender vooraan en ben ik ze wat uit het oog verloren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan