Wielerseizoen 2021

Status
Niet open voor verdere reacties.
Alphaphilippe voor 3 jaar met nog een extra optie bijgetekend bij Patje.
Na Remco nu de 2e kopman die heeft bijgetekend, die sponsordeals moeten toch echt wel in kannen en kruiken zijn nu. Ben benieuwd naar de aankondiging.... verlenging van de huidige sponsors of komen er nieuwe bij?
Of hij doet het omgekeerd: eerst de renners en daarmee kan je sponsors aantrekken
Weet niet of Bakala nog altijd bijpast indien nodig?

Mooi, als Matthews de Amstel wint, dan spring je zelfs over mij. Amstel wordt als een monument beschouwd mmm.
Het zal nog erom gaan spannen, want zo groot zijn de verschillen niet en 1 goede uitslag van 1 renner kan alles overhoop gooien.

Een bijkomende poule zal niet lukken denk ik:

Maar bedoelde dan voor in de toekomst in de giro,
Ook eens nagekeken want zag dat het geen teams meer waren maar poules en blijkbaar kan je nu in tegenstelling tot vroeger dus in meerdere poules zitten, dus zal me volgende keer inschrijven hier ook :)

Ik heb nog een transfer van 6 miljoen. Suggesties? Vele namen van 5,5 miljoen die in aanmerking komen
Ik zou sowieso voor Pidcock gaan als je die niet hebt.

Ik weet om eerlijk te zijn niet goed wie wat rijdt de volgende 10 dagen maar Aranburu(4.5M), Vingegaard (3M), Honore (3M) waren toch allemaal goed op dreef de voorbije weken. Honore gisteren wel niet gezien maar die lag er misschien tussen bij die val? Carapaz (5.5M) hebben we gisteren wel even gezien dacht ik, die komt normaal nog beter aan zijn trekken volgende week in Huy en Luik en start ook nog in de Amstel.

Ik zou sowieso voor Pidcock gaan als je die niet hebt.

Ik weet om eerlijk te zijn niet goed wie wat rijdt de volgende 10 dagen maar Aranburu(4.5M), Vingegaard (3M), Honore (3M) waren toch allemaal goed op dreef de voorbije weken. Honore gisteren wel niet gezien maar die lag er misschien tussen bij die val? Carapaz (5.5M) hebben we gisteren toch ook even gezien, die komt normaal nog beter aan zijn trekken volgende week in Huy en Luik.
Pidcock zit er al in sinds het begin, Honoré had ik al toegevoegd voor de Brabante Pijl. Sowieso is het door corona lastig kiezen vermits er bepaalde ploegen al eens niet hebben kunnen starten.

Pidcock zit er al in sinds het begin, Honoré had ik al toegevoegd voor de Brabante Pijl. Sowieso is het door corona lastig kiezen vermits er bepaalde ploegen al eens niet hebben kunnen starten.
Ik stel elk jaar die ploeg samen voor de omloop, en elk jaar denk ik na de omloop al... fuck it, ik ga niet zitten zoeken wie er morgen allemaal wel en niet start in Kuurne, laat staan dan ik dat voor een veredelde kermiskoers als de Brugge-De Panne en de Scheldeprijs ga beginnen doen. :tongue:

Brabantse Pijl gisteren opgenomen. Op ca. 16km v/h einde een journaal over versoepelingen :wallbash:.
Eerst pakt corona mijn P-R af, nu de BP. Nadien opgezocht op youtube om de laatste kilometers te bekijken. Valt mijn oog natuurlijk op een interview met Pidcock...

Desalniettemin, klasse van Pidcock. Ondanks zijn eerste seizoen bij de profs, rijdt die vaak mee en hangt hem niet in het wiel bij anderen.
Hij gaat een grote coureur worden. Volgend jaar zie ik die al knallen en Simmons meer in de rol die Pidcock dit jaar vertolkte met stoten zoals de Strade.

@pronostiekers hier: ik doe mee aan de prono op worldcyclingstats.

Het concept is als volgt:
Je krijgt voor elke koers een budget tussen 15 of 20 (bv. Tropicale Amissa Bongo) en 50 sterren (Tour en WK) om een ploeg van 15 renners die tussen 1 en 5 sterren kosten samen te stellen.

Je verdient punten op basis van rituitslagen, punten in tussen- en bergsprints en de tussenstanden in de klassementen voor elke renner die je geselecteerd hebt.

Bovendien krijg je punten op basis van uitslagen van een ploeg die jij geselecteerd hebt en kun je bonuspunten verdienen als je de winnaars van de klassementen en totale tijd goed kunt voorspellen.

Zelf vind ik het 'goede' aan dit concept dat een blessure hoogstens 1 koers kan verpesten en dat elke koers een nieuwe kans biedt. Het is wel veel werk in die zin dat je wekelijks gemakkelijk 10 koersen kan doen in de drukkere periodes van het seizoen, maar ik vind dat net het leuke eraan. Je volgt hierdoor ook uitslagen in de grotere beloften- en vrouwenkoersen en bepaalde wedstrijden in andere delen van de wereld.

