Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoe zit het eigenlijk met Laurens De Plus? Niet in de Dauphiné? Wordt die klaargestoomd voor de Tour?

Hoe zit het eigenlijk met Laurens De Plus? Niet in de Dauphiné? Wordt die klaargestoomd voor de Tour?
De Plus vind ik een raar verhaal. Niks meer gepresteerd sinds zijn ijzersterke tour en BinckBanck Tour in 2019. Ondertussen wel een contract gekregen bij de beste ploeg ter wereld maar ook daar komt hij maar niet in vorm. Over mogelijke redenen wordt steeds vaag gecommuniceerd. Ik vraag me af wat er echt scheelt.

Nope. Die zit opnieuw met fysieke problemen na het Baskenland. Nu mikken ze op de Vuelta... Die is straks 2 jaar op de sukkel.

Ik zou Kwiat zo graag nog eens in een andere ploeg als kopman zien. Die zou toch kunnen strijden voor etappes als vandaag en een top 5 notering in het eindklassement.

Valverde jongens toch die blijft het toch maar doen

Movistar eindelijk eens beloont voor hun werk is dikwijls anders

De Olympische Spelen zijn Valverde's hoofddoel, dit seizoen. Hij zal er dicht bij zijn. Stel je voor...
Nu al een waanzinnig palmares.

Mooi, Valverde wint op dezelfde dag als zijn 23 jaar jongere opvolger, Juan Ayuso. Absoluut monstertalent dat in augustus prof wordt bij UAE. Won vandaag in de Giro u23.

Bernal positief op corona. En in de Giro geen enkele test positief (geen renner, omkadering, ...).

Misschien dat ze die wissers toch eens dieper moeten steken? :wink:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan