Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maar ik kan me toch niet voorstellen dat zijn stijl van koersen niet hinderlijk kan zijn voor wie naast hem fietst. Dat gewiebel gaat nog verder dan zijn stuur
Op de Muur werd er even geleund van hem op een zijganger door zijn wiebelen. Gelukkig geen voet aan grond.

Tulett rijdt bij de laatste twee koersen knap 2x top-20 als negentienjarige. Met wat meeval zijn de Britten verzekerd voor de toekomst.

Zoals gezegd, de Sporza redactie krijgt 100% carte blanche van de vrt-top. En aangezien Karl dé man is achter (en voor) de schermen, doet ie gewoon wat ie wil. Op zich vind ik dat niet zo erg voor Tour & OS, maar voor het EK had ik toch graag eens een presentator gehad die voetbal ademt. Bij Karl heb ik dat gevoel niet echt.
Is nochtans heel lang zelf keeper geweest

Is nochtans heel lang zelf keeper geweest
50% van alle Vlaamse mannen hebben ooit lang zelf voetbal gespeeld... dat zegt niks.

Ik stoor er mij ook niet aan eerlijk gezegd. Zeker omdat in al die formats er voldoende rubrieken zijn waar de rest wel hun tijd krijgt. Zoals daar zijn de interviews van Maarten, de reportages van Samme etc. Dit aangevuld met boeiende gasten maakt het voor mij meer dan goed.
Helaas zijn de gasten niet altijd boeiend en wat vooral ook jammer is, is dat we ALTIJD terug diezelfde gasten recycleren. Moesten het nu alle De Cauwers zijn die effectief iets (nuttig) te vertellen hebben zou ik daar gerust mee kunnen leven maar in die 3 weken Vive le Vélo zit toch altijd een hele hoop vulsel bij. Wat één of andere obscure muzikant, waar Karl toevallig grote grote fan van is, die vanaf zijn jeugd vurige fan is van de Ronde van Vlaanderen (maar dan vooral van de atmosfeer rond die 1ne koers en voor de rest eigenlijk geen kneit van koers kent) daar in Vive le Vélo moet komen zitten doen dat snap ik niet echt. Enfin, ik snap het wel... maar dat vind ik jammer.

Op zich snap ik ook wel dat het eigenlijk gewoon 15% koers, 85% rubrique touristique is maar noem het dan Vive L'été of Vive La France en niet Vive le Vélo. :smile:

Laatst bewerkt:
Het zou toch tof zijn moesten er eens enkele minder / niet bekende mensen aan tafel komen.
Sommige van onze forumgangers zouden wel een deftig gesprek kunnen voeren.
Of eens iemand die een fervent en succesvol wielergokker is.

Of een onbekende die aast als opvolger van Michel Wuyts. (er zijn toch veel mensen denk ik hier , die denken dat ze het even goed of nog beter kunnen).

Ben ik de enige die de val van Dan Martin nogal vreemd vind? Alsof zijn remmen het niet goed deden.

Ben ik de enige die de val van Dan Martin nogal vreemd vind? Alsof zijn remmen het niet goed deden.
Die remde volgens mij gewoon later dan Bilbao, die de bocht al op het randje nam. Als je dan Daniel Martin heet, vlieg je uiteraard tegen de grond.

Die rugproblemen dateren al van de dauphine 2020 he, toen hij op de slotdag het geel verloor. Als het zo lang aansleept wordt het gevaarlijk met het oog op de rest van zijn carrière.

Veel moeten we van de Belgen vandaag wederom niet verwachten zeker. Een aanval van Wellens op 40km en een 18e plaats voor GVA, of zoiets.

Toch jammer dat Teuns er ook niet in slaagt om die stap te zetten. Zijn 3e plaats 4 of 5 jaar geleden in de Waalse Pijl liet het beste verhopen, maar sinds toen is hij nooit echt meer in het stuk voorgekomen in Huy. Voor LBL zal het vandaag ook niet veel worden, al is 260km misschien sowieso zijn ding niet echt?

5km vrouwenkoers en ik erger me al aan die van Gucht, ik wil me niet voorstellen hoe die integrale uitzendingen van de Ronde er in de toekomst gaan uitzien.

5km vrouwenkoers en ik erger me al aan die van Gucht, ik wil me niet voorstellen hoe die integrale uitzendingen van de Ronde er in de toekomst gaan uitzien.
Er gaat praktisch geen minuut voorbij of hij begint weer over Vos. Ik denk dat die z'n kamer vol hangt met posters van haar of zo.

En daarstraks moest ik echt bijna kotsen toen hij "Valkenrots" zei.

En na de Roche was er geen gelegenheid meer om Vos te lossen... Terwijl dan nog dat vies stuk op die betonbaan komt waar Deignan vorig jaar weg reed of Fuglsang 2 jaar terug :rolleyes:

Koers bij de vrouwen blijft toch iets raar. Hoe ze tussen la redoute en Roche aan toeristentempo rondrijden. De 3 leiders wat naast elkaar gaan fietsen. Of na de Roche dat sdx Vos nog laat terugkomen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan