[DZM]Gorak
Active member
ok zulk antwoord zegt genoegMaar als het echt om de knikkers ging (MSR en RvV) heeft hij niet gewonnen.
Al de rest is opvulsel!
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ok zulk antwoord zegt genoegMaar als het echt om de knikkers ging (MSR en RvV) heeft hij niet gewonnen.
Al de rest is opvulsel!
Maar de 2 renners die "de knikkers" gewonnen hebben, kan je toch echt niet voór VA zetten als "man van het voorjaar"?Maar als het echt om de knikkers ging (MSR en RvV) heeft hij niet gewonnen.
Al de rest is opvulsel!
Overduidelijk is veel gezegd. Beste man van het voorjaar, bwa daar wil ik nog wel over discussiëren hoor. Uiteindelijk heeft hij twee klassiekers gewonnen. Asgreen een klassieker en een monument.
Laat ons zeggen dat de koek mooi verdeeld was, er is geen sprake van een echte allerbeste man van het voorjaar. Eerder meerdere mannen die aan de top stonden.
Zelfs als we enkel naar zege's kijken...Je kan zeker discussiëren daarover, en ik ga akkoord dat Van Aert op uitslagen zeker met veel voorsprong dé man van het seizoen is tot nu, MAAR...
In koers, en toch zeker in het eendagswerk, telt enkel de overwinning!
Een podiumplaats of een ranking aanvoeren, dat is mooi op het moment, maar dat wil heel snel niks meer zeggen... Dat heeft zowat iedere topper van vroeger en nu al formeel in interviews bevestigd... En hoe prestigieuzer de overwinning, hoe meer die gaat doorwegen in de evaluatie.
En dan kom je toch ook bij Asgreen uit naast Wout... En als Pidcock straks nog de Fleche wint mag hij er ook nog gaan naast staan.
Mathieu komt daar toch een niveau onder dit voorjaar, omdat hij té vaak naast de overwinning heeft gepakt...
Sorry hoor maar met alle respect deze AGR was nu niet echt een epische wedstrijd. Zeer mooi en goed gereden door Wout, verdiende winnaar ook gewoon.
Maar deze overwinning kan je gewoon niet op dezelfde hoogte zetten als VDP in strade, dat was episch.
Stuyven in San Remo, dat was epiciteit van de bovenste plank. Daar krijg ik nog kippenvel van. De plaats die Wout en of weet ik veel wie daar rijdt met alle respect is van 0,0 belang.
De titatenrit van Asgreen en VDP, dat was knap om zien
Als we dan gaan kijken naar de Tirenno daar was het hoogtepunt toch echt wel de solo van VDP. Het had mooi geweest mocht wout daar gewonnen hebben, en om een wijs man te quoten “winnen is winnen”. En hij heeft niet gewonnen en dat is het enige wat telt.
Als we kijken bij Wout dan heeft hij geen enkele rol van betekenis gespeeld in een monument. En ook niet in alle klassiekers was het super. Lastig om hem dan te kronen als DE man. Zoals ik eerder al zei staat hij mee bovenaan de manNEN van het voorjaar.
FixedUiteindelijk telt toch enkel de eindwinst van de Tour he, al de rest is opvulsel.
Gilbert man van het voorjaar?Ik wou hier iets grappigs posten en ik ben het helemaal kwijtdekke toch.
Hij is zo verschrikkelijk goed dat hij volgend jaar ermee stopt. Je moet een ander toch ook nog iets gunnen hé!Gilbert man van het voorjaar?
Ja, ik zou ze daarom min of meer gelijk zetten, met lichte voorkeur toch voor Wout gezien de constante de voorbij 12 maandZelfs als we enkel naar zege's kijken...
E3 + De Ronde > 2 ritzege's TA + GW + AGR?
Goh, wellicht wel ja.. Een monument winnen staat in waarde inderdaad gigantisch ver boven de rest uit.
Dus op die criteria zou ik Asgreen dan mogelijk wel als "man van het voorjaar" uitroepen, maar zelfs hier vind ik het op zijn minst al discutabel, laat staan over de overige resultaten van beide renners.
holy shit...Sorry hoor maar met alle respect deze AGR was nu niet echt een epische wedstrijd. Zeer mooi en goed gereden door Wout, verdiende winnaar ook gewoon.
Maar deze overwinning kan je gewoon niet op dezelfde hoogte zetten als VDP in strade, dat was episch.
Stuyven in San Remo, dat was epiciteit van de bovenste plank. Daar krijg ik nog kippenvel van. De plaats die Wout en of weet ik veel wie daar rijdt met alle respect is van 0,0 belang.
Als we dan gaan kijken naar de Tirenno daar was het hoogtepunt toch echt wel de solo van VDP. Het had mooi geweest mocht wout daar gewonnen hebben, en om een wijs man te quoten “winnen is winnen”. En hij heeft niet gewonnen en dat is het enige wat telt.
Als we kijken bij Wout dan heeft hij geen enkele rol van betekenis gespeeld in een monument. En ook niet in alle klassiekers was het super. Lastig om hem dan te kronen als DE man. Zoals ik eerder al zei staat hij mee bovenaan de manNEN van het voorjaar.

Hij is zo verschrikkelijk goed dat hij volgend jaar ermee stopt. Je moet een ander toch ook nog iets gunnen hé!
Toch wel een raar gegeven dat je blijkbaar zuur bent als je de feiten benoemt. Ik heb het niet zo voor die blinde adoratie, laat staan de ingebeelde supermacie.Nog wat frietjes bij uw zout gewenst meneer?

Wout kan AGR niet winnen, maar wint hem dan toch. Dat is in uw wereld dan toch gewoon episch?Sorry hoor maar met alle respect deze AGR was nu niet echt een epische wedstrijd. Zeer mooi en goed gereden door Wout, verdiende winnaar ook gewoon.
Stuyven in San Remo, dat was epiciteit van de bovenste plank. Daar krijg ik nog kippenvel van. De plaats die Wout en weet ik veel wie daar rijdt met alle respect is van 0,0 belang.