Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mooie koers wel
Naar welke koers heb jij gekeken? :unsure:
Dit was ongeveer even interessant als een sprinters etappe in de Tour met dat verschil dat de laatste 400m hier veel langer duurt.

:unsure:
:help: los van wat iemand over Karl Vannieuwkerke denkt is dit gewoon een zéér kwalijk gegeven voor VRT/sporza op lange termijn. Het is toch niet gezond dat één iemand zowel EK als de Tour als de Spelen doet? Tis nu toch niet dat ze niemand anders hebben of kunnen vinden?

laat Karl Vannieuwkerke maar overal buiten. Hoe minder die op tv is hoe beter, al zie je hem tegenwoordig overal :sop:
Ik geef u gelijk maar ik kan zijne kop niet meer zien, daarom mag hij gerust commentaar leveren opdat hij te veel hooi op zijn vork neemt en het tv-werk laat vallen.

Ik was eigenlijk nog Maarten Vangramberen vergeten. Ik vind die nogal onderschat.

:help: los van wat iemand over Karl Vannieuwkerke denkt is dit gewoon een zéér kwalijk gegeven voor VRT/sporza op lange termijn. Het is toch niet gezond dat één iemand zowel EK als de Tour als de Spelen doet? Tis nu toch niet dat ze niemand anders hebben of kunnen vinden?
Mja, hij zwaait er al een tijdje de plak hé. Was bijvoorbeeld in 2016 niet anders, als ik het me goed herinner.

Goh, niemand anders hebben... de enige andere personen die al eens een sport-programma mogen presenteren zijn Frank Raes en Ruben Van Gucht. Dat hoeft voor mij nu ook weer niet :p

Vangramberen zal waarschijnlijk de middagsessies al wel voor zijn rekening nemen?

Of ze moeten de sportankers uit het nieuws al van stal halen...

Ik denk dat we nog wel een aantal jaren vasthangen aan Karl...

C16_GI73VI3D1010C160RUBEN01.jpg

Als Ruben zich dit kapsel terug aanmeet, dan blijf ik 1 minuut langer kijken dan anders (0 minuten). Dus komaan Ruben!

Mja, hij zwaait er al een tijdje de plak hé. Was bijvoorbeeld in 2016 niet anders, als ik het me goed herinner.

Goh, niemand anders hebben... de enige andere personen die al eens een sport-programma mogen presenteren zijn Frank Raes en Ruben Van Gucht. Dat hoeft voor mij nu ook weer niet :p

Vangramberen zal waarschijnlijk de middagsessies al wel voor zijn rekening nemen?

Of ze moeten de sportankers uit het nieuws al van stal halen...

Ik denk dat we nog wel een aantal jaren vasthangen aan Karl...
Aster blabla is er toch ook nog?

Sporza heeft volledig carte blanche van de vrt, dus die doen echt gewoon wat ze willen. Ook al kijkt er geen kat, of juist wel, dat zal niks veranderen aan de programma's of commentatoren of presentatoren.

Mij stoort het allemaal zo niet. Karel wil het misschien allemaal iets te poëtisch en heroïsch maken dan het allemaal is maar ik vind Vive le velo toch altijd een zeer aangenaam programma.

Ook de vaste gasten als Planckeart, Nys, Tankink, Bakelants, De Wolf en noem maar op zorgt altijd voor een leuke dynamiek.

Ruben vind ik soms iets te veel Ter Zake achtig maar ik sla er Extra Time Koers niet voor over.

Wat is er mis met Dirk De Wolf? Zeer sympathieke enthousiaste mens die honderuit kan vertellen over de koers. Ademt koers vind ik.. :love2:
Te druk, palmt heel het programma tov andere gasten in. Tenzij dat het eddy is, dan wilt hij iets zeggen maar durft niet omdat eddy spreekt :clap:

Te druk, palmt heel het programma tov andere gasten in. Tenzij dat het eddy is, dan wilt hij iets zeggen maar durft niet omdat eddy spreekt
Hij is idd wel rap om een gesprek over te nemen of vragen voor anderen te beantwoorden dat klopt.. Is eerder uit over-enthousiasme lijkt me

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan