Echt, ge zijt toch de trol aan het uithangen nu? "Als we kijken bij Wout dan heeft hij geen enkele rol van betekenis gespeeld in een monument"Sorry hoor maar met alle respect deze AGR was nu niet echt een epische wedstrijd. Zeer mooi en goed gereden door Wout, verdiende winnaar ook gewoon.
Maar deze overwinning kan je gewoon niet op dezelfde hoogte zetten als VDP in strade, dat was episch.
Stuyven in San Remo, dat was epiciteit van de bovenste plank. Daar krijg ik nog kippenvel van. De plaats die Wout en weet ik veel wie daar rijdt met alle respect is van 0,0 belang.
De titatenrit van Asgreen en VDP, dat was knap om zien
Als we dan gaan kijken naar de Tirenno daar was het hoogtepunt toch echt wel de solo van VDP. Het had mooi geweest mocht wout daar gewonnen hebben, en om een wijs man te quoten “winnen is winnen”. En hij heeft niet gewonnen en dat is het enige wat telt.
Als we kijken bij Wout dan heeft hij geen enkele rol van betekenis gespeeld in een monument. En ook niet in alle klassiekers was het super. Lastig om hem dan te kronen als DE man. Zoals ik eerder al zei staat hij mee bovenaan de manNEN van het voorjaar.

Je reageert niet op uw bericht dat al meermaals gequote is omdat daar uw koerskennis duidelijk wordt en uw stellingen gewoon teniet doen.
Waar zat Mathhieu toen Wout die massasprint won, of de tijdrit, of die lange klim? In MSR was hij op de poggio ook nergens. Enkel in de strade en RVV was hij duidelijker beter, maar zelfs voor de RVV maakt dat totaal niet uit want hij wint niet. (Volgens sommige hier)Matthieu was altijd de betere he mensen, enkel in MSR is hij er voor omdat Matje nog kamikaze sprint inzet
CQ zegt geen hol ivm voorjaar, Yates staat daar ook tussen die heeft 0 wedstrijden bij ons gereden (net als pogiboy)
Swat, wat een discussie hier eigenlijk. Het is hier altijd een kunst om de prestaties van uw favoriet te overroepen en die van de tegenstander de minimaliseren ipv blij te zijn dat we zulke renners hebben.