Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwaar verdient na dat eerder debacle!Die jong gaat opeens heel sterk staan in de onderhandeling voor een nieuw contract

EDIT: tijdsverschil klopt dus voor geen meter, gaat niet lukken jammer genoeg.

De nieuwe Remco komt eraan.. oftewel Remco 2La Classique des Alpes Juniors 2021 One day race results
La Classique des Alpes Juniors 2021 was won by Cian Uijtdebroeks before Luis-Joe Lührs and Lenny Martinez.www.procyclingstats.com
Niet slecht![]()

Ze gaan het niet doen in een kasseiklassieker als ze het in een platte etappe nog niet kunnen he. Dat moet zo een beetje zijn zoals instinct en niet gestuurd vanuit de volgwagen.Een platte etappe in een rittenkoers kan je niet vergelijken met een kasseiklassieker. Nu zitten er 3/4 renners van dezelfde ploeg op de kop van het peloton, bij een kasseiwedstrijd zijn dit enkelingen(waarvan er meestal maar 2 rijden en de rest zit te pokeren (ag2r*kuch kuch *).
Niet remmen, maar actief en opzichtig bij de eerste 10 zitten doet veel voor de moraal ze.Ik heb die discussie onlangs nog gehad, wat verwacht je dan van uw teammaat? Een sprint om daar bijvoorbeeld de 3/4 jongens van bike-exchange in te halen om dan volop te remmen? Het zou vlakke etappes wel boeiender maken, maar hopelijk gaan we niet die weg op.
Hij haat zelf die vergelijking. Zijn antwoord tijdens een interview was: Ik ben Cian, Remco is Remco.De nieuwe Remco komt eraan.. oftewel Remco 2![]()
Gaat volgend jaar bij Bora kleine koersen rijden, zeker geen WT niveau. Lijkt mij niks mis mee.Die ging volgend jaar meteen prof worden bij Bora zeker? En dus niet via de beloften passeren?