Brabantse Pijl gisteren opgenomen. Op ca. 16km v/h einde een journaal over versoepelingen :wallbash:.
Eerst pakt corona mijn P-R af, nu de BP. Nadien opgezocht op youtube om de laatste kilometers te bekijken. Valt mijn oog natuurlijk op een interview met Pidcock...

Desalniettemin, klasse van Pidcock. Ondanks zijn eerste seizoen bij de profs, rijdt die vaak mee en hangt hem niet in het wiel bij anderen.
Hij gaat een grote coureur worden. Volgend jaar zie ik die al knallen en Simmons meer in de rol die Pidcock dit jaar vertolkte met stoten zoals de Strade.
gebruik toch gewoon VRTnu ipv oppakken

Das hier zowat alle keren al vermeld na elke koers. Dus dat de regulars dat nog niet gezien hebben 🙈🙈🙈🙈

Wel opletten, niet alles is heel lang beschikbaar

Maar nee, heeft dit jaar toch al knappe wedstrijden en sprints gereden.

Het is gewoon op. In dalende vorm. Misschien moet hij nu al maar rust nemen en AGR laten voor wat het is

Allé, hij wordt nog altijd wel 2e natuurlijk :p
Jaja wout is op, dat is gedaan met hem hoor.
Grootste kutseizoen ooit!

“kijkt naar de podiumplaatsen en overwinnen van Wout” :unsure:

Ivm WVA wat ik hier gelezen heb volg ik wel grotendeels
- heel goed maar niet super
- zware tirreno
- wss meer bergop getraind dan op korte nijdige hellingen
- wilt volgens mij nog altijd teveel, hopelijk gaat hij het binnen dit en 2jaar zien en minderen / hopelijk breekt het hem niet zuur op. (cross/voorjaar/tour bergop knallen / wk's / os ... ) MVDP toch meer gerichter.

Verwacht nu ook wel dat er een sponser bijkomt bij QS na de 2 kopmannen. Ze mogen dan asgreen ook nog vastleggen.
Curieus wie er vertrekt/bijkomt

Ivm BP alleen maar het slot gezien, sterk van Pidcock. Zag het wel in hem (al van int begin in de prono). Wss kwam strade te vroeg.
WVA weeral goed, maar niet super ( wout van vorig jaar wint hier wel)

Die zwifter die een profcontract gewonnnen had bij Alpecin via de zege in een zwiftrace heeft nu blijkbaar 2e plek gereden in de koninginnerit van de turkey tour...
Niet verwacht... dacht dat dat hele ding met dat profcontract winnnen meer een PR stunt was, maar die gast kan toch wel iets precies...
(I know... Ronde v Turkije... maar dan nog)

Die zwifter die een profcontract gewonnnen had bij Alpecin via de zege in een zwiftrace heeft nu blijkbaar 2e plek gereden in de koninginnerit van de turkey tour...
Niet verwacht... dacht dat dat hele ding met dat profcontract winnnen meer een PR stunt was, maar die gast kan toch wel iets precies...
(I know... Ronde v Turkije... maar dan nog)

Zijn toch mannen voor hem die ook al wat gepresenteerd hebben in peloton

gebruik toch gewoon VRTnu ipv oppakken
Daar stond de koers ook op mét persconferentie. Een kameraad heeft de vrt een bericht gestuurd en ze hebben het pas later op de avond aangepast. Ik heb het slot dan maar bekeken op steephill, daar hebben ze een non-spoiler mode. Al moet je altijd oppassen dat er toch geen tekst boven het filmpje staat of het voorbeeld van het filmpje net de winnaar niet toont.

@iceman160487 Jay Vine is vorig jaar inderdaad 5e geworden in de Herald Sun Tour. Wat na de Tour Down Under daar toch de belangrijkste rittenkoers is. De Zwift winnares bij de vrouwen reed gisteren mee in de Brabantse Pijl, ze finishte in de groep die sprintte voor plek 7, en dat enkele dagen na haar 19e verjaardag. Dan spreek je volgens mij toch al over een aardig talent.
Er wordt graag neergekeken op Zwift maar het is gewoon een geweldige manier om een uit een immens publiek talenten te puren.

Ivm BP alleen maar het slot gezien, sterk van Pidcock. Zag het wel in hem (al van int begin in de prono). Wss kwam strade te vroeg.
WVA weeral goed, maar niet super ( wout van vorig jaar wint hier wel)
Strade te vroeg? Wordt daar toch knap vijfde in een zware koers tussen de absolute wereldtop. Daar had je toch echt niet meer kunnen verwachten van zo'n jong veulen.

Zwift blijft wel een heel andere discipline natuurlijk. Lennert Teugels reed afgelopen winter op Zwift alles op een hoopje maar komt op de weg ook niet super uit de verf.
Er is meer dan enkel maar w/kg, anders was Vujasin ook wielerprof en geen verkoper in een Apple winkel...

Zwift blijft wel een heel andere discipline natuurlijk. Lennert Teugels reed afgelopen winter op Zwift alles op een hoopje maar komt op de weg ook niet super uit de verf.
Er is meer dan enkel maar w/kg, anders was Vujasin ook wielerprof en geen verkoper in een Apple winkel...

Teugels rijdt ook gewoon totaal verkeerde koersen voor zijn profiel.
Benieuwd wat die kan in een bergrit in Valencia.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan