Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

https://bikerumor.com/2010/02/09/photo-finish-tech-explained/Maar dat is voor de lijn. Dus voor de lijn wint Van Aert. Na de lijn Pidcock. Maar wie op de lijn?

Zou het straf vinden dat de volgende frame al om de streep was. Maar bon de winnaar is gekroond, dus al de rest is niet meer van belang.

Zo werkt de camera niet. Die foto is een composiet van een paar honderd verticale frames, die allemaal op hetzelfde punt getrokken zijn (de lijn). Daarom dat de achtergrond op die foto's vaak wit is.Zou het straf vinden dat de volgende frame al om de streep was. Maar bon de winnaar is gekroond, dus al de rest is niet meer van belang.

Met oudgediende Ruben Van Gucht tegen dan.Ooit komt dat nog eens naar boven als Van Aert de leeftijd van Planckeart heeft en uitgenodigd wordt op Extra Time koers en dit als anecdote vertelt omdat zijn zoon George aan de start staat.![]()

Ja @MrKend54l, hier ga ik nog zooo lang van genieten. Kheb de ganse koers aan jou zitten peizenZou het straf vinden dat de volgende frame al om de streep was. Maar bon de winnaar is gekroond, dus al de rest is niet meer van belang.

Ik wacht nog steeds op een reactie
.Ik vraag mij af wie die lijnen op die foto heeft getrokken, staan niet eens parallel.
Is een foto van een geprint blad.Ik vraag mij af wie die lijnen op die foto heeft getrokken, staan niet eens parallel.
Omdat ze wellicht niet hadden verwacht dat de allereerste finishfoto (die van de zijkant) niet voldoende zou zijn en ze een nóg duidelijkere foto nodig hadden? Hoe vaak komt het voor dat er twee renners quasi gelijktijdig over de streep rijden? Zeer zeer zelden, dus om dit dan meteen 'amateuristisch' te vinden vind ik een beetje goedkoop.Waarom kunnen ze die fotofinish in godsnaam niet gewoon na 1 min op het scherm zetten, zoals ze normaal doen? Een gefilmd beeld van een GSM, daar moesten we het mee doen, hoe amateuristisch.