Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, vind ik ook. Hij was blijkbaar ook al in Facebook Live van Sporza vanavond .. en nu in Extra Time Koers.inderdaad liever zo iemand dan een hollander dat je niet verstaat![]()
ah bij de vrouwenWerkt de spoiler tag niet? Het is niet Merckx maar Anna.
. Was al aan het denken wat Sagan die 3x na elkaar had gewonnen :d
Kan dat wel geloven als je soms hun comments moogt lezen op hun postsSporza heeft volledig carte blanche van de vrt, dus die doen echt gewoon wat ze willen. Ook al kijkt er geen kat, of juist wel, dat zal niks veranderen aan de programma's of commentatoren of presentatoren.

Het wordt nog zotter. Je hoefde helemaal geen drie keer wereldkampioen achter elkaar te worden. 2 keer was genoeg: in 2018 en 2020.Ik dacht ook Sagan bij mannen (enige dacht die 3x na elkaar WK werd) maarja vrouwen tellen ook nog![]()
Eddy jij hier?Mij stoort het allemaal zo niet. Karel wil het misschien allemaal iets te poëtisch en heroïsch maken dan het allemaal is maar ik vind Vive le velo toch altijd een zeer aangenaam programma.
Houdt ook rekening met het feit dat het tempo op de eerste helft van die klim ook een zeer sterke invloed heeft op de totale klimtijd. Als ze daar stevig naar boven rijden zonder echt al zotte dingen te doen heeft dat sowieso een sterk positieve invloed op de tijd. Als er weinig lijn in zit en iedereen zit een beetje naar elkaar te kijken om te zien wat er gebeurd dan rijden ze meteen een heel stuk trager naar boven.Overzicht snelste beklimmingen muur van huy
Volgens deze website was vandaag de snelste beklimming ooit van de muur van Huy tijdens de Waalse pijl.
En was Valverde zijn tijd van vandaag vrij sterk om ook nog te winnen in vele andere recente jaren.
Nu er is niet echt van ver gevierd zoals Gilbert zijn 2011 overwinning , de Gilbert van toen reed ze helemaal naar de verdoemenis
Van onder de VRT-toren zit de presentator liefst 58 dagen onafgebroken aan het roer van de sportverslaggeving rond het EK, de Tour en de Spelen.
Ik stoor er mij ook niet aan eerlijk gezegd. Zeker omdat in al die formats er voldoende rubrieken zijn waar de rest wel hun tijd krijgt. Zoals daar zijn de interviews van Maarten, de reportages van Samme etc. Dit aangevuld met boeiende gasten maakt het voor mij meer dan goed.Ik heb eigenlijk ook niet zo veel problemen met hem. Maar het is inderdaad een beetje lullig dat het "kopmanschap" niet wat beter verdeelt wordt...