Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Renaat zou een optie zijn, al is dat ook geen jong veulen meer. Erger: wat als José ermee kapt? Nys als vaste co? Want dat gaat een veel groter gemis zijn.

Ik ben niet zo op commentators afbranden, maar het duo Ruben Van Gucht en Ine Beyen is zowat het slechtste wat je kan bedenken. Lief en mooi meiske Ine, maar daarmee is alles gezegd. RVG burn in hell

Ik ben niet zo op commentators afbranden, maar het duo Ruben Van Gucht en Ine Beyen is zowat het slechtste wat je kan bedenken. Lief en mooi meiske Ine, maar daarmee is alles gezegd. RVG burn in hell
"Zeg, jij hebt het wel voor Uttrup Ludwig hé?" waarop je gewoon hoort hoe Van Gucht helemaal rood wordt.... *cringe*

Wie gaat ooit Wuyts zijn commentaar overnemen na zijn pensioen? Van Gucht! Op deze manier wordt hij klaargestoomd. 🤢
Het is te hopen dat het vrouwenwielrennen voldoende zendtijd krijgt zodat Van Gucht daar vastgebeiteld zit.
Wel spijtig voor het vrouwenwielrennen, maar als dat zo moet zijn om hem weg te houden bij het mannenwielrennen dan graag.

Renaat lijkt mij toch 1e invaller te zijn en is 12 jaar jonger dan Wuyts dus die zal die stoel wel mogen overnemen denk ik.

Vanavond, geloof het of niet, the one and only Dirk De Wolf in ET Koers. :unsure:
Pass.

Ik ging sowieso al niet kijken om eerlijk te zijn... al was het maar om niet om Van Gucht zijnen onnozele kop te moeten kijken op het moment dat hij zijn gasten dat filmpje van Roglic voor de voeten werpt :sick:

liever Ruben bij de dames eerlijk gezegd.
Ik mag mij niet voorstellen dat hij ooit bij de mannen commentaar gaat geven.
Dan nog liever elke dag José Been.

Ferme numero van Lammertink, tzal voor niks zijn maar toch knap dat diej daar nog voor blijft want ze reden nochtans hard naar boven op die klim daarnet.

vreemd dan toch alaphilippe had ik niet meer verwacht dan moet hij toch gewoon redelijk in vorm zijn anders klop je roglic niet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan