Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
LutsenkoHeeft die hiervoor ooit al top 10 gereden in een tijdrit in de World Tour?
Benieuwd wat Van Wilder kan in de bergen dit weekend, top 10 in dauphiné zou al schitterend zijn.
Pidcock sleutelbeen gebroken...
Zijn fiets was ook rijp voor schroothoopIdd. Meteen ook geopereerd. Nog 2 maand tot de OS en voor MTB al helemaal niet ideaal. Allé op zich zou hij op tijd klaar moeten geraken, maar serieuze streep door de rekening.
Ja zijne pinarello gewoon in 2 stukken gebroken, als dat gewoon een sleutelbeenbreuk is toch wel redelijk wat chance...Zijn fiets was ook rijp voor schroothoop
Dat heeft die al eens gedaanEr is nog een plekje over in de Tourploeg, maar lijkt mij dat die eerst in de luwte de Vuelta zal rijden?

Je ziet dit jaar duidelijk dat je beter wordt van zo'n eerste grote ronde.Dat heeft die al eens gedaan![]()
Er is nog een plekje over in de Tourploeg, maar lijkt mij dat die eerst in de luwte de Vuelta zal rijden?
Wie is hun kopman voor de Tour?
Die foto van de fiets is gewoon griezelig... hoopje schroot dat overblijftJa zijne pinarello gewoon in 2 stukken gebroken, als dat gewoon een sleutelbeenbreuk is toch wel redelijk wat chance...
Zoals Froome toen. Alleen zijn daar nooit beelden van verspreid.Die foto van de fiets is gewoon griezelig... hoopje schroot dat overblijft
Fietskader in het midden in 2 gebroken en ook zijn voorwiel in stukken gebroken. Alsof hij frontaal op een muur gereden is...

Van Wilder heeft op dat gebied het geluk dat hij dezelfde generatie als Remco is dus gaat altijd in de schaduw staan van.Hopelijk laat de pers Van wilder gerust, witte trui zal vechten worden in het hooggebergte.
Zou Pinarello nu ook aan al zijn klanten met zo'n frame €1000 korting geven?Die foto van de fiets is gewoon griezelig... hoopje schroot dat overblijft
Fietskader in het midden in 2 gebroken en ook zijn voorwiel in stukken gebroken. Alsof hij frontaal op een muur gereden is...

Ja het is echt bizar dat de kader op 2 plaatsen gebroken is en het voorwiel ook aan diggelen!Van Wilder heeft op dat gebied het geluk dat hij dezelfde generatie als Remco is dus gaat altijd in de schaduw staan van.
Zou Pinarello nu ook aan al zijn klanten met zo'n frame €1000 korting geven?
Wel zeer zeer bizar gegeven als je de foto van die fiets ziet. Gewoon in het midden van een baantje zonder obstakel in de buurt (dat we kunnen zien). En dan én de kader op 2 plaatsen door EN zijn voorwiel gebroken. Dat wiel kan misschien het gevolg van de val zijn maar blijft toch zeer vreemd.
Zoals Iceman hier al aan geeft: als ze mij die fiets laten zien ergens in nen hangaar en vragen wat er gebeurd is zou ik toch ook zeggen "frontaal ergens tegen gereden"... automobilist van zijn oprit gereden zonder kijken en Pidcock daar vol tegen?
Ja het is echt bizar dat de kader op 2 plaatsen gebroken is en het voorwiel ook aan diggelen!
Ik ben ooit in de koers frontaal tegen zo een klein verkeersbord om ni te parkeren gereden en als bij wonder had ik niks maar kader wel in 2 stukken.
Om zoiets al voor te hebben moet je dus echt frontaal op iets rijden en tegen hoge snelheid dan nog.