NemesisBE
Well-known member
Ik weet het weer!Gilbert man van het voorjaar?
Sagan natuurlijk, met z'n overwinning in de ronde van Catalonië én die onverwachte 4e plaats in MSR.
Sagan for life

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet het weer!Gilbert man van het voorjaar?

Wat heeft die gedaan dat Froome niet gedaan heeft? Froome heeft zelfs nog rustig naar de camera kunnen zwaaien toen hij al harkend loste op 50 kilometer van de meet om het er nog eens extra in te wrijven.Ik zou toch ook gaan voor Gilbert als man van het jaar. Een dik contract versieren bij Lotto om rustig uit te bollen tot je wielerpensioen en wss geen platte prijs meer te rijden.
geen idee hoe het zit met die crash recovery mode. Maar normaal zou uw crank zeker niet mogen ronddraaien als je dit doet.Dat zorgt voor een reset in het geval dat de DI2 in "veiligheid" is geslagen.
Dat kan gebeuren wanneer de derrailleur een klap te verwerken krijgt, bijvoorbeeld wanneer iemand er tegenaan is gereden
Het ziet er vreemd uit maar zoals in de comments van die Youtube clip ook terecht wordt opgemerkt: met zo'n 4 second "potato clip" trek je het hele spel gewoon uit context en kan je alles "bewijzen". Doet mij spontaan denken aan Ryder Hesjedal, de man is bijna bekender door deze clip dan voor zijn Giro eindoverwinning... schaamtelijk eigenlijk.Zijn crank draait gewoon nog door omdat hij er zelf een zwier aan geeft, en ze met topmateriaal rijden met amper weerstand. Dit is echt 0.0 sensatie waard

Reuring, ophef en consternatie! Philippe Gilbert niet geselecteerd voor de wegrit OS!![]()
Gilbert begrijpt heisa niet: "Ja, ik stop ermee. Dat was toch geen geheim?" | sporza
Het nieuws dat Philippe Gilbert op het einde van 2022 zijn koersfiets aan de haak hangt, ging de wereld rond. Toch begrijpt de renner van Lotto-Soudal de heisa niet. Lees hier zijn reactie én zijn vooruitblik op de Waalse Pijl van morgen.sporza.be
Hij heeft het inderdaad niet gesnapt... mensen zijn niet verrast dat hij niet lánger door rijdt. Mensen zijn vooral verrast dat hij nóg een jaar gaat aanmodderen.
Daarnaast nóg meer wereldschokkend nieuws: "Ik start zeker niet als favoriet morgen"... goeie inside tip! Misschien mijne wielerprono nog aanpassen...![]()
Amstel en GW zijn geen monument.Typische praat van een anti-WVA supporter .. anders zeg je zo een onzinnige en van de pot gerukte dingen niet. Amstel Gold Race en Gent-Wevelgem opvulsel? Dan kan je 90% van de WT-koersen over een gans jaar opvulsel noemen als we u mogen geloven..
Trouwens de naakte cijfers liegen nooit.. Puur op basis van de uitslagen dit voorjaar staat WVA zonder discussie op nummer 1
Ja, maar als je alles zo ver gaat reduceren is er maar 1 ding dat écht telt en dat is het hoogste schavotje in Parijs in het geel.Heb dat ook al gehad dat mijn pedalen rondgingen als zot, freehub kapot denk ik toen
Amstel en GW zijn geen monument.
VdP laat ze zelfs links liggen, zegt toch genoeg!
En ja merendeel is voorbereiding.
1. Hesjedal zijn fiets, dat gaat echt niet meer over superieur lopende lagers hé. Die fiets beweegt zichzelf voort, dat zou nooit mogen kunnenHet ziet er vreemd uit maar zoals in de comments van die Youtube clip ook terecht wordt opgemerkt: met zo'n 4 second "potato clip" trek je het hele spel gewoon uit context en kan je alles "bewijzen". Doet mij spontaan denken aan Ryder Hesjedal, de man is bijna bekender door deze clip dan voor zijn Giro eindoverwinning... schaamtelijk eigenlijk.
Ik heb voor de eigenaardigheid trouwens net bij mijn eigen fiets eens getest en mijn trapper draaien ook nog door als ik daar ne ferme zwier aan geef. Niet zo "lang" maar mijnen drivetrain ziet zo zwart als de nacht![]()
Die ranking loopt het hele jaar rond, dus is niet enkel op dit voorjaar gebaseerd.En ja merendeel is voorbereiding.
Naakte cijfers: UCI ranking staat Roglic op kop, CQ ranking idem (voor pogacar)
En die kunnen nog punten pakken deze week
Wat een onzin jij allemaal schrijft.. dat neem ik dus al helemaal niet meer serieus. Omdat Amstel en GW geen monument zijn doen ze niet terzake? Er zijn dus maar 5 belangrijke koersen in een jaar volgens u..Heb dat ook al gehad dat mijn pedalen rondgingen als zot, freehub kapot denk ik toen
Amstel en GW zijn geen monument.
VdP laat ze zelfs links liggen, zegt toch genoeg!
En ja merendeel is voorbereiding.
Naakte cijfers: UCI ranking staat Roglic op kop, CQ ranking idem (voor pogacar)
En die kunnen nog punten pakken deze week

A ja CQ had ik miskeken, maar UCI niet (voorjaar is voorjaar en dan moet je alles tellen). Anyway voor mij zeggen die klassementen niet zoveelWat een onzin jij allemaal schrijft.. dat neem ik dus al helemaal niet meer serieus. Omdat Amstel en GW geen monument zijn doen ze niet terzake? Er zijn dus maar 5 belangrijke koersen in een jaar volgens u..
Vdp laat ze dit jaar links liggen idd. omdat hij andere doelen heeft (MTB op OS), dat was al lang op voorhand geweten.
Naakte cijfers zeggen idd alles.. het ééndagswerk wordt als UCI-ranking trouwens gesplitst van het rondewerk tegenwoordig als je dan toch de slimmerik of eerder in dit geval trol wil uithangen. In het ééndagswerk is VA gewoonweg de beste momenteel.